Nyt on kokeiltu sitten sekin! (Huom. Moralistit ja tiukkapipot älköön lukeko!)

  • Viestiketjun aloittaja Rietas Lortto
  • Ensimmäinen viesti
dodiiihhh
No mutta kerropa, miten nämä moralisoijat sen taudin saavat, kun hehän eivät sitä seksiä ilman kondomia tietenkään koskaan harrasta? Eikö se ole jokaisen suojaamatonta seksiä harrastavan oma häpeä, jos tauti iskee? Sekin, jos käyttää suojausta väärin.
Vastasin tähän kysymykseen, että miten moralisoijat sen taudin voivat saada. Ok, se on niiden miesten vika sitten jos välittävät tautia puolisoilleen, mutta tosiaan se ei ole niiden puolisoiden oma häpeä jos saavat jonkun taudin OMALTA puolisolta, jonka luulee olevan uskollinen ja tauditon.
 
"..."
Voi hyvätavaton kun on mammat nyt aivan kauhuissaan. Siis OMG miten joku voi tehdä tommoista, kun itse me Penan kanssa harrastetaan vähän seksiä aina Lauantaisin saunan jälkeen peitonalla pimeässä, ellei mulla oo sitten menkat tai Penaa väsytä liikaa.. ARGH! Jos Ap saa jonkun taudin, niin mitä se ihan oikeasti teidän *ersettänne kutittaa? Mä olen ainakin iloinen ap:n puolesta, että on löytänyt uuden, kivan tavan nauttia seksistä. Jos otatte tavaksi, niin käykää ihmeessä kaikki testeissä, niin eipä tartte sitten mammojenkaan menettää yöuniaan, että saatkohan nyt kupan vai et. Hyvää jatkoa ap :)
 
rietas
Vastasin tähän kysymykseen, että miten moralisoijat sen taudin voivat saada. Ok, se on niiden miesten vika sitten jos välittävät tautia puolisoilleen, mutta tosiaan se ei ole niiden puolisoiden oma häpeä jos saavat jonkun taudin OMALTA puolisolta, jonka luulee olevan uskollinen ja tauditon.
Näitä miehiä ei ole varmaankaan pakotettu yhdyntään/suuseksiin saati pakotettu siihen ilman suojausta.

Jos miehet tietoisesti tartuttavat nyt vaimoilleen, niin kyllä vika on silloin näissä miehissä. Jos (kun) vaimoilla ei ole mitään syytä epäillä miesten hankkineen mitään sukupuolitauteja mistään.

Kieltämättä epäilyttää, toteaako tällainen mies kotona vaimolleen yllättäen, että "jos alettaiskin varmuuden vuoksi käyttämään kumia monen vuoden tauon jälkeen"...
 
dodiiihhh
[QUOTE="...";25506972]Voi hyvätavaton kun on mammat nyt aivan kauhuissaan. Siis OMG miten joku voi tehdä tommoista, kun itse me Penan kanssa harrastetaan vähän seksiä aina Lauantaisin saunan jälkeen peitonalla pimeässä, ellei mulla oo sitten menkat tai Penaa väsytä liikaa.. ARGH! Jos Ap saa jonkun taudin, niin mitä se ihan oikeasti teidän *ersettänne kutittaa? Mä olen ainakin iloinen ap:n puolesta, että on löytänyt uuden, kivan tavan nauttia seksistä. Jos otatte tavaksi, niin käykää ihmeessä kaikki testeissä, niin eipä tartte sitten mammojenkaan menettää yöuniaan, että saatkohan nyt kupan vai et. Hyvää jatkoa ap :)[/QUOTE]

Ihan kuin kimppakivan ainoa vaihtoehto olisi tuo lauantaina saunanjälkeen pimeässä :D Tai että jos ei harrasta kimppakivaa niin seksielämän on pakko olla tosi tylsää..

