Sattu töissä nolo juttu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Vein semmosta pakettia ja yritin työntää sitä luukusta (usein ne mahtuu ihan helposti). Huomasin, ettei se mahdu. jäi jumiin. Yritin vetää sitä pois ja ähelsin siinä, oli jäänyt tosi tiukkaan se loota. :ashamed: Sit kuulen, että askeleet lähestyy ja joku avaa oven. paketti on tiukasti kiinni ja minä yritän saada sitä vielä irti. Sanon oven takaa: "Tää ei mahtunukkaa luukusta, hetkinen yritän vaan ensin irroittaa tämän tästä".

"minä jo ihmettelin, että kuka siellä oikein pitää ääntä", sanoo täti yöpuku päällään pöllämystyneen näköisenä.

Onneksi se paketti viimein irtoaa ovesta. Tuskan hiki. :whistle: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Ei tuo nyt kamalan noloa ollut :hug: :D

Oli se aika. Ovi aukee ja mä vaan roikun kii siin paketissa. täti varmaan luuli, että olin rosvo. ois kai pitänyt sano: "hetkinen, irroitan vaan sorkkarautani"

No ei toi nyt noloa ollut =) Oletko postinkantaja? Saanko kysyä mitkä ovat työajat ja onko palkka ok? Sori voi kuulostaa tyhmältä kysellä tällaisia mutta mulla alanvaihto mielessä ja Itella on hakenut paljon postinkantajia.

Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
No ei toi nyt noloa ollut =) Oletko postinkantaja? Saanko kysyä mitkä ovat työajat ja onko palkka ok? Sori voi kuulostaa tyhmältä kysellä tällaisia mutta mulla alanvaihto mielessä ja Itella on hakenut paljon postinkantajia.

Mjaa, mä meen puoli seitsemäksi (jotkut menee kuuteen) ja pääsen yleensä jotain puoli 11 aikoihin. Mulla on tommonen neljän tunnin päivä. Ilmeisesti postilla ei paljoa ole tälläsiä tuntityöläisiä, tai en tiedä.

Palkka on jotain 8,90 mulla tunnilta.

Yleensä noi työajat on vähän semmosia, että päivään on laskettu 8 tunnin työt ja kotiin pääsee kun ne on tehty. Mun mies tekee tota 8 tuntia ja se pääsee yleensä puolituntia tai tunnin mun jälkeen, se on niin nopsa. jotkut siellä pääsee sit kolmen, neljän aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
:D Hassu.
Pääseekö muuten postinjakajaksi helposti? Voiko tehdä osa-aikaisesti? Tarviiko olla auto?

Nim. jotain osa-aikaista työtä tarttis opintojen oheen enni syksynä...

Pääsee helposti. Osa-aikaisuudesta en tiedä, kannattaa kysyä. Ei tarvi olla autoa. jakaminen tehdään kävellen useimmiten tai pyörällä.

Yhteistyössä