Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

morebabies dpo 15 yleisimmin alkaa ainakin tuhruttamaan, dpo20 asti kesti yksi. Nyt menee terot tuplana ja syön niitä kunnes vuoto tulee läpi, hoitavan gynen ohje. Kyllä mä kemialliseksi tätä jo nyt ajattelen, sen verran voimakkaina alkaa oireet olemaan ettei mielestäni voi olla normaali raskaus. Ainoa toivo on siinä ettei menkkajomoja ole ollut eilisaamun jälkeen. Munasarjakirvelyä ei ole terotkaan pitäny kurissa aiemmin.
 
mur mur ei voi olla totta että oudot unet tarkoittanut tärppiä :LOL: ... joo ja seksiuniakin tulee nähtyä, eikä aina edes oma mies ole niissä mukana :ashamed: oikein punastuttaa kun niitä ajatelee...

Pikkuinen ihanaa toivottavasti plussa on ja pysyy ja vuoto lakkaa...

Micaela mäkin jännään täällä todella paljon sun puolesta!!!

).( Aamulla tänään kun ajelin töihin mulle tuli yhtäkkinen etova olo...hmmhmm... tosin se voi johtua myös väsymyksestäkin tai hartiajumista kun eilen piti vielä töitä tehdä 11 aikaan illalla. Tai sitten sitä kuvittelee vaan oireita itselleen :p ...

morebabies toivotaan sulle ovista piakkoin ja ihanaa että sun mieskin on jo malttamaton oviksen suhteen. Mutta ainahan sitä voi harjoitella varmuuden vuoksi... mukavaa se on kuitenkin :)
 
ipna ja mur-mur; mä muistaisin lukeneeni jostain aiemminkin vastaavaa, että sekopäiset unet olis raskausoire :D

Täällä kp6 :headwall: Jeesus tätä odottamista!! No, enää neljä päivää follikkeliultraan, ehkä mä siihen asti jotenkin kärvistelen.

Nyt alkoi kyllä jännittää Micaelan tilanne!! Etkö nyt mitenkään vois jo testata?? :saint:
 
Kokeilin tota raskauslaskuria ja jos olisin raskaana, mitä en kyllä usko, niin olisin nyt joko 5+6 tai 5+0, riippuen otanko normikierron mukaan vai siitä kun sain sen hymiön ovistestiin. Kyllähän 5.viikolla pitäisi jo + pärähtää testiin.. Et siksi en usko et oon vaan nämä tissikivut on menkkojen lähestymistä.
 
Micaela testaa testaa :) mä olen aika varma että plussa pärähtää näyttöön!!!

Scarleth no viikon päästä viimeistään se on varmaa oliko oudot unet merkki raskaudesta vai ei... mä epäilen että sunnuntaina en vielä mitään saa näkymään vaikka olisinkin raskaana :)
 
Viimeksi muokattu:
Onneks ipna on sulakin lähellä kuitenkin tuo testaushetki! Mulla on vielä ihan järkyttävä odottaminen. Tai siis eihän tässä nyt kannata vielä testausta odottaa, keskityn nyt ensin odottamaan ens maanantain ultra-aikaa, näkis edes onko tässä kierroksessa mitään mahdollisuuksiakaan onnistua. Mistä sitä tietää miten paljon tuo keskenmeno sotki systeemejä.
 
Scarleth toivotaan että ultratulokset olisi positiivisia... sitä kun ei tosiaan ei tiedä miten km sekoittaa kaikkea. Mä vähän luulen etten edes ovuloinnut keskenmenon jälkeisessä kierrossa ollenkaan... mutta mistäs sitä tietää silloin mulla ei ollut ovistikkuja millä testailla.
 
