V
"vieras"
Vieras
Ok itse en vaivautuisi ottamaan homomieheltä geenejä lapselleni.
Meinaat, että se on periytyvää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ok itse en vaivautuisi ottamaan homomieheltä geenejä lapselleni.
Alkuperäinen kirjoittaja elämän arvoituksellisuus;25422939:todella hyviä kommenttejä. Pelottaa ihan hirveästi erota. Toisaalta tuntuu vapauttavalta. Todella raskasta on ollut.. Eihän mieheni minua naisena edes kohtele. Luulen, että on jo pettänytkin minua. Se on tämä elämä arvoituksia täynnä. Olkaa hyvät ihmiset onnellisia, jos olette hyvässä suhteessa. Ikinä en ole rakastamaani miestä jättänyt, mutta nyt taitaa sekin olla edessä. Tosin en uskalla hätiköidä. Otan tämän kevään aikaa, juhannussaunassa viimeistään asioiden pitäisi olla ratkenneet. Kiitos hirveästi kommenteista, tuntuu hyvältä jakaa tätä teidän kanssa.
Ei, vaan se mies ei jakaisi perhe-elämää kanssamme. Periytyvyydestä en tiedä. Joka tapauksessa homomies ei olisi potentiaalinen isäehdokki.
No, jos se on periytyvää, niin silloin onGeenit voivat olla myös heikommat. Vai onko kehityshistoriallisesti ollut biologisesti suotavaa, että homot lisääntyvät?