Kiitos kaunis kaikille rohkaisevista kommenteista. :heart: Kyllä kuulkaa helpotti lukea teidän kokemuksia ja mielipiteitä... oon huomattavasti rauhallisemmalla mlelellä.
Sintu, kysäisit mun menopur annostuksesta, niin olin pistänyt ennen perjantain lääkärikäyntiä 225 puregonia 4 iltaa (sama annostus siis kun ekassa IVFssä) ja nyt olen siis lisännyt siihen 75 menopuria. Tänä iltana cocktailiin pistetään sekaan Orgalutran. Sulla on siellä tosi lupaavat oireet, isot peukut että sun Pregnyl plussasta tulee ja vahvistuu S E plussa..! Ja ihan rautaiset hermot sulla tuon testaussarjan kanssa!
Sopiiko kysyä, että miksi Pregnyl pistoksia siirron jälkeen, tukeeko ne mitä?
Susirouvalle kovasti onnitteluja hyvin menneestä siirrosta!! Nyt tarraa ja liimaa ja piiiitkiä hermoja sinne kuun loppuun saakka. Ja kiitos sulle vielä rohkaisun sanoista, oon ihan samaa mieltä tuosta lääkärin kommentin jyrkkyydestä; erityisesti huomioiden sen ettei hän ole hoitanut mua aiemmin, eikä ollut edes vilkaissut mun hoitohistoriaa vielä siinä vaiheessa. Tuommoisia lausuntoja ei pitäis kauhian heppoisin perustein tehdä, nimimerkki yöunet meni.........
Teitä onkin monta piinailemassa samaan aikaan. Jännitän täällä jokaisen puolesta! Ja toivottelen kaikille lehmän hermoja.
Huomenna siis selviää sitten jatketaanko tätä hoitoa vai ei. Oi kunpa nuo munikset olisivat tehneet jonkun kasvuspurtin....vielä uskallan toivoa.
Leppoisaa sunnuntaita, Naiset! :flower: