Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Onnea Fanttelille! Ihana kuulla välillä plussausuutisiakin, kun pakkaa menemään synkeäksi.

Minäkin oon yrittäny nyt kuunnella omaa kehoani korvat höröllä: ......................

Ei se sano mittään. :confused: Ei sanan sanaa!
Mutta lohduttaudun sillä, että jos nega tulee ja menkat alkaa, niin voin ainakin sitten hyvällä omallatunnolla maalailla raksalla. Seinien, listojen ja panelien maalaus kohta nimittäin edessä. Siinä onkin hommaa! Muuttoa uuteen kotiin on suunniteltu maaliskuun loppuun ja olis jo aikaki. Kyllä nyt väsyttää todella! Vanhemmat lapsetkin reagoi jo, kun isi ei oo ikunaan kotona, kun kuitenkin on lapsille tosi läheinen ja rakas.

Mulla on niin helppo olla positiivinen, kun oma tilanne on lähinnä se, että keskenmeno oli poikkeus säännöstä ja nyt tämän nelosen tuloa joudutaan töitten kanssa hieman järjestelmään ja joudun ehkä palaamaan hetkeksi töihinkin ja siitäkös työnantaja taas riemastuu... Meillä on siis lähinnä mukavuussyitä, jotka ärsyttää.

Mutta uskon kyllä siihenkin, että kyllä se syliin päätyvä plussa kaikille tässäkin ketjussa tulee. Kaikki on kuitenkin jo olleet raskaana ainakin kerran ja raskaana pysymiseen on tosiaan paljon apuja saatavissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Wandii ei se munkaan kroppa mitään sano... ainoastaan ihan ihme unia näen öisin (tämä on jotain ihan uutta) ja parina yönä olen joutunut käymään pissillä yöllä. Muutoin olo on täysin normaali... pitää muistaa että niin se on ollut ennenkin, olin raskaana tai en mulla ei ole oireita.

Mä en oirehdi oviksesta (yllätyksekseni viimeksi tunsin kyllä), en oirehdi menkkojen alkuakaan enkä raskaudesta...
 
Fantteli sylintäydeltä onnea plussasta! :flower: Hyvä ajoitus, on varmaan helpompi kestää huominen la kun uusi raskaus on jo alkanut. Voimia silti huomiselle. :hug:

Mulla on tänään hyvä mieli ovistestiin tulleesta selkeästä plussasta. =) Ihania noi mun testit kun vielä eilen oli niin vaalea viiva, että olisi voinut luulla oviksen olevan kaukanakin, jos edes tulossa, mutta tänään päräytti sitten kunnon tumman viivan. Ainakaan ei tartte tulkita. Mieshän halusi odottaa ekoja menkkoja ennen uutta yritystä, mutta on ollut viime aikoina positiivinen sille, että yritettäis nyt jo ja toivon sen linjan pitävän, sillä arvaatte varmaan mitä meillä tänään illalla on ohjelmassa. :p

Jos jotakuta kiinnostaa vertailumielessä, niin mulla mennyt niin tämä km-kierto, että lääkkeellinen tyhjennys kp 1, vuotoa kp 6 saakka ja tuhru loppui kp 10. Nyt kp 22 selkeä ovisplussa ja odotan ovista varmaan huomiseksi, jos ei jää pelkäksi lh-huipuksi ilman solun irtoamista. Mulla oli kovaa päänsärkyä kp 6-9 ja luulen, että silloin on hcg laskenut ainakin niin matalaksi, että munarakkulan kypsyminen on käynnistynyt, koska siitä tulisi juuri nyt se mun kierrolle tavallinen 14-15 päivää ovikseen. Yleensä kierto siis 27-29 päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: Wandii ja ipna
Mutta uskon kyllä siihenkin, että kyllä se syliin päätyvä plussa kaikille tässäkin ketjussa tulee. Kaikki on kuitenkin jo olleet raskaana ainakin kerran ja raskaana pysymiseen on tosiaan paljon apuja saatavissa.
Wandii, kiitos edelleen positiivisen meiningin jakamisesta! Täällä sitä nyt ainakin tarvitaan. Hirveä v****tus, varmaan yhteisvaikutusta clomeista sekä siitä, että MITÄÄN EI TAPAHDU muutamaan päivään ennen ensi maanantain ultraa, jonka tulosta tietysti jännitän myös eli onko clomit toimineet heti km:n jälkeen vaiko ei. Hermot siis lähellä palamispistettä mutta eiköhän se tästä :D

