K
Kaulin
Vieras
Mä ostan jotain halpisrättejä, leikkaan niitä pienemmiksi paloiksi ja heitän käytön jälkeen roskiin. Tai käytän talouspaperia, wc-paperi hajoaa mun mielestä liian nopeasti.
Järjetöntä tuhlausta :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä ostan jotain halpisrättejä, leikkaan niitä pienemmiksi paloiksi ja heitän käytön jälkeen roskiin. Tai käytän talouspaperia, wc-paperi hajoaa mun mielestä liian nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja turhakysymyskö;25565800:Eli jokaisella on varmaan harja, jolla pestään pytty ja sitten joku rätti, jolla pyyhkii wc-pytyn muuten.. niin mitä teet sitten sille "likaiselle" rätille. Tarkoitan, että sehän olisi pestävä, mutta itse en ainakaan laita sitä muiden pyykkien sekaan pesuun, mutta en toisaalta viitsi yhtä rättiä yksin pesukoneessa pestä ja hahan alla huuhtomisella se ei kyllä tule puhtaaksi. Vai käytätkö kerran ja heität pois, vai?
Alkuperäinen kirjoittaja turhakysymyskö;25565800:Eli jokaisella on varmaan harja, jolla pestään pytty ja sitten joku rätti, jolla pyyhkii wc-pytyn muuten.. niin mitä teet sitten sille "likaiselle" rätille. Tarkoitan, että sehän olisi pestävä, mutta itse en ainakaan laita sitä muiden pyykkien sekaan pesuun, mutta en toisaalta viitsi yhtä rättiä yksin pesukoneessa pestä ja hahan alla huuhtomisella se ei kyllä tule puhtaaksi. Vai käytätkö kerran ja heität pois, vai?
Pyyhin pytyn kerakäyttöisillä desinfoivilla siivousliinoilla. Ja käytän niitä muutenkin paljon siivouksessa, ihanan epäekologista mutta ah niin helppoa.
Siis ihan oikeasti jotkut käyttää rättiä vaan kerran? Mites esim lasten pikkuhousut/kalsarit jos lapsella tulee pissa/kakka vahingossa housuun, heitättekö pois? Ei ihme että hukutaan kohta jätteisiin.
Ja vastaus kysymykseen: huuhtelen rätin ja pesen säännöllisesti kuumassa esim lakana/pyyhepyykin mukana.
Pesen vessan pesuun käyttämäni rätin 60 asteessa käytön jälkeen. Koneessa on myös muuta 60:n pyykkiä, siis muita rättejä, lakanoita, pyyhkeitä tms. Ja tässä tulee shokeeraava juttu: meillä ei ole erikseen wc-rättejä, vaan siivousrätit ovat samanlaisia, ja seuraavalla kerralla saatan sen rätin kanssa pyyhkiä pölyjä tai sormenjälkiä ovista. Keittiörätit on kyllä erikseen, mutta ne saattavat pyöriä samassa koneessa kuin wc-rätit.
Ihmettelen vain niitä, jotka heittävät wc-rätin aina roskiin käytön jälkeen: pesevätkö he esim. omat tai lasten alushousut 40 asteessa muun pyykin kanssa vai heitetäänkö nekin menemään?
vessa tyhjäks ja huuhdellaan koko mörskä käsisuihkullaPesuaineet pönttöön vaikuttamaan. Rätillä pyyhitään ja rätti kuivumaan patterille