Joo, on se parempi erota kun lapset on isoja. Näin teki äitinikin. Joka helvetin viikonloppu ja kaikki lomat isämme joi ja riehui kännissä aamuun asti. Me lukittauduimme aina äitimme kanssa lastenhuoneeseen ettei isä pääse sinne riehumaan.
Kerran isä melkein kaatoi 1-vuotiaan pikkuveljeni pään päälle satakiloisen kirjahyllyn! Arvatkaapas, olisiko veli kuollut jos olisi jäänyt pää alle? Tämän lisäksi isä koitti käyttää minua ja vanhempaa sisarustana hyväksi. Isä löi äitiäni ja hakkasi minua ja sisaruksiani.
Kerran kesälomamatkalla isä pakotti minut ja nuoremman sisarukseni veneeseen. Isä oli kännissä ja äiti ei estänyt!!! Veneessä isä nousi seisomaan, ja kaatokännissä kun oli hän kaatui suoraan päälleni! Oltaisi voitu hukkua, kun uimataito pienenä lapsena oli olematon. Tuon jälkeen en ole uskaltanut mennä veneeseen, vaikka osaan uida!
Minä ja sisarukseni olemme kärsineet masennuksesta kaikki tuossa 18v tienoilla. Olemme käyneet psykologilla ym... Minä olen yrittänyt itsemurhaa 2 krt. Toisella kerralla minut vietiin ambulanssilla sairaalaan ja meinasivat laittaa suljetulle.
Mitä tästä siis opimme?! Ei saa erota kun lapset pieniä!
VITTU MITÄ PASKAA!!!!!!! On sattunut paljon muutakin, mutta nämä tuli äkkiseltään mieleen.
Isäni kanssa en ole tekemisissä ja äidilleni olen katkera kaikesta tuosta! Muistan kun olin 6v ja rukoilin äidiltäni että hän ottaisi eron ja että muuttaisimme pois, mutta ei...