Noinhan se kyllä munkin kohdalla on, eli tilanne ei oikeasti ehkä ole kovin huono. Nykyisen miehen kanssa tulin raskaaksi aika "helposti" eli kolmannella varsinaisella yrityskierrolla. Pitäisi ehkä luottaa vielä siihen, että se voi tapahtua lähitulevaisuudessa uudelleenkin. Olisi siis hyvinkin syytä pysyä toistaiseksi valoisin mielin.

Nyt naiset saatatte pitää mua sekopäisenä,mutta varasin itselleni tänään pari kertaa vyöhyketerapiaa. MINÄ, joka olen aina ollut tosi skeptinen näitä vaihtoehtojuttuja kohtaan!! Nyt on sellainen olo, ettei se ota jos ei annakaan, ja nämä asiat on niin henkimaailman juttuja muutenkin. Siis ajattelin, että vaikkei tuosta olisi mitään suoranaista apua raskauden alkamiseen saati keskenmenon estämiseen, se voi kuitenkin henkistä puolta hoitaa merkittävästikin. Täällä meilläpäin kuulemma jopa yksi paikkakunnan lapsettomuuslääkäreistä joskus suosittelee tuota kyseistä vyöhyketerapeuttia, joten ehkä kokeilu kuitenkin kannattaa...

Niinjoo, mietin, että olenko tässä porukassa ainoa, jolla on jotain lapsettomuushoitoja ollut tai menossa? Taidan olla vähän kummajainen siis, mutta jotenkin mä koen kuuluvani tänne keskenmeno-porukkaan nyt paremmin kuin lapsettomuuspuolelle tai muihin kuumeiluketjuihin, joten siksi oon kuitenkin tykännyt kirjoitella tänne :) Olo ei tunnu niin "lapsettomalta", kun tuo keskenmenoon johtanut plussa kuitenkin tuli hoidottomasta kierrosta.
 
Viimeksi muokattu:
Fantteli Oi! Paljon onnea ja paljon tarrasukkia pikkuselle matkaan!!! :heart:

Wandii Mä mietin just tänään tota samaa, et itellä asiat on kuitenkin silleen hyvin, et on raskaaks ees tullut joskus! Se on ainakin positiivinen asia, et raskautua voi ja apuja löytyy siihen, että se vauva myös pysyy mukana! Koska on niitäkin, jotka ei tuu raskaaks millään keinolla! Mulla esimerkiksi on hyvä ystävä, joka on jo iät ja ajat yrittäny lasta, eikä heille kuulemma voi edes tulla luomuna lasta..näin heille on sanottu.. :( tehty inseminaatioita ja niistäkään ei ole raskaus lähtenyt etenemään! :'(

Scarleth Mä haluaisin kans kokeilla sitä vyöhyketerapiaa joskus! :) kerro ihmeessä miltä tuntui, kun oot käyny! :)

ipna Mä oon kans nähny niin hämäriä unia nyt muutamana yönä, ettei oo tosikaan! :D
 