Scarleth, itse olen vaihtoehtohoitojen suhteen tosi skeptinen (minkä suhteen EN olis... :D), mutta vyöhyketerapiaa haluaisin kyllä itsekin kokeilla, kerrohan miltä tuntui. :)

Täällä kans yksi testinarkkari tosiaan, että et ole yksin mur-mur. Tänä aamuna jo halutti alkaa dippailemaan, mutta jos jaksais nyt sinne sunnuntaille oottaa, kun tuli luvattua. Menee muuten jännitys pilalle. :D Ja Micaela vielä pitää meitä testihulluja jännityksessä. Argh! :)

Jos sulla on rontti1 normaali kierto ja kohtuusäännöllinen, niin enpä tiiä, minusta ainakin tuntuu, että ovisaika ei ole vielä käsillä. Mulla kipuili kanssa viikon ajan ja hermoilin sitä ovista, mutta tikku näytti, että ei vielä! Ja kun tuli ovis, tuli myös limat. Nimittäin 30 päivän kierrolla ovis ois aikaisintaan kp 15-16. Joten älä heitä vielä toivoja ja miehen kellistystä. Kyllä se siitä ehtii parantua!

Pikkuiselle pikkuiset onnet plussasta ja toivottavasti pysyis nyt matkassa!

Ei ne ovistikut autuaaksi ipna tee, niillä saa selville sen ajankohdan,jolloin oviksen pitäis olla, jos se tapahtuu, mutta sitä et saa tietää tapahtuuko ovista vai ei. Käsittääkseni lämpöjen mittaus on siinä parempi. :)
 
Fanttelille onnea ja tarrasukkia! :heart:

Toivottavasti Pikkuisen viivat eivät jäisi tällä kertaa kemialliseksi! Peukuttelen sulle täältä pysyvää plussaa!

Mä lukeudun myös tuonne malttamattomien porukkaan. Mitä ihmeellisempinä ajankohtina noita testejä onkin tullut tehtyä, vaikka kuinka hyvin on tiennyt, ettei ne mitään voi näyttää... Tosin yhdessä keskenmenneessä raskaudessa (viikolle 6 saakka päästiin) sain ekan plussan jo heti kierron puolivälin jälkeen.

Niin ja noista unista... Mullakin tärppikierroissa on ollut mitä käsittämättömämpiä unia ja yleensä just noita Pikkuisen mainitsemia raskaustestiunia. Mutta myös keskenmenot ovat tulleet samalla tavalla uniin. Viime yön unessa yllätinkin sitten ystäväni testaamasta ja voi sitä katkeruutta, kun tajusin, että testitikussa on kaksi vahvaa viivaa... :ashamed: kyseinen tilannehan on mulla oikeassa elämässäkin edessä ja luultavasti pian. Näköjään stressaan sitä jo unissanikin.

Liikunnasta oli ollut eilen puhetta. Mä olen myös noiden ryhmäliikuntatuntien suurkuluttaja, tosin nyt viime kuukausina oon suunnannut energiaani entistä enemmän salille. Juoksuharrastuksen uudelleen herättelystä oon haaveillut, mutta en ole saanut aikaiseksi. Hiihtoa on tullut viime vuosina harrastettua juoksua enemmän. Uinti on ollut mulle myös rakas laji, mutta jäänyt paikkakunnan heikkojen uimamahdollisuuksien vuoksi pois liikuntatottumuksistani. Nyt viimeinen puoli vuotta on mennyt vähemmällä huhkimisella noin muutenkin ja paino onkin alkanut salakavalasti nousemaan : / jospa tämä kevät toisi uutta puhtia itsestä huolehtimiseen. :)
 
Fanttelille paljon onnea!!

Micaela onpa kinkkinen tilanne. Ihan alkaa itteäki jännittään :)

Noista unista. Mullakin on yleensäkkin ihan sekopäitä unia, ainakin silloin kun ne muistan. Tarkemmin ajateltuna alkuraskaudesta kuitenkin niitä on enemmän kuin normaalisti. Toki pääkoppakin saattaa olla eri käyttöasteella tuolloin, joten se selittäs osittain asiaa.