Ei minua ainakaan haittaa jos ap jonkun taudin saa, lähinnä täällä kai porukka on yrittänyt vähän ap:ta saada tajuamaan että se riski on olemassa, kun ap ei usko että suihinotosta tautia voisi saada.
 
pilkunnussija
[QUOTE="...";25506972]Voi hyvätavaton kun on mammat nyt aivan kauhuissaan. Siis OMG miten joku voi tehdä tommoista, kun itse me Penan kanssa harrastetaan vähän seksiä aina Lauantaisin saunan jälkeen peitonalla pimeässä, ellei mulla oo sitten menkat tai Penaa väsytä liikaa.. ARGH! Jos Ap saa jonkun taudin, niin mitä se ihan oikeasti teidän *ersettänne kutittaa? Mä olen ainakin iloinen ap:n puolesta, että on löytänyt uuden, kivan tavan nauttia seksistä. Jos otatte tavaksi, niin käykää ihmeessä kaikki testeissä, niin eipä tartte sitten mammojenkaan menettää yöuniaan, että saatkohan nyt kupan vai et. Hyvää jatkoa ap :)[/QUOTE]

Lauantai kirjoitetaan pienellä :)
 
rietas
[QUOTE="nuuh";25507095]Hölömöt menee taas lankaan. Tuo on jonkun miehen tai "miehen" kirjoitus, huomaa heti tyylistä. Pistäny ressukka vielä jonkun tuttavansa jolle jostain syystä kade niin täksi lerppumunaksi.[/QUOTE]

No sanopa muuta. Satujahan tällaiset kimppasekstailut on, ihan mielikuvituksen tuotetta. Ei tietenkään kukaan sellaisia oikeasti harrasta. Häiriintyneet pervot korkeintaan jostain pokefilmistä nähneet tuollaisia juttuja.
 
Rietas Lortto
Hih, tässä keskustelussa onkin kommentoinut semies, jolla kesti kauan tulla eikä oikein seisonut. :) Ja joo, on kyllä varattukin tietääkseni. Mutta en tietenkään kerro, kuka.
No niin ja juuri tämän takia näitä on ikävä kirjoitella harmaana. Tiedoksi vaan, että minä en siis tätä ole kirjoittanut.

Tulin juuri lenkiltä ja täällähän on keskustelu, tai oikeastaan kauhistelu jatkunut kiivaana. :) Vähän paikat aristi juosta, mutta onnistui kuitenkin, kun vähän varoi. :)

Tauteja ei ole kellään, se on varmaa ja enempää en siitä asiasta enää puhu.

Ja ketään en ole lerppamunaksi tai muuksikaan nimitellyt. Ei se nyt minun mielestäsi niin kummallista ole, jos ei stondaa heti salamana pokefilmien tyyliin, kun on tuttuja miehiäkin siinä ympärillä. :) Ja hyvinhän se kuitenkin seisoi pienen avun jälkeen.
 
"Vieras"
Tiedätkös ap, mikä näitä mammoja tuossa sun jutussasi todellisuudessa kauhistuttaa? Se tautihysteria on vaan keppihevonen, jolla ratsastetaan, kun oikeasti pelätään, että sille omalle penalle ei kohta riitäkään se lauantaiseksi kerran viikossa, kun sille selviää, että naapurin anneli ottaa oikein poskeenkin. :)

Mutta sulle tsemppiä! Itse en uskaltaisi, mutta kiva, että sulla oli kivaa. :)
 
uskaltaisinko
Mekin olemme mieheni kanssa keskustelleet kimppakivasta ja parinvaihtosta, mutta itse olen kuitenkin aika ujohko, joten luulen, että sitten kun tulisi se aika tehdä oikeasti jotain, niin varmaan peruisin koko jutun.. ja kuitenkin kun haluaisin että olisi joku tuttu henkilö, mutta ei kuitenkaan liian tuttu, mutta mistä sellaisenkin oikein kaivaa.. ei tuommoisia kuitenkaan ihan noin vain voi kaikille ehdotella.. kait.. tai ei ainakaan minun mielestä... Mutta silti haluaisin rohkaistua ja koittaa... Ihana kun joku on uskaltanut, jospa minakin vielä joskus! =)
 
Rietas Lortto
Mekin olemme mieheni kanssa keskustelleet kimppakivasta ja parinvaihtosta, mutta itse olen kuitenkin aika ujohko, joten luulen, että sitten kun tulisi se aika tehdä oikeasti jotain, niin varmaan peruisin koko jutun.. ja kuitenkin kun haluaisin että olisi joku tuttu henkilö, mutta ei kuitenkaan liian tuttu, mutta mistä sellaisenkin oikein kaivaa.. ei tuommoisia kuitenkaan ihan noin vain voi kaikille ehdotella.. kait.. tai ei ainakaan minun mielestä... Mutta silti haluaisin rohkaistua ja koittaa... Ihana kun joku on uskaltanut, jospa minakin vielä joskus! =)
Asiallinen vastaus, hienoa! :)

Juuri tuo oli itselläkin ajatus, että miehen pitää olla jotenkin tuttu kuitenkin, että voi luottaa, mutta ei ihan sellainen kuitenkaan, johon törmää jatkuvasti vaikka töissä tms.

