Seksiasiaa - näin meillä, miten teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinttuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tinttuna

Vieras
Hei,

Olemme noin kolmekymppinen avopariskunta joka on ollut yhdessä jo vuosia. Meillä on yksi lapsi.

Ongelmani on, ollut jo vuosia, sellainen että mies ei orgasmin saatuaan halua enää jatkaa. Yhdynnän jälkeen asia ei haittaa koska olen itsekkin saanut seksiä mutta ongelma onkin siinä jos tyydytän hänet suullani. Esim. eilen mieheni kysyi leikkisästi paperilapulla ( olin puhelimessa ) että harrastetaanko seksiä? Puhuin puhelun rauhassa loppuun ja asiasta innostuneena menin lopulta alasti sänkyyn mieheni viereen. Erehdyin ottamaan poskeen ja vieläpä loppuun asti ja se "seksin harrastaminen" oli siinä! Itse sain itseni märäksi ja mieheltä pari taputusta ja anteeksipyynnön.

Olen joskus ääneen asiaa ihmetellyt ja kysynytkin mieheltäni miksi minä en saa mitään, juuri kun olisin valmiina ja kiihottunut. Vastaus kuuluu, ettei häntä enää paneta. Halut katoaa kun on itse jo tullut. Mielestäni tilanne on epäreilu. Tunnen itseni melkein hyväksikäyteyksi ja petetyksi. Ottaa päähän se ettei tätä koskaan tapahdu toisin päin. Jos mies tyydyttää ensin minut suullaan niin poikkeuksetta asia viedään myös hänen osaltaan loppuun rakastelemalla. Kaikista hauskinta on se, että mieheni ihmettelee miksi en useammin anna hänelle suuseksiä?! Miksikähän en.
Ja jos joku mussuttaa että miksi otat loppuun asti, niin siksi koska näen miten toinen nauttii ja usein jos niin teenkin asennoidun siihen, että kohta mies kääntää kylkeään ja nukahtaa tyytyväisenä. Se on eräänlainen palvelus rakkaalle. Harmi vaan että minusta tuntuu etten itse ikinä saa noita epäitsekkäitä palveluja häneltä...

Onko mieheni käytös yleistä vai miten muilla asiat hoituu? Onko mieheni vaan itsekäs?
Loukkaannunko ihan turhasta? Pitääkö tässä alkaa "poskeen otto-boikottiin"??

Asiallisia vastauksia, pliis! :)

Kyllähän tuo yleistä on..johtuen miehen fysiikasta. Nainen pystyy saamaan orgasmin vaikka monta kertaa ja jatkamaan myös orgasmin jälkeen, mutta miehellä tilanne on vähän toinen. Ja ainakin oma mies on orgasmin jälkeen todella raukeanoloinen ja nukahtaa pian. Oletteko kokeilleet 69 asentoa? Saat itse samalla hyvää kun annat miehellesikin :)

Toi on ihan normaalia mun mielestä. Mä vaan hoidan asian niin, että jos en itse kestä olla ilman, niin en ota mieheltä loppuun asti. Toki välillä on kiva, että mies saa vain olla ja nauttia, kun yleensä hän kuitenkin tekee sen rankemman duunin.

Mun mielestä panoa ei voi "vaatia" koska jos ei seiso niin ei seiso. Sitä on vaikee pehmeellä pistellä. Mutta eikö suuseksiä edes suostu antamaan?

Samaa mieltä, että itse yhdyntään ei voi vaatia, mutta kyllähän naisen voi tyydyttää muutenkin, sormin, välineillä tai suulla, ihan miten vain. Jos mies ei tuohon suostu vaan itsekkäästi ottaa kaiken vastaan, mutta ei vastavuoroisesti tee samaa niin a) jättäisin suihinoton kokonaan pois tai lopettaisin sen kesken b) heti kun saisin itse orgasmin ennen miestä niin lopettaisin joka kerta homman siihen ja mies saisi miettiä miltä tuntuu kun ei itse saakaan. Eiköhän se jossain vaiheessa oppisi ;)

Ihan perusjuttu ja normaalia. Ei 99% miehistä jaksa enää mitään orkun saatuaan. Järjestä seksi ja esileikki niin että saat ennen miestäsi. Muun kuvittelu ei ole realismia.

