Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

Heips!

Menin sit tänää shoppailemaan, vaikkei mitää pitänyt hankkia enneku rv. 22 ylittyy. Ostin sitte äitiysfarkut, ihan ihka ensimmäiset ikinä, vaik esikoinen löytyykin. :D
Et nyt sopii toivoo et prinsessa pysyy matkassa loppuun asti, niih ja pari paitaaki tarttu mukaan. :eek: :)
Huomen ois tasan samat viikot ku edellinen km tapahtui, joten sekun ylittyy olo helpottuu jo huomattavasti. Nyt jo nautin kuiteski selkeesti enemmän ku oli toi erikoislääkäri reilu viikko sitte joka totes et kaikki on hyvin. Mut tääl varmaa kaikki ymmärtää et silti sitä ain pikkasen viel jänskättää ja toisina päivinä jopa vähä enemmän. :ashamed: :)

Missy ja prinsessa 20+6
 
Panacea toivotaan, että toinen pieni pitää siellä nyt tiukasti kiinni!! Ihan käsittämätön toi teidän "tuuri" noihin kaksosraskauksiin! Onko teiän kummankaan puolen suvussa kaksosia?

ElinaMaria onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart: Harmi, kun ne munuaiset ja virtsarakko ei vielä näkyneet. Noilla viikoilla taitaa olla ihan päivistä kiinni, millon ne alkavat näkymään. Toivon kovasti, että seuraavassa ultrassa nekin näkyy ja saisit huokaista helpotuksesta!

Missytsemppiä piinaaaviin päiviin vielä kerran! Vaikka hyvältähän tuo jo alkaa vaikuttamaan :)

Champion onpas teillä inha tilanne, kun mies on synnytyksen aikaan toisella puolella maailmaa :( Saako miehesi jotain ylimääräistä lomaa, kun vauva syntyy vai joutuuko odottamaan jotain normaalia lomaa? Onneksi saat äitisi mukaan synnytykseen :)

Mitä kuuluu muuten caisachulle ??

ON: Tänään oli tosiaan neuvola ja kaikki verenpaineita lukkunottamatta hyvin. Th oikein kehui Papusen sykettä, ettei voisi kuulemma paljoa hienommin jumpsuttaa :heart: Painoa on nyt tullut alusta 5kg lisää, alkaa jo vähän hirvittää, että paljonko sitä lopulta tulee, vaikka paino ei mulle ikinä ookaan ollu ongelma. Nuorempana oli ennemmin päinvastoin, että ois saanut painaa enemmänkin. Hemoglobiini oli vähän noussut rautalisän ansiosta 109-> 113. Rautaa pitäis syödä kuulemma vieläkin. Mutta verenpaineet on ollu pikkasen kohoamaan päin melkein joka kerta. Nyt oli 136/90 ja terkka käski mittailemaan kotona ja pitämään kirjaa. 140/90 on huonon paineen raja, joten aika hilkulla kiikutaan... Huomenna pitäis siis suunnistaa verenpainemittariostoksille, että saa kotona mittailtua. Toivottavasti ainakin osa noista paineista ois vaan "valkotakki" paineita, eli jännityksestä johtuvaa ja kotimittaukset näyttäis vähemmän.

Niin ja päivän täkein: tänään poksutaan 22+0!!! Tätä rajapyykkiä oon oottanu heti sen 12+0 rajapyykin jälkeen, kun tietynlainen keskenmenoja kokeneen henkinen rajapyykki tämä kai on. Niinkuin Imoenkin joskus aiemmin mainitsi. Nyt pikkusta voitaisiin jo ainakin yrittää hoitaa, jos niin huonosti kävisi, että tulisi ennenaikaisesti maailmaan. Ja jos jotain kävisi, niin sitä ei enää sanottaisi keskenmenoksi. Mutta siitä tietysti lähdetään, että pieni pysyy kyydissä vielä piiiiiitkään ja kaikki menee hyvin :)

Sanmar + superpapunen 22+0 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Missy1985
ElinaMarialle onnittelut hienoista ultrakuulumisista! Toivottavasti vähän kevensi jo mieltä.