Mutta jos haluat oikeasti jutella enemmän tuosta kimppakivasta ja siitä, mitä kannattaa ottaa huomioon jne, niin laita joku yhteystieto, niin minä otan sitten yhteyttä. :)

Mutta tosi ihanaa jatkoa sinulle joka tapauksessa!
 
erratic harmaana
No sanopa muuta. Satujahan tällaiset kimppasekstailut on, ihan mielikuvituksen tuotetta. Ei tietenkään kukaan sellaisia oikeasti harrasta. Häiriintyneet pervot korkeintaan jostain pokefilmistä nähneet tuollaisia juttuja.
Tuo ehkäisyn leväperäisyys ja ihmeelliset käsitykset (ts. taudit ei tartu jos mies ei koske paljaalla mutta laukeaa suuhun tai spermaa menee silmiin) on juuri se syy miksi epäilisin provoksi. Toinen asia mikä tuossa mulle tökkii, on se että piti mennä varattujen kans leikkimään -tosin miehillähän se valta sanoa ei oli. Muuten ihan sama mitä sänkyleikkejä kukakin harrastaa, kunhan lain puitteissa pysytään ja on kaikkien osapuolten suostumus.
 
uskaltaisinko
Asiallinen vastaus, hienoa! :)

Juuri tuo oli itselläkin ajatus, että miehen pitää olla jotenkin tuttu kuitenkin, että voi luottaa, mutta ei ihan sellainen kuitenkaan, johon törmää jatkuvasti vaikka töissä tms.

Mutta jos haluat oikeasti jutella enemmän tuosta kimppakivasta ja siitä, mitä kannattaa ottaa huomioon jne, niin laita joku yhteystieto, niin minä otan sitten yhteyttä. :)

Mutta tosi ihanaa jatkoa sinulle joka tapauksessa!
No niin itsekin ajattelen, että haluaisin kuitenkin tuntea vastapuolen jotenkuten, niin ei kuitenkaan tule ikäviä yllätyksiä. Ja tokihan sen pitäisi olla myös jossain määrin kiinnostavakin ihminen, niin ei ainakaan halut karkaa =D Ja voisin kyllä kokeilla toisen naisenkin kanssa, jos mies niin haluaisi, mutta tämäkin pitäisi tuntea jossain määrin..

Millä perusteella te lähditte pyytämään ihmisiä? Miten päättelitte että he voisivat suostua, eikä kuitenkaan pitäisi teitä ihan typerinä, niin kuin moni täällä tuntuu tekevän.. Itse ukson että varmaan monikin kuitenkin puhuu parisuhteessa näistä, mutta kun näitä ei pidetä "normaalina" niin niistä ei kehata muualla puhua...
 
Rietas Lortto
No niin itsekin ajattelen, että haluaisin kuitenkin tuntea vastapuolen jotenkuten, niin ei kuitenkaan tule ikäviä yllätyksiä. Ja tokihan sen pitäisi olla myös jossain määrin kiinnostavakin ihminen, niin ei ainakaan halut karkaa =D Ja voisin kyllä kokeilla toisen naisenkin kanssa, jos mies niin haluaisi, mutta tämäkin pitäisi tuntea jossain määrin..