scarleth: et ole ainoa! Olen miljoona krt kertonut tarinani, mutta muut voi jättää lukematta. Yritin entisen mieheni kanssa vuosikausia lasta ilman tulosta eli ilman yhtään raskautta. Erosimme lopulta, kun tilanne alkoi käydä niin rankaksi. Nykyisen mieheni kanssa tulin raskaaksi yk 3, mutta kesken meni rv 9. Kun oli kulunut melkein vuosi, menimme yksityiselle lapsettomuusklinikalle hoitoon, jossa aloitettiin heti tutkimukset jolla saataisiin raskaus alulle ja estettyä keskenmeno. Minulta löytyi verestä vasta-aineet koholla, mikä tarkoittaa että kehoni taistelee vierasta kudosta vastaan eli estää alkion kiinnittymisen tai keskeyttää jo alkaneen raskauden. Päätettiin tehdä ovulaation induktio eli metformin+clomifen+pregnyl+prednisol+lugestron, joista siis 2 yk:sta sai alkunsa esikoisemme. Imetyksen loputtua tulin heti raskaaksi, mutta meni kesken koska ei mitään lääkettä. Sen jälkeen mentiin jälkitarkastukseen yksityiselle klinikalle, jossa huomattiin melkein kypsä munasolu ja sovittiin, että jos se hedelmöittyy niin heti prednisol kehiin ja siitä syntyi kuopuksemme. Kuopuksen jälkeen laitatin kierrukan, jonka poistatin heinäkuussa. Tulin heti raskaaksi, mutta en tajunnut sitä kun tuli valemenkat ja lääkitys aloitettiin vasta rv 6 ja kun lopetettiin, loppui sykkeet. Tässä välissä ollaan taas käyty ultrissa ym lapsettomuusklinikalla ja kun hcg laski, tulin heti raskaaksi mut lääkäri oli sitä mieltä ettei lääkitystä tarvita kun tulen nykyisin niin helposti raskaaksi, mutta sitten 2 viikkoa sitten loppui taas sykkeet. Eri lääkäri eli kuka ultrasi oli sitä mieltä että keskenmenot johtuvat ehdottomasti Predisolin (kortisonin) puutteesta eli nyt sitten taas odotellaan hcg:n laskua että päästään aloittamaan yritys. Eli periaatteessa ollaan hoidoissa, koska nyt julkisella teettävät nyt kromosonitutkimukset ym ja siellä on seuraava ultra 8.2. Yksityisellä puolella lääkäri loukkaantui mun puhelusta niin paljon, kun kyseenalaistin sen että väitti etten lääkettä enää tarvitse ettei mua sinne enää halua. Varmisti että mulla on kotona prednisolia ja kirjoitti Klexane-reseptin...
 
Kiitos morebabies Mun mielestä on vain kivaa, kun tyypit kertoilee aina välillä uudelleen oman tarinansa. Se kuitenkin aina unohtuu, kun porukkaa on tässäkin ketjussa. Kertaus on opintojen äiti ja pysyy paremmin kärryillä kaikkien jutuista.

Mietin ihan semmoistakin, jos/kun tulee uus pino, että eka sivuille jokainen joka aktiivisesti kirjottelee yrittäs tehä pienen briiffin omasta tilanteesta. Sitä vois sit muokata ja tilannetta tarkistaa, kun miettii, missä kukanenkin menee. :D
 
morebabies kiva kun kerroit tarinasi, vaikka itsekin luin kaikki viestit niin ei sitä aina muista kaikkea. Pakko sanoa että ihmetouhua lääkärillä on ollut kyllä kohdallasi!

nellielli ois aika hassua jos oudot unet olisi merkki raskaudesta :LOL:

).( jos oikein kuuntelee iteseään niin olen kuvitellut itselleni pieniä mahan nippailua, no se voi olla mun mielikuvituksen tuotetta.
 
Kiitos osanotoista, kyllä tää taas tästä päivä kerrallaan. Helpompi kestettävä kuin ensimmäinen km, varmaankin ton lapsen takia :)

Scarleth ei vyöhyketerapia kuulosta yhtään hullummalta! Itsekin olen aikaisemmin ollut skeptinen, mutta nyt en enää. Syy siihen on ystäväni lapsettomuuden hoito. Takana 2 vuotta yritystä, neljä kertaa IVF:ää (en tiedä miten tuo oikein kirjoitetaan), eikä tulosta. No, ystäväni kävi sitten akupunktiohoidossa ja kah, viides kerta ja alkio tarttui kuin tarttuikin ja tuloksena pieni ihana tyttö! :) Eli kaikkea todellakin kannattaa kokeilla, eipä niistä haittaakaan ole :)

).( vielä epäröin sitä yrityksen alkamista heti, taidamme kuitenkin odottaa ne yhdet menkat. Ihan sen takia, ettei vaan ole jäänyt mitään raskausmateriaalia sisään, joka vois pahimmassa tapauksessa aiheuttaa seuraavan keskenmenon. Ei vaan millään malttais... :)

Onnea ja tarrasukkia Fanttelille! :)
 
nellielli, joo kerron kyllä sitten miltä vyöhyketerapia vaikuttaa. Meen huomenna ekan kerran ja sitten heti maanantaina uudestaan, ensi viikolla kun on se inssi suunnitelmissa niin nämä saatiin kalenteriin kyllä aika hyvään aikaan. Kiva kuulla cannesilta noinkin positiivisia kokemuksia siitä! Aika kivaa, mulla on kovat odotukset huomisesta ihan jo sen takia, että kuvittelisin hoidon olevan jokatapauksessa rentouttavaa!

