Proppujen tipahtaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mmmmm

Vieras
Hei tietääkö joku, että kuinkakohan kauan kestää että proput nielussa irtoaa pois. Kamala kakominen, kun yritän jollain sorkkia - olen herkkä. En tiedä onko tämän kurkkukivun takia tullut tuo proppu vai miksi..

Voi ne olla tosi kauankin. Yritä nieleskellä mahd isoja paloja esim näkkäriä tai rusileipää. tai sit puudutat nielun sellasella geelillä mitä saa apteekista ja tökkäät ne pois esim hammasharjan varrella. Tuo puudutus vähentää oksennusrefleksiä.

mä irrottelen niitä alipaineella. Kielellä muljaan, aika taitavaksi olen oppinut... Hammasharjaa ei ole tarvinnut käyttää pitkään aikaan.

Pitkään mietin otsikkoa ennen avaamista, että onko pudonnut taulu seinältä, vai henkisistä propuistako on kysymys...

[QUOTE="vieras";25516742]taidan olla ainut jolla ei oo hajuakaan mistä puhutte?! tuskin seinäpropuista?[/QUOTE]

Haha mä mietin samaa!
Aloin jo kuvittelee, että onko se kuinkakin yleistä nieleskellä jotain seinäproppuja :DD "Joo ei oo tarvinnu hammasharjaa pitkään aikaan käyttää alas saamiseks" :;D;D

Itselläni on tällä hetkellä tosi alhaalla nielurisoissa proppu tai proppuja enkä pääse niistä eroon!! Ennen ollut ylempänä, joten veitsellä olen painanut pois.

Vi.....aa tilanne, mutta ei taida olla muita vaihtoehtoja, kuin erikoislääkärille ja siitä leikkaukseen.
Ei halpaa, ei.

Miten tommonen on nieluus joutunu?
proppu.gif

Yhteistyössä