Onko täällä joku muu joka ei enää kestää olla raskaana. Millä viikolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Mä olen vkolla 26 ja en kestää enää. Tuntu että joudun pian johonkin psykiatriselle osastolle. Nukkuminen on kamala, oleminen on kamala, turvotus joka paikassa joka sattu, muuten joku ihme olo, hengittäminen raskas, eilen joku ahdistus kohtaus oli, kun yritin nukkua ja levottomat jalat ja huono olo että hermot meni sitten ahdistus oli ehkä tämän takia. Mieliala laidasta laitaan, iloisuus, pelko, itkuisuus, ainakin pelottaa kaikki jopa tulevaisuus, sairaudet ja vaikka mitä mietin jos mietin, niin herkkä.

Kellä on samat tuntemukset?

7236163.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25116881:
Laita kuule säärystimet jalkaan, kun meet nukkumaan, auttaa ainakin mulla levottomiin jalkoihin.

Oikeesti? :O Ja mullakin on ollut n.10vkoa tuo kiusana, heti kun pysähdyn vaikka edes istumaan..Ja sä kerrot sen nyt vasta?!?! :kieh:

Ei tollasia niksipirkka juttuja saa pitää itellää.. :D

Oikeesti? :O Ja mullakin on ollut n.10vkoa tuo kiusana, heti kun pysähdyn vaikka edes istumaan..Ja sä kerrot sen nyt vasta?!?! :kieh:

Ei tollasia niksipirkka juttuja saa pitää itellää.. :D

Mä tajusin tuon vasta tän raskauden kanssa, sen verran puolustelen itseäni :D Mutta mulla toimii, kokeile, jos auttais suakin?

• Tykkää
Reactions: Maira
mulla levottomiin jalkoihin autto kylmägeeli :D mut nyt viikkoa 26 ja on niin tukala olla kun vaan voi,miten sitä kestääkin vielä 16 viikkoa parhaimmillaan :o en muista et esikoisesta oli näin tukalaa ees lopussa ..

Mulla ilmastointilaite ja miehelle 2 peitoakin ei riitä kuulema, mulla silti kuuma ja huono olo:D, mä en kestääääääää. Enkä kestää pääkoppa, pelkoja, mielialavaihtelu, arghhh... haluan jo että olisi 38-42vkoa

Mies muistan kysyi minulta milloin tehdään lisää lapsia. Mä olin heti että NEVER:O tai mua oikeasti voi jossain psyk. laitoksella löydä. En kestää henkisesti enkä todellakaan fyysisesti

Yhteistyössä