Olin tänään salilla treenaamassa ja ihanaa, miten liikunta parantaa aina vähän mieltä :) Oottekos muut liikuntaihmisiä?
 
scarleth: mä olen liikuntaihmisiä, käyn ryhmäliikuntatunneilla 3-5 krt/vko, tai siis olen käynyt ennen heinäkuista kierrukan poistoa ja nyt pääsin aloittamaan nyt taas normaalisti. Molemmat viimeiset raskaudet on pitänyt olla treenaamatta vuotavan hematooman takia ja siinä välissä olin koko ajan kipeänä. Nyt on taas ihan eri olo kropassa, kun viime viikolla aloitettu liikkuminen!
 
Scarleth meillä on oma kotikuntosali, on crossaria, kuntopyörää, pumppitanko, steppilauta, kahvakuulia ja jumppapallo. Joo ja mä en ole missään hyvässä kunnossa, viimeisin hankinta oli tuo crossari ja siihen olen tyytyväinen. Töihin paluun jälkeen en ole ehtinyt liikkumaan ollenkaan niin pakko oli hankkia sellainen vehje mikä innostaa ja ei tarvitse lähteä kotoa minnekään. No nyt on ollut innostusta kyllä ja teen crossauksen jälkeen lihaskuntoakin.

Mä vaan olen sellainen ryhmä/kaveriliikkuja mutta kun ei oikein ole sitä aikaa. Tuo crossari on siinäkin mielessä hyvä että sillä pystyy tekemään raskaanakin ihan hyvin.
 
Hyötyliikkuja ilmottautuu! :wave:

En kestä kunto/jumppasalia, se on jotenkin niin...hyödytöntä (vaikka onkin just oman kunnon kannalta hyödyllistä). Potkuttelen potkurilla kauppaan, töihin, asioille. Kesällä tulee pyöräiltyä noita samoja matkoja. Ja tää ei oo mitään ekofasismia, mun mielestä pyörä on vaan parin kilsan matkalla kivempi kuin hikinen auto. Lumityöt, halon hakkuu, nurmikon leikkuut, lasten kanssa ulkoilut. Oikeasti en ees pysty yksin lähtemään kävelylle/juoksulenkille, kun se tuntuu niin turhalta taaplaamiselta. Kun on koirat mukana, niin ei oo yhtään turha olo. :D Ja koirien kanssa tulee eniten liikuttuakin.
 
Viimeksi muokattu:
Jees! Mä tykkään käydä kuntosalilla, sitä oon tehnyt kymmenisen vuotta melko säännöllisesti. Juoksen myös, ajoittain enemmän, ajoittain vähemmän, ja ihan kävellenkin lenkkeilen mielelläni. (Hiljattain tuli hommattua jopa kävelysauvat, kääk!). Sitten kausittain kokeilen jotain muita lajeja; astangajoogaa, crossfitiä, nyt viimeksi lämpöjoogaa.... uiminenkin olisi kivaa, mutta en tahdo millään saada aikaiseksi. Ryhmäliikuntatunneilla oon aikanaan käynyt tosi paljon, mutta nykyään mieluummin liikun ilman mitään sidonnaisuutta tiettyyn aloittamiskellonaikaan :) Lisäksi nyt näiden lapsettomuus- ja keskenmenohässäköiden myötä keho on jotenkin kaivannut rauhallisempia lajeja. Siitä tuo lämpöjoogakokeilukin. Oli muuten aika veikeää touhua, lämmin kyllä tuli!

Toistan itseäni, mutta mä NIIN odotan sitä huomista vyöhyketerapiaa! Ihanaa, jotain mistä todennäköisesti kuitenkin tulee hyvä olo.
 
