M
"mäyrä"
Vieras
Mies oli ottanu työkeikalta mäyräkoiranpennun joka oli ollu jollain alkkiksella ja antanut sen miehelle suosiolla mutta ukko ei suostunutkaan enää viemään sitä löytöeläintalolle sen jälkeen ku tuli näyttämään sotasaalistaan kotiin. Miehellä on lapsuuden kodissa ollu aina koiria mut mä oon eläny ihan steriilissä ympäristössä ja mä oon nyt tulossa hulluksi. Mulla ei oo mitään käsitystä koiran kasvatuksesta ym Miehestä löytyi ikäväkseni vielä 8aviovuoden jälkeen uusi puoli nimittäin lapsellinen marttyyri joka sano että jos vien koiran pois niin hän lähtee samalla ovenavauksella. Oikeesti mulla on täällä 3v kaksoset jotka on täystyö saada tajuamaan että tota koiraa ei voi kokoajan käpälöidä, sitte toi koira jyrsii keittiön kaappeja, tuolin jalkoja, sormia eikä omaa minkäänlaisia sisäsiisteyden perusteita. Kauppareissun jälkeen se oli silpunnu kaks vaippapakettia ympäri asuntoa ja saanu sen silpun leviämään tasaisesti kahteen kerrokseen. Selviänkö mä tästä ilman että päässä oikeesti naksahtaa ja voiko tommosesta hirviöstä saada ikinä normaalia lemmikkiä? Voi kuulostaa hauskalle mut mä oikeesti parhaillani itken.