Mä liikun lähinnä koirien kanssa; kävellen, pyörällä, suksilla ja joskus jopa juosten, vaikka juoksua inhoan. Jostain syystä jopa silloin, kun olin SM-tasolla toisessa lajissa ja kunto oli äärettömän hyvä, juoksu tuntui tosi pahalta. Ilmeisesti mun juoksutekniikka on niin onneton, ettei siitä sitte tuu ku sanomista..

Täällä jatkuu edelleen "raskausoireet", testannut en enää sen diginegan jälkeen ole. Huoh. Päänsärkyjä, etovaa oloa, väsymystä ja palelua näin ainakin. Ja täyspäivänen v*tutus.
 
Micaela Voih, testaa testaa! :D

Saa nähä kans, et onko noi sekopäiset unet joku oire sit.. :) vaik mä oon kyl aina nähny sekopäisiä unia ja jos oikein muistan, niin viime kierrossakin näin oviksen jälkeen, ennen menkkojen saapumista, ihan sairaasti outoja unia ja muistin ne tosi hyvin..ettei olis joku kiertoon liittyvä juttu..no, sen näkee sit ens viikolla viimeistään, et tuleeko plussa vai menkat! :) vaik uskon, et ne menkat tulee..ei oo yhtään sellanen olo, et olis raskaana.. :(

scarleth Toivotaan, että ultrauksesta tulee positiivisia tuloksia!

morebabies Pikaista ovulaatiota sinne päin! :)
 
Heh, en ole näemmä yksin testausintoinen. :) Enemmän kun testejä, niin mulla on into noihin lämpökäppyröihin. Melkein joka päivä tulee vertailtua käynnissä olevaa kiertoa vanhoihin omiin tai muiden julkaisemiin taulukoihin. Alkukierrossa ihmetelen tulossa olevaa ovista ja loppupuolella mietin oireita ja lämpöjä ym. Mä olen siihen ihan addiktoitunnut. :D

pikkuinen voi kun toi tarkottaisi hyvää, että on vähän eri tuntemukset. Pidän kovasti peukkuja!

On: eilen oli ovisplussa ja yleensä mulla on ollut siitä seuraavana päivänä ovis. Nyt ei ole mitään tuntemuksia ollut ja limatkin loppuneet, että epäilyttää jäikö vaan pelkäksi lh-huipuksi ilman irtoavaa solua. Lämmöistäkään ei ole vielä apua kun heräsin aamulla kuopuksen alta ja lämpö oli siten luonnollisesti korkeampi kun pikkukamiina oli mua lämmittänyt. No, aika näyttää, mutta kärsimätön kun olen, niin haluaisin tietää nyt ja heti onko aihetta alkaa jännäillä. :p
 
).( ovistestissä edelleen testiviiva tummempi kuin kontrolli, hcg ei laske ikinä!!! Katsoin vanhoista tiedoista niin viimeksi hcg oli 16 päivää km:n jälkeen enää 187 eli laski 55000>187, nyt en tiedä lähtötilannetta vaikka keskenmenosta oli just toi 16-17 päivää :(
 
morebabies on millään tavalla mahdollista että olisikin raskaana kuitenkin? Kauan sulla on jo km:sta? Koska saattaahan olla että sulla on jotain raskausainetta jäänyt ja siitä syystä on arvot koholla --> kävisin tarkistuttaa gynellä tilanteen.
 
micaela: jännittyneenä odotamme sun testailuja :)

pikkuinen: toivotaan parasta!!!

morebabies: jostain muistan lukeneeni, että monella laskee raskaushormoni todella hitaasti, useita viikkoja saattaa mennä. Mut jos siellä on jotain rippeitä, jotka pitää lukemaa ylhäällä?