Millä perusteella te lähditte pyytämään ihmisiä? Miten päättelitte että he voisivat suostua, eikä kuitenkaan pitäisi teitä ihan typerinä, niin kuin moni täällä tuntuu tekevän.. Itse ukson että varmaan monikin kuitenkin puhuu parisuhteessa näistä, mutta kun näitä ei pidetä "normaalina" niin niistä ei kehata muualla puhua...
En tideä, mutta jotenkin tuntuu, että miesten löytäminen tällaiseen on helpompaa kuin naisten. Tästä kauhistelun määrästä täälläkin voinee päätellä jotain. :)

Näihin miehiin päädyttiin siten, että listattiin ensin sellaisia tuttuja, jotka mahdollisesti voisivat suostua ja joilta asiaa kehtaisi kysyä. Minä raakkasin sitten joukosta pois ne, joiden kanssa en voisi kuvitella tekeväni mitään tällaista ja nämä kaksi sitten jäivät jäljelle. Ja oikeastaan loppuun saakka uskottiin, että ainakin toinen menee puihin, mutta eipä mennyt. :)
 
Oikeasti rietas
No niin ja juuri tämän takia näitä on ikävä kirjoitella harmaana. Tiedoksi vaan, että minä en siis tätä ole kirjoittanut.

Tulin juuri lenkiltä ja täällähän on keskustelu, tai oikeastaan kauhistelu jatkunut kiivaana. :) Vähän paikat aristi juosta, mutta onnistui kuitenkin, kun vähän varoi. :)

Tauteja ei ole kellään, se on varmaa ja enempää en siitä asiasta enää puhu.

Ja ketään en ole lerppamunaksi tai muuksikaan nimitellyt. Ei se nyt minun mielestäsi niin kummallista ole, jos ei stondaa heti salamana pokefilmien tyyliin, kun on tuttuja miehiäkin siinä ympärillä. :) Ja hyvinhän se kuitenkin seisoi pienen avun jälkeen.
Hah, etkö ole jumaliste ennen harrastanut seksiä kolmea tuntia? Paikat kipeänä vielä maanantaina? Kuivanako olit kun sinua pantiin? Höpönlöpön, ei oo ollu paikat kipeänä kun aidosti nauttiva, märkä nainen saa sinne anaaliin, suuhun ja pilluun. Nyt jäit kiinni. Ja vielä kun tuossa aiemmin leuhotit että tykkäät jos rajummin otetaan, että olivat varovaisia olleet...hohhoijaa. :D
 
"lellu"
musta tämä on jotenkin surullista noin parisuhteen kannalta, ikäänkuin ei riittäisi toisilleen.
ja varmaan teknisestikin aika hankalaa.
oma mieheni ei kyllä katselisi vieressä, kun pelikaveri jyystäis mua pitkään perseeseen tai jos katselis, niin en vois enää kunnioittaa häntä, mokomaakin aisankannattajaa.
 
rietas
[QUOTE="lellu";25508357]musta tämä on jotenkin surullista noin parisuhteen kannalta, ikäänkuin ei riittäisi toisilleen.
[/QUOTE]

Jaa? Minusta tuo osoittaa mieheltä täyttä luottamusta, että voi antaa vaimon nauttia muidenkin kanssa. Tietää, että vaimo ottaa homman seksin kannalta ja keskinäinen rakkaus säilyy (ehkä syveneekin) edelleen. Ja mies on sinut itsensäkin kanssa, kun ei koe muita miehiä ns. uhkana.

Ei se surullista ole. Päinvastoin, todella iloista ja hauskaa :D

Toisaalta, tuosta riittämisestä. Voisihan sitä dildoakin pitää parisuhteen uhkana. Että se oman miehen kalu ei riitä kun pitää dildoilla leikkiä :whistle:
 
"elmu"
Huh mikä ketju :) Mutta siis, eipä tää taida olla niin harvinaista kun jotenkin omassa jänishousu-maailmassa meikä ajattelee. Esim Helsingissä on noita gangbang ja parinvaihto-iltamia viikoittain, vaihtavat kuulemma paikkaa. Kun lähdetään Suomesta pois, niin esim jo Hollannissa on ihan perusnaapurustoissa noita klubeja missä pariskunnat käy erilaisissa "iltamissa", mitä teemoja milloinkin. Mut raahattiin nuorena tietämättömänä semmoiseen, ja voitte arvata mikä shokki tällaselle "lähetysaarnaaja" tyyille oli nähä se meno. Lähdinkin itse sieltä pinkomaan, ei ollut pokkaa.

Mutta siis hienoa jos joku uskaltaa ja pystyy ja on vielä hauskaa, turvallista ja ei satuta muita.
 

Yhteistyössä