Lähes aina kyllä kumpikin saa osansa. Ei kyllä tulisi mieleenikään, että vain mies saisi haluamansa ja se siinä:o se onki sitten asia erikseen jos joskus ei itseä vaan kiinnosta/haluta mutta silloi voi toki hoidella miehen :)

Ihan perusjuttu ja normaalia. Ei 99% miehistä jaksa enää mitään orkun saatuaan. Järjestä seksi ja esileikki niin että saat ennen miestäsi. Muun kuvittelu ei ole realismia.

Onpas sulla paljon kokemusta miehistä. Oma kokemukseni kertoo päinvastaista, yli puolet miehistä kyllä haluaa naisen myös tyydyttää ja erittäin innokkaasti sen tekeekin. Sitten on toki myös niitä joita ei kiinnosta. Tai ehkä mulle on käynyt sitten vain erityisen hyvä tuuri. Ja ehkä mulla on pienempi otanta miehiä kuin sulla. :D

Paitsi jos mies on tosen huomioon ottava eikä itsekäs kuten esim ap:n mies. Oletuksena voi sanoa, että seksi on kahden kauppa. Ellei toista ota huomioon, voi sitä melkeinpä jo sanoa hyväksikäytöksi.

Kyllä meillä joskus on puolin ja toisin näitä, että vain toinen saa, mutta useimmiten huolehditaan kummastakin. Jos mies on saanut jo orgasmin, käyttää sitten suuta/käsiä.

Kyllä se meillä ainakin on ihan arkipäivää.

Mun mies on kanssa sellainen että kun on tullut, hän ei kuulemma voi enää ajatella mitään seksiin liittyvääkään, eikä näin ollen myöskään oikein innostu sitten mun kanssa peuhaamisesta enää sen jälkeen. Meillä kuitenkin on se hyvä tilanne että mä tulen tosi helposti, mutta en aina ole vailla edes sitä orgasmia välttämättä. Mieheni kyllä saa mut joka kerta tulemaan kun harrastamme seksiä, mutta silloin kun hän kysyy multa saisiko suihinoton, niin hoitelen hänet loppuun asti ilman että haluisin mitään itse. Sitä vastoin jos hän kysyy harrastettaisko seksiä, se tarkoittaa aina molemminpuolista mielihyvää, joten sinänsä ymmärrän hyvin että ap:lle tulee hyväksikäytetty olo, niin mullakin tulis tuollaisesta. Tuohan on vähän niin kuin harhaan johtamista, pyytäisi sitten suoraan ihan pelkkää suihinottoa, jos sinä kuitenkin myös tykkäät niin tehdä.

Muakin alkuun harmitti vähän etten mä saanut koskaan yksipuoleista tyydytystä samoin kuin mies jos otin häneltä suihin, vaikka olenkin aina siitä tykännyt. Kun lopulta otin asian puheeksi, ei mieheni ollenkaan ollutkaan edes tajunnut että joskus mustakin ois kiva vaan olla ja nauttia. Eikä mun miehelläni ollut mitään sitä vastaan, ja kun sain asian sanottua, on asiaan tullut muutos. :) Jos sä et ole maininnut tuosta että harmittaa hänen käytöksensä, niin suosittelen lämpimästi. Miehetkään eivät ole ajatuksenlukijoita. :)

Älä ota loppuun asti. Pitäkää suuseksi esileikkinä. Niin meillä tehdään useimmiten.

Tosin meillä kyllä mies antaa minulle orgasmin myös siinä tapauksessa, että on saanut suuseksiä laukeamiseen asti. On huomaavainen mies.

Miten olis sellainen yhden kerran käytännön opetus? Joskus kun aloitatte sillä että mies tyydyttää sinut suullaan, niin lopetatkin touhut sen jälkeen siihen, et anna suuseksiä, et panoa, sanot että sori ei huvita enää mutta kiitos suihinotosta. EN TARKOITA tällä sitä että alkaisitte pelailla mitään valtapelejä tai että alkaisit kiusata miestä tuollaisella jatkuvasti tai kiristää seksillä, mutta ajattelin vaan että jos se yksi kerta saisi toisen ihan konkreettisesti tajuamaan miltä se tuntuu.

Minä olen kuin sinun miehesi, paitsi etten ole miehesi vaan olen nainen... jos ja kun saan orgasmin niin sen jälkeen ei tee enää mieli yhtään. Mun puolesta voitas alkaa samantien nukkumaan mut toki annan miehen suoriutua loppuun saakka tai sitten hoitelen hänet loppuun.

