U
uihiubj
Vieras
No voi herranjumala! Kyllä se on kuule parempi, kun et lue tällaisia ketjuja ollenkaan, kun ne selkeästi sinua noin järkyttävät.
Taisit nyt itse hiukan järkyttyä, aloit mahdollista paljastumistasi miettiä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No voi herranjumala! Kyllä se on kuule parempi, kun et lue tällaisia ketjuja ollenkaan, kun ne selkeästi sinua noin järkyttävät.
Minua kiinnostaisi tietää, että olitteko humalassa vai ihan ilman alkoholia? Alkoholihan poistaa estoja, joten siten homma voi toimia helpommin ensikertalaiseltakin. Ja mistä löysitte miehet, jotka kiihottivat sinua? Itse en ole voinut lähteä mukaan kimppaan, koska mukana olleet vieraat ihmiset eivät kiinnostaneet minua seksuaalisesti lainkaan ja muut olivat humalassa, mikä vielä vähensi innostustani.
Toisaalta minua kiinnostaisi kokeilla kimppaa, mutta en vain tiedä miten siihen löytää sopivat vieraat ihmiset.
Ne vieraat miehet ovat aiemmin pelanneet minun mieheni kanssa samassa joukkueessa ja tunsin heidät entuudestaan, vaikka ei mitään ihan läheisimpiä ystäviä oltukaan.
Ei oltu humalassa. Ruoan kanssa tosiaan juotiin yhdet lasilliset viiniä. Jos tällainen määrä joltain estoja poistaa, niin sittenhän poistaa. Kaikki kyllä tiesivät ilman sitä lasiillistakin, mihin olivat ryhtymässä. Ja älä ihmeessä sinäkään lähde kännisten kanssa tällaiseen.
Ne vieraat miehet ovat aiemmin pelanneet minun mieheni kanssa samassa joukkueessa ja tunsin heidät entuudestaan, vaikka ei mitään ihan läheisimpiä ystäviä oltukaan.
Kuulemma jotkut etsivät kimppakavereista erilaisista nettijutuista, mutta itse en ehkä sellaiseen lähtisi. Tai ainakin pitäisi useamman kerran tavata ihan muissa merkeissä ensin, että tietäisi millainen tyyppi on kyseessä.
Vaikka tässä nyt melko selkeästi piruilu onkin ajatuksena, niin vastaanpa kuitenkin, että kyllä, ihan tavalliseen tapaan huuhtelin anaalin sellaisella apteekista saatavalla letkulla. Meillä toimitaan näin, jotta ei tule turhaa sotkua. Kuinkas teillä?
No en mä ainakaan huuhteluita harrasta vaikka anaalisekstaankin mieheni kanssa ajoittain. Mut toisaalta, ei mun paska väijykään siinä peräaukon suulla että kikkeli siihen aineeseen menisi ja paikat tuhriintuisi.
Olenkin jo vastannut samaan kysymykseen, mutta kerrataan nyt, että kysyttiin ainoastaan näitä kahta ja molemmat suostuivat (vaikka eivät ehkä ihan alkuun ottaneet koko hommaa ihan satavakavissaan). Arvelimme ainakin toisen vetäytyvän jossain vaiheessa, mutta molemmat siis kuitenkin tulivat. Ja myös tulivat.![]()
On tainnut suihkuhuoneessa pelin jälkeen saippuat lennellä lattioille.
No en mä ainakaan huuhteluita harrasta vaikka anaalisekstaankin mieheni kanssa ajoittain. Mut toisaalta, ei mun paska väijykään siinä peräaukon suulla että kikkeli siihen aineeseen menisi ja paikat tuhriintuisi.
Koko päivän oot jauhanu täällä tästä asiasta .. eikö sulla muuta tekemistä ole?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25506245:Siis oliko ne miehet oikeasti varattuja? No miksette ottaneet niiden vaimoja/ tyttöystäviä mukaan? Vai pyydättekö seuraavalla kerralla, että sun mies sitten panee kaikkia teitä kolmea naista? Anteeksi. Oli pakko..![]()
Jos mieheni ehdottaisi toista naista otettavaksi mukaan, niin kyllä minä siihen suostuisin. Kyllä sekin kokemuksena jonkin verran kiinnostaisi. Vaikka jos ihan rehellinen olen, niin en kyllä usko, että ihan tällaista tyydytystä saisin siitä. Tässä viime vkl jutussa kun eksisteeraa se henkinen puoli (samaan aikaan kuningatar ja täydellisesti käytetty lortto) niin vahvasti mukana, että tahtoo vieläkin poskia kuumottaa, kun vaan ajattelenkin...
Ja myöntäkää vaan arvon leidit, että olette itsekin ainakin joskus leikkineet ajatuksella, jossa olette tavallaan menettäneet kontrollin... siis hyvällä tavalla. Että teitä vaan pannaan ja ette voi muuta kuin nauttia...![]()