Käsityöketju

Kapu hei, me voitais tarvita sellainen Au Pair ensi kesäksi...
Toi grilli mikä 3 kesää sitten rakennettiin väliaikaiseksi...noh...

Terassia tarttis suurentaa, ja yhden koivun kannon päälle ole haaveillut pihapöytää jo pari vuotta.
Sitten ois ihan sitä perushommaa, aidan rakentamista muutaman kilsan verran ja silleen. Lastenhoito voidaan jättää toimenkuvasta kyllä pois.
 
Jos joku tietää että jossain kaadetaan tammea jonka saa hakea, yhteys minuun.. :whistle:
Tekis mieli tehdä uusi puutarhapöytä, massiivisempi ja enempi keskiaikaistyylinen..
:D
Niin ja hei, onko kenenkään tontilla kuusta, mäntyä tai haapaa, 3,5m. -> 6m. pitusia?
noin 50kpl olis tarve.. Riukuaita pitäis saada kesäksi tehtyä.
Mikäs sen mukavampaa olis kun kesähelteellä tulee ihana tuoksu tervatusta riukuaidasta.. ja miten se sopiikaan tänne 30-luvulla rakennetun talon pihalle. :heart:
 
hei, oonhan mä tehnyt muunlaisiakin käsitöitä!!
Miten unohdin vaikka roikkuu kaulassa.. :LOL:
Itse löytämä keihäänkärki joka roikkuu nahkaketjussa.
Luulin ensin että puuta ja silti kun hieno oli, ajattelin tehdä korun.
reikää poratessa tajusin että prkl, tämähän on luuta.. :whistle:
Huomaa siis että ikää on, hienosti tummunut ja ajan patinoima.. :p
No, sinänsä sen arvo pilattu osaltansa joten tein reijän loppuun.
Nahka ketjun ostin Ninjasta, lukon revin heti irti ja tein itse oikeasti pitävän.. (en tahdo että hukkuu) Nyt on siis tämä koru roikkunut kaulassa toista vuotta..
 
"jojo"
Pakko nostaa sen kunniaksi, että tein itselleni ekaa kertaa paidan. :) Anoppi antoi joskus vanhat verhot, joita en olisi maksustakaan huolinut ikkunaani, mutta sitten ne alkoivat yhtäkkiä näyttää siltä, että voisin kesällä pukea ne päälleni. :D Mallin piirtelin muutama vuosi sitten ostamastani paidasta.



 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
vrs
Tässä viimeisin käsityö. kuopus halusi kaulaliinan itselleen :D

lisää kuvia blogissa.
Tosi kivoja juttuja ja tuo kettu: I.H.A.N.A! Pitääpä vähän ahdistella anoppia, hänellä pysyy nuo puikot minua paremmin käsissä... :D

Oletko muuten harkinnut vaihtavasi blogspotiin tms? Tuo on niin hankala selata tuo vuodatus... Jos siirryt, laita linkkiä, niin minä ainakin klikkaudun heti lukijaksi. :)
 
Mikä vuodatuksesta tekee hankalamman kuin blogspotista? :O
Vuodatus tuntui perustaa niin helpolta :D mulla on siellä alkava blogi taas pitkästä aikaa... en siis ole kovin perillä blogistaniasta ja sen kiemuroista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25548340:
Mikä vuodatuksesta tekee hankalamman kuin blogspotista? :O
Vuodatus tuntui perustaa niin helpolta :D mulla on siellä alkava blogi taas pitkästä aikaa... en siis ole kovin perillä blogistaniasta ja sen kiemuroista.
Mulla on ollut molemmissa ja en näe kyllä eroja vuodatuksen ja bloggerin välillä. Tai ainut ero on, että vuodatukseen mahtuu enemmän kuvia kuin bloggeriin.
laita linkkiä blogiin...
 

Yhteistyössä