Sanmar Ihana kuulla, että sun raskaus etenee mukavasti. :) Aika menee niin nopsaan kun olet jo yli puolivälin!

Itse toivoisin hieman lisää oireita. Etovaa oloa kyllä tulee ajoittain ja rintoja vihloo aina välillä, mutta sais olla koko ajan jotain konkreettista "muistutusta" raskaudesta. :) Syksyn km:n jäljiltä kummittelee juurikin se oireiden vähyys ja niiden vähienkin yhtäkkinen loppuminen...

Toisaalta olo on aika rauhallinen. Mitenkään en voi itse vaikuttaa siihen, meneekö tämäkin kesken vai ei. Yritän luottaa siihen, että nyt menisi kaikki hienosti, jos niin ei käy niin sitten taas uuteen yritykseen.

Voikaahan mukavasti kaikki. :)

Lumi (jossain rv 5-6 välimaastossa)
 
Voiko tänne liittyä, jos ei vielä edes tiedä onko raskaana?

Raskausoireet on, mutta en ole vielä testiä tehnyt.
Ensiviikolla pitääpi käydä sellanen sit ostamassa.

Odotukset ei ole korkealla, kerta yks keskenmeno takana ja ainahan voi tulla uus keskenmeno.. Et kattoo ny mitä tapahtuu. Olenko edes raskaana ja jos oon nii-ih.. :D
 
Hei!

Täällä ois yksi uusi palstalainen. Kaksi tervettä lasta (-06 ja -08) olemassaan, mutta nyt kolme peräkkäistä keskenmenoa. Yksi 12rv ja kaksi varhaista. Viimeisin syyskuussa. Nyt oon ollu tutkimuksissa noiden keskenmenojen vuoksi. Mahdollinen hyytymishäiriö löytyi, mutta sitä ehdittiin tutkia yhden kerran, joten se ei ole varma. Toiset kokeet pitäisi ottaa, mutta ehdin plussata, ennenkuin tiesin tämän. Nyt siis taas raskaana. Ainakin tähän asti. Luget on tukena ja jos rv9:lle asti päästän, niin aloitan Primaspanit.

Mutta näiden keskenmenojen jälkeen mulla ei oikeen löydy toivoa. Plussasin viimeviikolla, mutta se ei aiheuttanut suuren suurta onnen tunnetta. On yritetty kovasti ja raskautuminenkin ollut nyt vaikeampaa. Tämä lapsi olisi kyllä kovasti toivottu ja odotettu. Lääkärin kanssa soittelin heti plussan jälkeen ja sain ohjeet tulla ultraan rv7. Ainoa raskausoire on ollut tähän asti palelu. Ehkä aivan aavistuksen omaista ruokahaluttomuutta ollut. Mutta jotenkin ei jaksa ajatella ees tuonne rv7:lle asti. Tässä mennään niin päivä kerrallaan. Nyt ois raskausviikot jotain 5+. Tänä aamuna ollut alamahakipua ja melkein samantien heitin kirveen kaivoon. Se nyt kuitenkin helpotti vähän. Katsellaan siis päivä vain ja hetki kerrallansa. : /

Oon tätä käynyt lukemassa viikon verran. Oma puhumisen ja pohtimisen tarve on suuri, muttei ole oikein kavereita, eikä läheisiä, joiden kanssa näitä asioita miettiä. Hienoa, että on tällainen ketju perustettu. :)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille!

Täällä meinaa jo huoli nostaa päätään, kun kaikki pahoinvointi on yhtäkkiä kadonnut. ei ollu eilen ja eipä tuota tunnu nytkään olevan. Hienoa olis,et ei tuliskaan enää huono-olo, mut pelottaa vaan et jotain on tapahtunut(esim kkm)
ON tää vaan niin stressaavaa. Tiistaina neuvola, pitänee siellä ottaa puheeksi.
Nyt ollaan kuitenkin jo muutama päivä pitemmällä kuin aikaisemmin ollaan kertaakaan päästy. 3km kokeneena pelot on kyllä huipussaan..