scarleth: Mä olen tosi skeptinen kaikkiin asioihin, joita ei ole tieteellisesti todistettu, mutta esikoista yrittäessä sen kolme vuotta (saimme totaalisen lapsettomuustuomion, korkeintaan ISCI-hoidoilla annettiin toivoa, koska mulla erittäin paha endometrioosi, jota hutkittiin ja tutkittiin, muttei voitu tehdä mitään), joten lapsettomuuspuolelle jonottaessa (julkiselle, jonotus palttiarallaa 1-1,5v.) menin joutessani akupunktioon eräälle punkteeraajalle, joka mainosti antaneensa paljon lapsettomuushoitoja. No, niinhän siinä sitten kävi, että himpun ennen lapsettomuushoitojen alkua meidän esikoinen ilmoitti itsestään. Mä en kyllä ihan vältisti usko juuri akupunktioon, koska samaan aikaan operoitiin jälleen kerran veks yks endometriooma, muttei siitä punktiosta varmaan haittaakaan ollut :)

Liikunnasta sen verran, että tällä hetkellä kolmen alle kouluikäisen vanhempana ja okt-asujana ei ryhmäliikuntoihin ole ollut aikaa. Mutta liikunta sinänsä hoituu kävellen, riehuen, luistellen, pulkkaillen, lumitöitä tehden, klapeja hakaten jne. Mutta mun suuri rakkaus on tanssillinen liikkuminen sekä kuntosali. Molemmissa saa tehdä yksilösuoritusta, kun en ole oikein joukkueharrastaja. Ehkä taas jossain vaiheessa tulee se aika, että saa mennä YKSIN jollekin ihanalle tanssitunnille tai salille.

ON: rupes naurattamaan kaikki te ihanat testaus-kaimani; mä olen myös tosi testi-friikki ja yritän lukea niistä jopa rivien välistä vai sanotaanko viivojen välistä ;) jotain. Miten voikin fiksu (?) ihminen näin hurahtaa ylipäätään tähän raskauden yrittämiseen (meidän piti miehen kanssa alunperin "katsoo ihan rauhassa, heilutella peittoja kun siltä tuntuu ja antaa tulla, jos on tullakseen")? No eihän tällä luonteella anneta minkään asian mennä ihan omalla painollaan, vaan pakko yrittää kontrolloida, säätää ja huseerata ikäänkuin se jotain auttais. Mäkin meinasin tänä aamuna testata, mutta sain itseni pois kylppärin kaapilta. Herranen aika. Tänään on siis dpo 7, eihän siellä joka tapauksessa mitään näkyis. Muutenkin mennyt jo omaisuus testeihin...

Oireita suuntaan tai toiseen ei oikeastaan ole. Alavatsaa välillä repii noustessa äkkiä ylös, mutta muuten ei mitään ihmeitä: Flunssa on karsea ja sitä kautta tietty väsymyskin. Katsoin viime kuun merkintöjä kohdasta dpo 6-9:"menkkakipuja, huono olo, rinnat turvonneet". Ja menkat alkoi siis dpo13 (dpo12 jo pientä tuhrua). Joten se niistä raskausoireista ;)
 
Sitä mä tässä pelkään, että on jäänyt jotain jäänteitä kohtuun. Menihän viime keskenmenossa 10 viikkoa, että hcg laski neutraaliksi, mutta silloin km oli kuitenkin vasta rv 10, nyt jo rv 8. Tämä ei edes selity sillä, että on ihmiskohtaista miten laskee, kun sitä edellisessä km:ssa (nro 2) 3 viikkoa siitä tulin jo uudestaan raskaaksi eli silloin ainakin laski reippaasti. Täytyy varmaan soittaa ja kysyä, jos pääsisi tässä välissä verikokeisiin ennen tuota 7.2. näkisi vähän osviittaa missä mennään.

muoks. pääsen huomenna käymään verikokeessa, niin katsotaan hcg
 
Viimeksi muokattu:
morbabies toivottavasti ei ole jäänyt mitään kohtuun. Itsellä laski arvot tosi nopsaan, mutta mulla menikin kesken tosi varhain vkolla 6 ... 4:ssä päivässä hcg oli normaalin rajoissa.

