Höh. Emmä muista.
En ole voinut pitää sitä sen jälkeen, kun odotin viimeisilläni tyttöä. Painoa tuli sen verran, että sormuksen pitäs olla nyt puol numeroa isompi. Mutta en viitsi suurentaa, kun ensinnäkin häihin pienensin sen ja toisaalta, kun mulla on vakaa aikomus saada tämä paino pois, haluan eka nähdä, mitä käy sormille sitä myötä. Jos nekin vaikka pienenee takas.
Mutta muistelen, että siinä on 5 timanttia (tai sitten kolme, mutta muistelen, että viis, koska häissä yks sanoi mulle, että kai tiedän, et jokaista timattia kohti tulee yks muksu..). Keskellä yks isompi, reunoille neljä (tai kaks) pienempää. Valkokultaa (kun en tykkää keltakullasta). Hintaa tuolla oli jonkun himpun vajaa 500 e, kun sain puoleen hintaan (siksi oli pienennettävä, ainoa kappale).
Kihlasormus on myös liian pieni (samaa kokoa kuin tuo). Valkokultaa ja siinä on kolme pientä timanttia. Mutta kun en näitä kumpaakaan voi pitää, sain ukolta uuden tilalle.
Ne siirtyy sitten toiseen käteen, jos noi vielä mulle menee (toisessa kädessä mulla on tuon puolnumeroa paksummat sormet normaalistikin).
Uudessa on 7 timanttia semmosessa ryppäässä keskellä ja valkokultaa sekin. Kooltaan sen ratkaisevan puolnumeroa isompi kuin nuo muut.
Sen parina pidän yhtä toista sormusta, jossa on 5 "timanttia". Eli se on joku halpis, mutta minä tykkään.