Scarleth Ite käyn salilla ja ryhmäliikuntatunneilla.. :) oon vähän sellanen, et liikun joskus ehkä liikaakin! Tai siis, et kun haaveissa olis saada vähä lisää lihasta, niin kummasti sitä ei tuu, kun ramppaa myös jumpilla ja se tietty vie tehoja siltä salitreeniltä..mä yritän parantaa tapani! :ashamed: mun kaveri joka opiskelee personal traineriks aina jaksaa muistutella mua, ettei sais käydä noin paljon jumpilla, jos haluaa sitä lihasta enemmänkin..no, mä vähennän pikkuhiljaa.. :D mut siis mun ihan suosikki on Bodycombat! Rakastan sitä ja ne on tunnit, mitä en jätä väliin koskaan vaikka kaikki muu jäiskin.. :D

ipna Olis se kyl erikoinen raskausoire..oudot unet! :LOL:
 
nellielli, ipana..Kuulkaapas..kun miulla "oudot" unet ovat tienneet tärppiä:heart:
..mm. hurrrrjat sexi-unet:p

Puuuh Puuuh kaikille plussatuuloisia!:kiss:

..ja Lämpöiset Onnittelut plussanneille:kiss::heart:

..Fantteli ainahin oli plussannut - Onnea&Super liimaa pikku pesän rakentajalle!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Wandii kirjoittelit..
..Rakastan sitä jännitystä ja vaikka ei alussa nyt tosiaan tuu niitä plussia, niin nega on vain ihan pieni kuoppa, koska se plussa on kulman takana, mut ei näy vielä. Jännitystä siis ilman pettymisen pelkoa..


Juuripa näin miekin tunnen ja siksi aloittanut dippailuthin rohkelikkona monasti dpo5 lähtien..olen niii-iiin malttamaton ja kärsimätön sielu..

Testit vaan huutelee veskin kaapista - "dippaa, dippaa vaan"!!..ja sitten polttelee näppejä - Kääääks!|O
..samalla se j ä n n i t y s..Oi, oi..lystit ne on monet - tässä varmaanhin yksi miun..:LOL:

Voiko tähän addiktoitua?..kauhiaa aivan..:eek:..ei kait voi?
..*yksinpuhelua*..Nooo, kait siihen saattais voidahhin(oikiasti)

Onneksi on vielä hallinnassa..ja käypi se sen verta kukkaron päällehin, sekin hillittee.;)

Jäi muuten 5kpl R-puikkoja viime kierrolta jemmaan, vaikka _nekin_ olisin voinut dippailla - varmuuden vuoksi..:D
..ja onpa muutama kierto menyt ilman O-testejähin ihan suit sait sukkelaan - viime heinäkuun 2011 tärppihin silleen..pystyn siis jos haluan olla dippailemati.:saint:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Fanttelille plussasta :flower::heart:

Nyt oon omanapainen :ashamed: luultavasti tässä eilen illalla oli ovis ku koko viikon rinnat olleet arat ja maha kipuillut, eilen illalla nipisteli sieltä sun täältä että ihan kipeetä välillä teki, sit kipu loppu ( kipu ei ollut paha mutta tuntui selvästi kaikki varmaan tietää mitä tarkotan =)) no kuiteski, ainut mutta vaan on et minkään sortin limoja ei ole ollu...JA sit se suurin ahistus.. mies ollu maanantaista asti sairas joten jos nyt oli ovis ni ei tullut hyödynnettyä sitä yhtään :stick: eli täällä ei ole suuret haavet tästä kierrosta :kieh:
 
Fanttelille onnea!

ON: oloja on ja testejä tehty, tällekin aamua vaikkei pitänyt ja edelleen kahta viivaa tulee (pakko mainita tämä kun kaikki niin tekee, mieskin sen näki :D :D ). Mutta sen verran väkevästi mulla vuoto tahtoo aina alkaa etten ole pilvilinnoja rakennellut. Nyt dpo10-11. Viikon päästä gynelle, sitä tässä eniten jännittelenkin ;)
 
Torstai 26.01.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

nellielli..................KM 08/11...................................... KP 24/28-32
Micaela.................KM 11/10, 04/11............................KP 47/33
Idylli.....................KM 09/10, 10/11
taraolivia..............TM 11/11...................................... .KP 17/?
kodehu.................KM 4/11, 8/11..................................KP 8/30-32
Evya.....................KM 06/11, 08/11, 10/11, 11/11, 12/11..KP 16/27
Scarleth................KM 1/12...................................... .......KP 6/28