Tillu&Hippu 8+0 POKS!!!! :heart:
 
Hei!

Täällä ois yksi uusi palstalainen. Kaksi tervettä lasta (-06 ja -08) olemassaan, mutta nyt kolme peräkkäistä keskenmenoa. Yksi 12rv ja kaksi varhaista. Viimeisin syyskuussa.

Mutta näiden keskenmenojen jälkeen mulla ei oikeen löydy toivoa.
Aina on toivoa. :hug:

Oman mieheni äiti sai lapsen, sitten yrittivät toista.
Kolme keskenmenoa putkeen, mutta neljännes onnas ja muruni syntyi.
Joten älä vaivu epätoivoon vielä. Kaikki on mahdollista. :)
 
KrisJa: Tervetuloa joukkoon! Mulla hieman samanlainen tausta. Kaksi lasta -07 ja -10 ja sitten kolme perättäistä keskenmenoa rv12, rv 7 ja rv 12. rv12 keskenmenneet olivat keskeytyneitä, sikiön kasvu loppunut viikolle 10 ja tuo rv7 vuosi spontaanisti ulos. Tutkimuksissa käytiin mutta lääkärin mukaan mikään arvo ei ollut epänormaali. Omatoimisesti aloitin sitten kuitenkin Primaspanit heti ovulaatiosta ja niitä olen popsinut. Ens keskiviikkona tulee 12+0 täyteen ja sillon on myös np-ultra niin selviää meneekö nyt paremmin. Ainakin dopplerilla sydänäänet löytyy joten pitemmällä ollaan kun keskeytyneissä. Mullakin oli rv6 kipuja ja vuotoa ja kävin ultrassa jossa epäiltiin tuulimunaa mut seuraavan viikon kontrollissa löytyikin elävä sikiö, viikot vaan pienemmät mitä kuukautisten perusteella pitäs ja myös tuossa rv9 tienoilla vuoteli hieman mutta ultrassa kaikki hyvin, lääkäri epäili valekuukautisiksi. Toivotaan että sullakin siellä kaikki hyvin.
 
Missy: onnittelut äitiysfarkuista :) Ja tsemppiä! Tää on niin tätä... Viikolle 37 saakka odotetaan kauhusta kankeana, että raskaus jatkuis, ja sen jälkeen odotetaan kourat kopolla, että se loppuis :headwall:

Sanmar: sehän siinä just on, että kummankaan suvussa ei ole ainuttakaan kaksosparia... Ikä lisää jonkin verran kaksosinsidenssiä, mulla tulee 36 vuotta täyteen keväällä, mutta ilmeisesti syy on se, että syystä tai toisesta (hormonaalinen mikälie vaikutus tai epätasapaino?) multa irtoaa lähes joka ovulaatiossa useampi munasolu. Useampi gynekologi on jo päivitellyt tätä mun sikiämistä, onhan se kiva antaa niillekin jotain miettimistä ;)

Tervetulotoivotukset ja tsempitykset uusille! Aika monta jo meitä "alkuviikkolaisia" tässä ketjussa, hyvä, kun ketju pysyy hengissä.

ON: verta tihkuu edelleen marginaalisesti, mutta ei voi oikein mennä ultraan selvittämään asiaa, koska ollaan vauvan kanssa oksennustaudissa... Saatiin tuolta sairaalan lasten päivystyksestä kotiin viemisiksi joku norovirus tai vastaava. Tytöllä kun oli RSV ja oksenteli limaa niin lukivat lähetteestä tasan "oksennellut" ja niputtivat meidät samaan tarkkailuhuoneeseen kahden oksentelevan ja ripuloivan gastroenteriittipotilaan kanssa. Hohhoijaa. Neuvola-aikakin pitäisi varata mutta sitä taas en halua tehdä ennen kuin tiedän onko tuolla mahassa ketään hengissä. On tää nyt taas niin vaikeeta |O

Nooh, niska kyyryssä kohti uusia pettymyksiä...

