Vähän jännittää.
Laitoin aiheesta ketjun tänne joku aika sitte, ennen joulua, ja huomenna ois sitte palaveri.
Onko joku ollu tuollaisessa, mitä siellä tehdään? Otin sillon ennen joulua yhteyttä kuraattoriin kun poikani luokalla on poika, joka kiusaa eikä sitä opettaja saa kuriin ollenkaan. Kuraattori sitte laitto viestiä että pidetään asiasta palaveri, siellä minä, kuraattori,rehtori ja luokan ope. kellään kokemusta? Oma toiveeni on vain että se kiusaaja laitetaan kuriin ja poikani saa jatkaa koulua rauhallisin mielin.
Laitoin aiheesta ketjun tänne joku aika sitte, ennen joulua, ja huomenna ois sitte palaveri.
Onko joku ollu tuollaisessa, mitä siellä tehdään? Otin sillon ennen joulua yhteyttä kuraattoriin kun poikani luokalla on poika, joka kiusaa eikä sitä opettaja saa kuriin ollenkaan. Kuraattori sitte laitto viestiä että pidetään asiasta palaveri, siellä minä, kuraattori,rehtori ja luokan ope. kellään kokemusta? Oma toiveeni on vain että se kiusaaja laitetaan kuriin ja poikani saa jatkaa koulua rauhallisin mielin.