).( lisää oireita... päätä särkee, aivastaessa alavatsaa repii. By the way nyt kun tarkemmin mietin niin keskenmenneessä raskaudessa mun päätä särki kans ihan älyttömästi ja kunnes kävi sietämättömäksi testasin ennenkuin olin ottamassa vahvempia droppeja ja yllätyksekseni testissä komeili haalee plussa silloin. Hmm hmm... mielenkiintoista nythän tässä alkaa himo jo testaamiseen... mutta eihän se vielä voi näkyä eihän?
 
Hcg:n laskusta. Mulla on aina laskenut suht nopeasti. Tyhjennyksien jälkeen tietty on testattu vasta 5vko päästä mutta on siis aina ollut jo selkeä 0. Spontaanin keskenmenon jälkeen rv7 tulin raskaaksi 2vko myöhemmin joten hormoniarvot tuli nopeasti alas ja ovulaatio tuli ihan niinkuin olisi tullut menkkojen jälkeenkin.
 
ipna mulla on ollu pää kipeä jo monta päivää, jostain dpo6-7 asti. Koskas ajattelit sinä testailla? ;)

Kiitokset tsempeistä kaikille :heart: Jotain pientä on tekeillä, tuskin muutoin tulisi päivästä toiseen testeihin viivaa. Vai antaako david 20 helposti huijausviivoja, mulla ei aiempaa kokemusta siitä puikosta ole?? Raskauteen tämä tuskin vaan taaskaan johtaa, mutta jääpä ainakin tuleviin kiertoihin muistoksi nuo plussatestipinon kuvat niin voi vertailla jos joskus tulisi kunnon plussia tähänkin suuntaan :)
 
Pikkuinen12 mullahan on nyt dpo 7 kaiketi... eihän se vielä silloin voi näkyä, eihän? Sunnuntainahan meillä oli ryhmä testauspäivä niille joilla on about sama dpo :)... joten kaipa sinne asti pitää odottaa. Nyt kyllä mulla on etova olo mikä tosin saattaa johtua tuosta päänsärystäkin...
 
Wandii no sehän tässä on ku kierto on 30-33 mutta kkm. jälkeen ekavuoto veny kp 36 että kierrosta ei voi olla 100 varma, mutta toivon todella että tämä enteilis vasta ovista ni voisin koittaa "taas" yrittää mies kellistää :p mutta ymmärrän kyll et ei tee mieli jos on kipeenä.. tänään kyll on limojaki tullu :whistle:

Täällähän on monella jännät paikat, saas nähä pääseekö itte jännitelemään parin viikon päästä.
 
Omaa napaa vaan... Mä sain tänään gyneltä papakokeen tulokset..kaikki muuten okei, paitsi et mulla on emättimessä tulehdus! :( eli lääkekuuri siihen..Sain sellasta kun Zidoval ja 5 päivää laitetaan..Niin suoraan sanottuna vituttaa, et miksen vaan aiemmin menny gynelle tutkittavaks, niin olis saanu tänkin hoidettua pois alta..et eiköhän tää oo ollu ainakin yks syy sille, miksei tuu uudelleen raskaaks..en tiedä vaan sit, et mikä sen on aiheuttanu..voiko keskenmeno aiheuttaa? luultavasti siitä asti ollu tulehdus..vai mistä niitä oikein tulee?
No, mut ei tartte tässä kierrossa ees aatella testaavansa siis..hukkaan meni.. :'( Jotenkin vaan hassua, et on tulehdus kun ei oo minkäänlaisia oireita sinne päinkään.. : /
 
Anteeksi että mä kirjoittelen täällä kokoajan omista tuntemuksista :ashamed:, pakko vaan laittaa jonnekin. Nyt kun nousin ylös niin tuli repäisykipu vasemmalle puolelle. Mä olen ihan hullu nyt näiden oireiden kanssa....
 

Yhteistyössä