Panacea 7+4
 
Viimeksi muokattu:
Huuuuuuhh!!

Tietääkö joku, miltä ne ennakoivat supparit tuntuu? o_O
Nyt sattuu kyl tonne oikealle nivuseen.. ja välillä alavattaan.. vähän menkkamaista jomotusta, mut ei siltikään sellasta.. OUTOA ja UUTTA! o_O :( Aaaapuuuuuva..

Emby^ ja nökö 19+5
 
Huuuuuuhh!!

Tietääkö joku, miltä ne ennakoivat supparit tuntuu? o_O
Nyt sattuu kyl tonne oikealle nivuseen.. ja välillä alavattaan.. vähän menkkamaista jomotusta, mut ei siltikään sellasta.. OUTOA ja UUTTA! o_O :( Aaaapuuuuuva..

Emby^ ja nökö 19+5
Supparit eli supistukset?

Sillon tiedät, että keskenmeno meneillään kun tekis mieli kiljua kivusta, mikään asento/tekeminen ei auta, supistuksia tulee vaan ja sattuu aivan p*rkeleesti.

Tiedän hyvin tarkkaan miltä se tuntuu ja toivon, ettei KUKAAN saa tuonlaista keskenmenoa kauheineen kipuineen. Sen takia ajatuskin keskenmenosta ahdistaa enemmän/vähemmän - en missään nimessä IKINÄ halua kokea sitä kipu aaltoa uusiks!! :( Mitenköhän tuun pärjäämään synnärilläkää.. Saavat luvan laittaa kaikki maailman kipulääkkeet, sen verran kivuliasta se oli.
 
Kiitos tsempeistä ja tervetulotoivotuksista!

Eilen tosiaan alamaha vähän kipuili, mutta nyt on ollu taas ok. Onhan niitä jomotuksia ollut onnistuneissakin raskauksissa, mutta nuo keskenmenot vaan tekee niin varovaiseksi ja jopa vainoharhaiseksi, että jokaikinen risahdus saa hysterian aikaan. Ja aika tuntuu kuluvan niin HITAASTI. Ultraan on aikaa puolitoista viikkoa, eikä se tuu ikinä! Minäkö kärsimätön..? :ashamed:

LuvLucy: Sun kokemus kuulostaa todella kamalalta. :( Toivottavasti sellaista ei satu enää koskaan ja kaikki menee loppuun asti hienosti! Tutkittiinko sitä, mistä se johtui?
 
LuvLucy: Sun kokemus kuulostaa todella kamalalta. :( Toivottavasti sellaista ei satu enää koskaan ja kaikki menee loppuun asti hienosti! Tutkittiinko sitä, mistä se johtui?
Se olikin kirjaimellisesti kamalaa, mutta en menny sairaalaan tms.

Se mikä täs oli aika hiton ärsyttävää siis tod bad luck, tää keskenmeno tapahtu mun syntymäpäivänä. :D Ja seuraavana päivänä ois ollu sit se ihka ensimmäinen ultra, 12vkoa ja sinne sitten menin ja katsoivat että onko kohtu 100% tyhjä ja olihan se. Kysyin sitä itekki, et mist voi johtua mut sanottiin vaan et keskenmenoi voi tulla kelle tahansa eikä syytä voi ikin tietää. :/

Testi tehty ja positiivista näytti, kuten arvelinkin.
Nyt saa nähdä tuleeko taas keskenmeno...

Elikkäs joo ilmottaudun listaan. :)
LuvLucy - NKL - 10/11 - 1

LA ois syyskuu-lokakuu akselilla..
Selviää sit tarkemmi, jos mie sinne ultraan pääsen.
 