HAAVEISSA TOINEN

kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10.............................KP 44/30-35
diiselikissa..........KKM 11/11.....................................KP 9/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11.............................KP 77/28-30
tiiru.....................KM 11/11...................................... KP 28/?
Dyra ................ KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ................KP 47/28-31
rontti1...............KM 09/11, 12/11 ..............................KP 13/30-33
meadow............KM 10/11...................................... ...KP 23/28
Lilleri82.............KM 11/11...................................... ...KP 8/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12.................................KP ?
Miinä................KM 01/12...................................... ....KP ?
Salasei..............KM 09/09...................................... ...KP ?
Ipna.................KM 12/11...................................... . KP 24/30
Cannes.............KM 11/09, 1/12.................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat.....KM 07/11.............................KP 10/30-35
Missa-76..........KM 04/11.............................KP 9/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11, 12/11...KP 34/27-46
morebabies.....KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12...KP 17 (km jälkeen)

HAAVEISSA NELJÄS

johnu......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..............KM 08/10, 08/11.....KP 18/28-29
Mamiksi monelle.........KKM 10/11..........KP 33/38
Wandii...................KM 12/11................KP 30/32
M1n1......enkelivauva 12/10, KM 09/11....KP 10/?
Neiti-81...Gen. kesk. 12/08, KM 06/09, 06/10, 10/10, 11/10... KP 18/?

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse..............KM 11/10.................................KP 16/28
Carolina30+.............KM 05/07, 06/10, 01/12.............KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*


2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
pikkuinen: mikäs dpo sulla on yleensä vuoto alkanut noissa kemiallisissa? Oletko nyt ottanut teroja? Hienoa, että siellä tulee taas viivaa, mutta jos ei nytkään pysy niin onneksi ensi viikolla on se lääkäri, koska onhan toi ihan uskomatonta, että teillä on 2 lasta ja nyt siiten tullut jo 5? kemiallista peräkkäisissä kierroissa. Ei enää millään mene huonon tuurin tai vastaavan piikkiin. Nyt vaan tsemppiä sinne ja onnen puhalluksia masun suuntaan!!!:heart:

mur-mur: mä olen addiktoitunut testaamiseen! Tällä hetkellä vaan kohdistuu noihin ovistesteihin ja viivan haalemisen toivomiseen eikä tummenemiseen niin kuin normaalisti. No mutta huvinsa kullakin ("hullulla") :LOL:

).( mies alkaa käydä kärsimättömäksi, eilen jo kovasti kyseli että eikö se ovis jo tule. Illalla tuntui (ehkä) pientä nippailua oikeassa munasarjassa, joten voisikohan se tarkoittaa että siellä alkaa jotain kypsymään?!? Joku tuossa aikaisemmin allekirjoitti nm:llä Malttamaton. Se on mun vanha nimimerkki tällä palstalle, mutta en enää muista mun salasanaani ja vaihtomaili menee mun työsähköpostiini, joten en pääse siihen käsiksi. Mutta siis kuvaa parhaiten jo ikisessä asiassa, olen ehkä maailman malttamattomin ihminen...
 
Viimeksi muokattu:
Hitto mulla on päivä 47/33! Voi jessus, ja tissit on niiiiin kipeet ja kosketusarat että.. Niin tekisi mieli mennä ostaa testiä, mutta ei!! Nyt on vaan pitäydyttävä päätöksessä odottaa tiistaihin asti :D
 
*mur-mur* No nih..voihan se sit oire ollakin! :LOL: Oudot unet oirelistalle siis.. ;) Ja testailu on kyl kivaa! :D ovistestien tekeminen on vaan tällä hetkellä kivempaa kun raskaustestien, kun ovistesteihin tulee se kaks viivaa! ;) raskaustesteihin ei oikein oo lähiaikoina tullu.. : /

Pikkuinen Voi, toivotaan, että nyt kävisi niin, että pysyisi matkassa, eikä osoittautuisi kemialliseksi!! :heart:

Micaela Mä en meinaa pysyä housuissani, kun jännittelen sun puolesta! :D
 

Yhteistyössä