[QUOTE="vieras";25473929]Miten olis sellainen yhden kerran käytännön opetus? Joskus kun aloitatte sillä että mies tyydyttää sinut suullaan, niin lopetatkin touhut sen jälkeen siihen, et anna suuseksiä, et panoa, sanot että sori ei huvita enää mutta kiitos suihinotosta. EN TARKOITA tällä sitä että alkaisitte pelailla mitään valtapelejä tai että alkaisit kiusata miestä tuollaisella jatkuvasti tai kiristää seksillä, mutta ajattelin vaan että jos se yksi kerta saisi toisen ihan konkreettisesti tajuamaan miltä se tuntuu.[/QUOTE]

Tai miten olis ihan vaan asiasta puhuminen?

Lapsellinen neuvo, sori nyt vaan mutta ootko joku 18v?

On olemassa miehiä jotka ei kykene seksiin vuorokauteen saatuaan orgasmin.On olemassa myös miehiä jotka kykenee seksiin monta kertaa vuorokaudessa,omani on ainavalmistyyppiä onneksi.
Teillä ongelmana on kuitenkin se ettei mies piittaa sinun nautinnostasi mitään.Lähtisin tuossa tilanteessa itse suhteesta jossa on niin välinpitämätön mies ettei ajattele seksissä kuin itseään ja ajatusmaailmana on jokainen hoitakoot itse omat orgasminsa.

meillä en koskaan ota poskeen, koska en nauti siitä, muttamies sitävastoin nauttii ja haluaa, ja saan aina ensin, ja sitten vasta sextaillaan yhdessä, jolloin mies saa. sinuna en ottaisi poskeen, jos kerran nuin vaikeaa.

Tai miten olis ihan vaan asiasta puhuminen?

Lapsellinen neuvo, sori nyt vaan mutta ootko joku 18v?

En oo ku 8 vee. Minkäs ikäinen sinä olet kun noin kypsältä kuulostat?

Tottakai puhuminen on aina paras ja ensimmäinen vaihtoehto, eikö se nyt ole itsestäänselvää? Jokainen suhde tässä maailmassa olisi täydellinen, jos kaikki asiat ratkeaisi heti kun niistä toiselle sanoo, mutta valitettavasti kaikki ei vain pysty asettumaan siihen toisen asemaan. Mun perusoletus oli, että asiasta on puhuttu eikä tilanteeseen ole tullut mitään muutosta.

Meillä ei mies enää saatuaan kuulemma pysty mihinkään. Siis pystyisi kyllä minut tyydyttämään kädellä, mut vehje ei sen jälkeen seiso ja tuntuu kuulemme oudolta. Itse en niin kädestä välitä.

En kyl tosin poskeen ota koskaan. Esileikissä kyl saatan ottaa vähän aikaa, mut loppuun ei mennä. Muutenkin suihin otto ällöttää minua todella paljon, joten mielellään jättäisin väliin kokonaan.

Olis voinu olla mun kirjottama. ja oon joskus tänne kirjottanutkin oman aloituksen.
En anna suuseksiä vaan hieron käsin. Meillä tosin sekin onglema et olen todella huono saamaan orgasmin. Tällä hetkellä tilanne et mies saa sen 3 krt viikossa ja minä kerran viikossa tai kahdessa.

Oon puhunu. Oon jättäny miehen samaan tilanteeseen mihin jään ite jatkuvasti (tulee mieletön riita) . En tiedä mitä tän kans voi enää tehdä. Oon vaan luovuttanu. Ja teen nuo "palvelukset" rutiinilla aikalailla ilman tunteita. Sit parin viikon välein tuo mieskin huomaa et muakin vois hyväillä ym. Ja sillon seksi on tosi hyvää.

Mies yrittää väliin "tehdä aloitteen" eli käy suoraan asiaan ilman mitään lämmittelyjä tms. Saan orgasmin vain kun mies hieroo sormilla ja ei oikein sytytä jos toinen alkaa lämmittelemättä hinkata alapäätä. Ja sit mies pahalla päällä kun mulle ei mikään kelpaa.
Tästäkin oon sanonu sen miljoona kertaa.

Elämässä tällä hetkellä paljon muutakin mietittävää joten en jaksa edes ajatella koko asiaa. Ilmankin kait voi elää.

Harvat miehet panemaan pystyy heti laukeamisen jälkeen. orkun jälkeen myös mielenkiinto häviää. Ymmärrän täysin ettei ukkos pane enää löysällä. sitä en kyllä ymmärrä miksei se hoitele sua käsin tai suulla?
ja jos sekin on niin hankalaa, niin älä ota poskeen loppuun asti, tadaa, ongelma ratkaistu!

Yhteistyössä