Viimeksi muokattu:
LuvLucy Tsemppiä sinne että nyt pysyy mukana loppuun asti ja onnee plussauksesta!
Mun edellinen keskenmeno alkoi aika kivuttomasti, että siihenkää ei aina voi luottaa, itse olinki r.viikoilla 21 tasan. Reilua viikkoa ennen oli ollu pahempi selkäsärky pari päivää eikä muuta ja loppuivat, sitte kivut alkoi samana päivänä ku mentii päivystyksee vain toteakseen et mitää ei voi enää tehä ja siellä vast kivut alkoi olemaan kovempia. Et myöhemmis keskenmenois tuokin on mahollista, mut aika harvinaista onneksi! Epäilivät heikkoa kohdunkaulaa ja ei ole kovin yleistä, siksi en usko että muiden tarttee huolestua tästä tarinasta! =)
Mulle tukiommel laitettu ja se näyttäs nyt jo auttaneen + lepo. :D

Emby En usko että vielä tarttee huolestua, kuha ei tuu kovia kipuja niitten kanssa. Täälki nuita ollut. =) Vaik kyl iteki täällä stressaan pienemmistäki, nyt en ihan nii paljo ku tohon rv.19+ asti ku oli se rakenneultra ja paikat oli pysyneet siisteinä ja kiinni.

Vielä muutama päivä turvallisiin viikkoihin.. :eek: :)
Missy 21+2
 
Viimeksi muokattu:
mullakin vaikka on 3 keskenmenoa takana niin ei niistä yksikään oo ollut mitenkään älyttömän kivulias. Mulla siis 2 keskeytynyttä, joissa sikiö oli vaan lopettanut kasvunsa rv10 ja huomattiin rv12 ultrassa. Kipuja tuli sitten tyhjennyksessä, mutta ei mitään pahoja. Yks keskenmeno vuoti spontaanisti ulos rv 7 ja silloinkin kivut oli lähinnä semmosia hieman kuukautiskipuja voimakkaampia. Nyt mulla kipuili sillon rv 6 tosi monta päivää ja vuotelikin ja olin varma että ulos tulee mut niin siellä vaan on kaveri sinnitelly mukana, tänään rv 11+4 ja aamulla löyty selkeät sykkeet mahasta. Keskiviikon np-ultraa odotellaan ja jännitellään. Sit ehkä uskaltaa huokasta jo vähän helpotuksesta jos kaikki ok. Mutta siis noi kivut tai kivuttomuus on tapauskohtasta ja pelkästään niiden perusteella ei voi sanoa että onko kyseessä keskenmeno vai ei.
 
Kiitos Missy1985 tsempeistä! :)
En tiennyt, että vielä rv 21 voi saada keskenmenon..
Milloin on se ehdoton raja, ettei keskenmeno enää oo mahd.?

Sanle: Mullakin ne alko vähän niinku menkkakipuina, mutta sitten voimistuivat ja tulivat tosiaan aaltoina et välillä ei ollu niin paha ja sitten taas 30s kuluttua oli niin tuskaset oltavat ettei mitään rajaa....

Sanoinki, et kohta me otetaan taksi ja mennään sinne päivystykseen, mut kerta kummallakaan ei ollu käteistä niin käveltiin ostarille - jo ennen sinne kävelyä ei ollu n. 5min tullu enää noit aaltoi eikä niit sitten enää tullukkaan, joten eiku takas himaan sitten vaan lepäämään. Mut kyllä se joo voitti mekkakivut mennen tullen, varsinkin kun särkylääke ei auttanut eikä mikään asento. Noh sainpahan esimakua supistuksista. :D
 
LuvLucy Juuh voi, mutta silloin kyse on yleensä kohdunkaulan heikkoudesta tai muu rakenteellinen vika. Se on hyvin harvinaista onneksi. Siksi sanoinki vaa esimerkin et välttis kipuja ei heti tuu, varsinki ku on pidemmällä. Oon todennut et paras vaa positiivisesti ajatella, vaikkei oo helppoo kyllä! :eek: :D
Siis rv. 22 on raja ettei kutsuta keskenmenoks enää ja yrittävät tehä kaikkensa. Mutta kyllä nuo keskenmenot noilla viikoilla on hyvin harvinaisia jos tilastojakin kattelee. :)

