Minkälainen hääsosrmus teillä on ja mitä maksoi?:)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Tämä on taas niin....mielenkiintoista. Olet ollut kaksi kertaa naimisissa? Ostivatko molemmat miehet sinulle yhtä kalliin sormuksen, vaiko vain tämä uusi? Vai miksi sinua kiinnostaa kysellä tästä muilta? Onko asia oleellisen tärkeä = onko sillä loppujen lopuksi merkitystä? Missä määrin sormuksen arvo on sinulle noussut merkitykselliseksi verrattaen aitoon rakkauteen? Vai kulkeeko sormuksen arvo samalla mittakaavalla rakkauden arvon kanssa?
Tämä aloittaja on niin tyypillisen venäläisen tai muunmaalaisen white trash-tyypin pyrkyrin karikatyyri, että olen taipuvainen uskomaan, ettei hänen hahmonsa ole ihan todenmukainen. Oli hän sitten karikatyyri tai ei, voisin sanoa vanhan englantilaisen aateliston viisauden: it's vulgar to live largely, dear. Tosiasiahan on, että oli sitten kyse vaatteista, autoista, taloista tai sormuksista, niin kallista ei ole aina se, mikä kimaltaa kirkkaimmin, eikä tyylikästä ole aina se missä lukee isoilla kirjaimilla KALLIS KALLIS KALLIS!!! Se onkin sitten kokonaan eri asia, jos ei halua olla tyylikäs. Sormuksen arvolla ei missään nimessä ole mitään merkitystä minulle, ei muiden eikä omankaan mutta pidän vastenmielisenä sitä, että kysellään toisten sormusten hintoja ja sitten naureskellaan kun ei ollakaan samaa mieltä.

:p TAHTOOO...:ashamed: Historia, perinne....enkä antais pois, hinnasta mistä hyvänsä:heart: Mistä sait sen?

Siis tarkoitin tämän sille 2000 vuotta vanhan kelttisormuksen omistajalle

Viimeksi muokattu:
"pieras"
venakko ihan ulalla :D

Ei ainoat liikkeet maailmassa ole turku, helsinki.
Eikä myöskään valmiit mallit ainoat olemassa olevat, voihan niitä teetättää just millaisen haluaa..

http://www.vuodenkauneinsormus.fi/praha/pdf/Praha_esite.pdf

Esim. "Sormus on valmistettu valkokullasta. Jos sormus valmistetaan
platinasta, hinta on 33 000 euroa."
Tarkkanen osaa! Mulla tunteiden vuori rivisormus, näin sen noin vuosi ennen vihkimistä häämessuilla enkä osannut sen jälkeen muuta enää katsoakaan :)

"vieras"
Niin, mulla on siinä mielessä uniikki sormus, että se on se sormus jonka mies pujotti mun sormeen kun mentiin naimisiin ja mulla ei ole ollut tarvetta sittemmin vaihtaa sormusta tai miestä.
Mutta kallis se ei ole, viitisen sataa maksoi. Mutta mä sainkin jotain paljon arvokkaampaa, nimittäin onnellisen avioliiton <3
Sormus ei tee sitä, eikä raha. Ja sikseen, venakon "omaisuus" taitaa todenmukaisemmin olla uuden miehen omaisuutta, ei omaa...

IhanaValo
ööh..en muista enää paljonko maksoi, ei kovin paljoa koska en muuten ois raaskinut sitä ostaa/pyytää :)
Keltakultainen, jossa menee valkokultainen ohuempi "nauha" sitä sileää pintaa pitkin (ei siis sormuksen ympäri..voisinko enää hankalemmin selittää..) ja keltaisessa osassa upotettu pieni timantti.

Foortti harmaana
Kultasepän kanssa yhdessä suunniteltu uniikki sormus.
Runko oli omaa takaa, kivet tilasin Tillanderilta.
Osan työpalkasta maksoin romukultana, joten hintaa on aika hatun hankala muistaa.

Venakko Milanna
Tämä on taas niin....mielenkiintoista. Olet ollut kaksi kertaa naimisissa? Ostivatko molemmat miehet sinulle yhtä kalliin sormuksen, vaiko vain tämä uusi? Vai miksi sinua kiinnostaa kysellä tästä muilta? Onko asia oleellisen tärkeä = onko sillä loppujen lopuksi merkitystä? Missä määrin sormuksen arvo on sinulle noussut merkitykselliseksi verrattaen aitoon rakkauteen? Vai kulkeeko sormuksen arvo samalla mittakaavalla rakkauden arvon kanssa?
SIKS, koska kun mennään toinen kerta naimisiin, mietitään sormusta

"asd"
500e sormus ja tuokin tuntui jo kauhean kalliilta. :D Eihän sitä tonnien arvoista sormusta kehtaisi pitää sormessa, kun pelkäisi pestä ihan käsiä kun menisikö se sitten piloille tai jos se vaikka naarmuuntuisi.

Mutta tärkeintä ei ollut sormus, vaan mies jonka rinnallein sain omaksein. :) <3

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25404853]Rupesi näköjään ahdistamaan ajatus että jollain olisi kalliimpi sormus :D[/QUOTE]

Sorry kun en voi olla 24/7, me vaan askartellaan samalla täällä lasten kaa, anteeksi vaan

Yhteistyössä