Miten lihavat pyyhkii ahterinsa?

  • Viestiketjun aloittaja Pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti
Pohdiskelija
Mietin vaan, että miten reilusti ylipainoiset pyyhkii perseensä? Tarkoitan siis bmi yli 30 ihmisiä.

Käsi ei voi ulottua laardien ohi reiälle! Ei millään. Sitten kun se reikäkin on siellä laardipoimujen kätköissä.. miten se oikeen putsataan? :O
 
elämästä vieraantunut??
Ihan helposti ylettää, bmi 39. Toki perseeni on isompi kuin muilla mutta vaikka käteni ovat keskivertoa hieman lyhyemmät, ei ole ollut vaikeuksia kertaakaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Irski
"kiikku"
mä oon aika iso bmi:tä en tiedä mutta kyllä mä ainakin ihan normaalisti pystyn pyyhkimään. No ehkä se on vähän hankalampaa kun ennen mutta onnistuu kuitenki.
 
"Lilli"
Mä oon itse asiassa miettinyt samaa siitä lähtien kun luin Patric Porgin kirjaa, jossa käskettiin pohtimaan omaa motivaatiota laihduttamiseen, tyyliin "onko tavoitteenasi saada pyyhittyä takapuolesi, liikkua hengästymättä, löytää hienompia vaatteita tms.".

Silloin aloin miettimään, että onko ihminen jossain kohdin liian lihava pyyhkimään takapuolensa?! Itse olen ollut joskus bmi 40 ja silloinkin yletyin vallan hyvin, ei tullut mieleenkään ettenkö ylettyisi, joten ap.n mainitsema 30 on kyllä ihan liian alhainen että siinä jotain ongelmia tulisi.
 
"vieras"
en sitten mitenkään, töissä pomo pyyhkii sen ja kotosalla mies, jos sattuu käymään niin että pitää käydä vessassa ettei mies ole kotona niin hän pyyhkii sen sitten kun tulee tai soitan äitini hätiin. Joskus on käynyt niinkin että on pitänyt soittaa taksimies paikalle kun ei ole ollut muita vaihtoehtoja.
 
ei ongelmaa
meillä kun on sekin etu että on sitä rahaa enenmmän millä ostaa ruokaa joten minulla on muutamat työttömät työllistetty kaikkiin asuntomme wc tiloihin odottamaan josko minä niihen menen,ja nämä sitten pyyhkii takapuoleni :)
 
"vieras"
Sit kun ei enää yltä niin pyyhimättä kait se jää... Meilläpäin ajelee semmoine ehkä n 200 kg setä skotterillaan, persus on aina paljaana, myös usein sieltä takapäästä roikkuu mukana jokin vessapaperi. On sit kyllä muutenkin sen hajuinen mies, että ehkä se perseen peseminenkään ei onnistu.
 
"vieras"
Tästä tuli mieleen...ei liity lihavuuteen, mutta samaan pyllyn pyyhkimiseen. Mulla oli joskus selkä niin kipeä, että en saanut edes sukkia jalkaan enkä todellakaan saanut pyyhittyä pyllyä. Ei kärsinyt tehdä pienintäkään kiertoliikettä. Silloin oli pakko kakan jälkeen mennä suihkuun seisomaan ja tosiaan pitkällä harjalla yrittää varovasti huuhdella. Ja pissit sai käsisuihkulla jotenkin. Ehkä tosi lihavat jotka eivät tapuoleensa yletä käyttävät ehkä samaa keinoa.
 
"hui"
[QUOTE="Leena";25566317]Mulla on pahimmillaan bmi ollut 68 ja ihan pystyin perseeni pyyhkimään.[/QUOTE]

oikeasti? miten se on mahdollista? Millaisista kiloista puhutaan?
Oletko saanut laihdutettua?
 

Yhteistyössä