Sanmar Tosiaa unohin sanoa kiitos tsempeistä, eihä niitä voi koskaa liikaa olla!! =)

Olen kuiteskin sitä mieltä että mikä tahansa oikeesti epäillyttää, kannattaa ottaa rohkeasti ite yhteyttä päivystykseen vaik sanoisivat mitä puhelimessa, jos tuntuu et tarkastuksen kaipaa.
Esimerkki taas:
Mun esikoinen syntyi rv.25 ja soittelin mont kertaa yhtenä päivänä ku mulle aina sanottii kokeile kuumaa suihkuu, lepäilyy ja milloi mitäkin, noh sit kivut selässä tuliki nii koviks ja alkoi verta tulee et päätin lähteä sinne. Yrittivät antaa sup. estolääkitystä ei toiminut ku meni kaikenkaikkiaan 6h et synnytin jo. En siis tuntenut vatsan puolella mitää kovaa kipuu ennenku vast pari tuntii enneku poika syntyi. Vast täs raskaudes päätin et nyt meen vaik sata kertaa turhaa sinne istuskelee ku et sit taas kerta liian myöhään. Ja mähä oon siel jo kaks kertaa käyny. Ekal korkee kuume ja olin n.5pv sairaalas ja tokal kerral tarkistutin vuodon ja selkäkivun mut eipä ollu mitää hätää onneksi ja pääsin kotiin. Sit noit muit tarkastuksia ollut tiheeseen et muuten oisin varmaa käyny useamminki. :D
Varsinki jos huono tausta ja pidemmällä on raskaudes ni rohkeasti vaa yhteyttä lääkäriin tai päivystykseen mihin tahansa.

Tulipas nyt taas tekstii.. :eek:
Missy 21+2
 
Kiitos onnitteluistaa ultrauutisten suhteen! :heart:

Tervetuloa uusille. :) Onnea matkaan hurjasti kaikille!!

ON: mulla oli viime viikolla iso pettymys kun siellä nt-ultrassa ei näkynytkään ne munuaiset ja rakko, olin asettanut niin kovia odotuksia tuohon ultraan että olin tosi masentunut kun ei mennytkään niinkuin suunnittelin. :( Mut sit toivuin pari päivää, ja totesin että nyt on vaan mentävä niillä tiedoilla mitä on, ja nyt ne kertoo että tällä hetkellä kaikki on juuri niinkuin pitääkin.

Oon varannu yksityiselle ultran 7.2. mut nyt vähän pohdin että peruutanko sen kuitenkin... en tiiä haluanko mennä sinne. Jos niitä ei näy vieläkään, olen vaan surullinen mutta mitään ratkaisuja ei kuitenkaan voi tehdä siinä kohtaa vielä. Et oisko fiksumpaa odottaa kuitenkin sinne äpkl uusintaultraan, kun on rv 15? Täytyy nyt pohtia vielä. Ymmärrätte varmaan mun dilemman?

Pahoittelen omanapaisuutta. Kiitos kun saa tänne purkaa tuntoja! :heart:

-EM rv 11+6
 
Tässä kun on ollut puhe noista myöhäisistä keskenmenoista niin pakko sanoa miehen kaverin tyttöystävästä joka heräsi eräänä aamuna rv23 siihen että sänky ui verestä meni porin keskussairaalaan ja siellä lyötiin vaan metallivati käteen,vedettii verhot ympärille ja todettii ettei ole mitään tehtävissä, "ponnista tohon" oli sit hoitaja vaan sanonu "soita kelloa jos ihan kauhea hätä tulee". No tää mimmi tietenki päätti heti siltä siunaamalta et hän ei sitten sitä kelloa soita koko helvetin päivänä!! Hän siis kaksin miehensä kanssa ihan täysin ja loppuenlopuksi vasta yömyöhään oli lapsi syntynyt ja kaikki oli käynyt tosi nopeesti. Kaikki raskaustavara oli tullut sairaalan käytävään ja siitä hoitaja nopeasti keräsi kaiken vain pahvilaatikkoon ja vei pois. Siinä kaikki? Ihan käsittämätöntä. Myöhemmin oli kerrottu niin pahasta kehitysvammaisuudesta ettei lapsi olisi maanpäällä kokenut ensimmäistäkään tuskatonta päivää jos olisi päivääkään edes elänyt. Ei ne tiedä vieläkään oliko lapsi tyttö vai poika : /
Ei tommosesta voi selvitä ikinä!

