Käsityöketju

Noniin, pöllön ohje:



Hieno, eikö? :D
Ei kyllä toimi. Yritin tänään näillä piirrustuksilla ja tuli vain pallopulla.
Tuo pöllönkroppapyörylä on jotenkin liian leveä, pöllöstä tulee lituska eikä muistuta tippaakaan pöllöä, läsähtänyttä sohvatyynyä enemmänkin.
Huomenna testaan vielä niin, että leikkaan pyörylän puoliympyräksi, ja mahaosaa kapeammaksi ja katson, alkaako toimia jo niin.
 
Elikkäs jos joku tahtoo niitä pöllöjä tehdä, niin se ei tosiaankaan toimi tollaisella lähes täysin pyöreellä kankaalla (kroppa+maha)
Kankaat on hyvän kokoiset kun ne on yhteensä puoliympyrän kokoiset. Eli kroppa on 3/4 ympyrää ja maha 1/4.
vrs:n ohjeella saa periaatteessa kaksi pöllöä, kun leikkaa palat keskeltä halki ja tekee vielä toisen pohjapalan.
 
"jojo"
Kiva, että täällä ovat muutkin olleet aktiivisia!

Oli ihan pakko kaivaa ketju esiin, kun olen niin tyytyväinen itseeni. Mä tein esikoiselle housut, ja se on kuulkaa melkoinen saavutus! :D Materiaaleiksi käytin omat vanhat farkkuni ja tilkkulaatikon sisältöä. Jouduin vielä suurentamaan kaavaakin, ja silti noista tuli ihan housujen näköiset. Poikakin tykkäsi.


 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="jojo";25844118]Kiva, että täällä ovat muutkin olleet aktiivisia!

Oli ihan pakko kaivaa ketju esiin, kun olen niin tyytyväinen itseeni. Mä tein esikoiselle housut, ja se on kuulkaa melkoinen saavutus! :D Materiaaleiksi käytin omat vanhat farkkuni ja tilkkulaatikon sisältöä. Jouduin vielä suurentamaan kaavaakin, ja silti noista tuli ihan housujen näköiset. Poikakin tykkäsi.


[/QUOTE]

On kyllä tosi hienot :)
 
Uusi pöytä. Tosin "keskeneräinen" sittenkin, kun sivut ei noin olleetkaan hyvät. Täytyy etsiä jostain jämäpurkki valkoista ja sutia vähän sinne tänne tuota puuta vähän piiloon:


Taulu. Tosin keskiruudun pinkkikukka vaihtuu, lasin läpi ei näy pinnan samettisuus ja sileys joten se oli floppivalinta lasin taa. Tilalle valkomustahopea efektitapettia.
 

Yhteistyössä