Elinamaria Meinaako ne 4D ultrata seuraavaksi? Mekin käytiin ylimääräisessä ultrassa jollain viikolla 16 koska itse halusin nähdä kaiken olevan edelleen hyvin. Kaikki oli hyvin mut ei siellä mitään muuta auennut meille.

(.) Täällä taas huomenna lääkärineuvola kun epäilevät nyt tällä kertaa raskausmyrkytystä!! Leukkarit koholla pissassa ja meinasivat sitä tämän turvotuksen syyksi myös. Kohdunsuu oli myöskin niin pehmeä et ipanan pää tuntui sormelle läpi,mut arvatkaas mitä. Mä lähen nyt töihin!!!!! :kieh:
 
Sä et ole syysmyrksy tosissas!!!!!!!!!!! :O Täällä ne lätkäsee saikkua heti kaikesta miä on hyvä ja siellä ei sit mistään syystä vai? Käsittämätöntä! Mä en edes olis suostunut lähteen töihin sun tilanteessa! Toivottavasti ne nyt edes seuraa sun tilannetta hyvin siellä eikä jätä kuukautta väliä seuraavaan kertaan..

Onneks mulla on hyvät kokemukset noista keskenmenoista taysissa. Aina on ollut ystävällistä ja avuliasta henkilökuntaa ja laitoin siitä palautteenkin et pelkäsin ihan kauheesti mennä sinne mut sain tosi hyvät muistot vaikkei keskenmenoa ny hyväks voikaan sanoa. Ja ennen kaikkea mulla oli molemmilla kerroilla niin kivat huonekaverit et vieläkin pidetään kahden ekan kans yhteyttä :) Ja toinen niistä huonavereista oli leikkauksessa todella pahan endon takia ja muistan kuinka lääkäri sanoi ettei ole toivoa lasten teosta ja nyt kun tää kaveri oli uudelleen menossa isoon endoleikkaukseen oli lääkäri ilmottanut ettei nyt leikatakkaan kun raskaustesti näyttää positiivistä :D Oli kaverin pitänyt kysyä oikein ääneen et anteeks mitä :D Ja oli siis rv7+ raskaana ja nyt on jotain 16+ viikkoa täynnä. Oon kyl niin onnellinen tän kaverin puolesta :)

Champion ja Martti 30+5
 
Champion Lääkäri olis just viikon kirjottanut mut minä sitten jääräpäisenä ja vittuuntuneena totesin et en mä sun viikon saikkujas kaipaa. No onneks kuitenkin suht lepposa päivä töissä tänään. Ja eniten ehkä ärsyttää tossa neuvolan toiminnassa se et ku ne ei kerro mitään oleellista,pelottelee vaan. Lääkäri ja hoitaja kummatkin mutisee yksikseen jotain "paha paha" mut ei kerro mulle mitään!!
Ihana toi juttu sun kaverista! Ihmeitä tapahtuu :heart:
 
Ihanaa maanantaita naikkoset :wave:

Poksumisen kunniaksi ultrassa käyty ja nökö nähty :heart: :)

Kaverilla kaik loistavasti, ihana lääkäri oli ultraamassa :) ..En tiennykkään, et turussa on 3D, khihihi :) Saatiin siis pari sellastakin kuvaa :heart:
Ei tiedetä kumpi siellä köllii, on niin ahtaat paikat ja mun iso arpi haittaa näkyvyyttä. Mut 8 viikon päästä uudestaan, et josko sillon :) Hihihi!

Ihana maanantai! ^_^

Emby^ ja nökö 20+0 :heart:
 

Yhteistyössä