D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25385249:Onko lääkkeet ottamatta vai oletko syntymätyhmä vai Porvoosta kotoisin?
Oliko piipertäjällä tässä joku pointtikin vai onko vaan perjantaikänniuho päällä?Keltähän ne lääkkeet on jäänyt ottamatta ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25385381:Oliko piipertäjällä tässä joku pointtikin vai onko vaan perjantaikänniuho päällä?
Minä olen väyrystelyä seurannut -70-luvulta lähtien, mustavalkoisuus aiheesta on kokemusperäistä. Millä kokemuksella sinä tästä isä aurinkoisesta tarinoit?Kaikeksi mahdolliseksi on haukuttu, mutta vielä piipertäjäksi ei. Tulipahan sekin koettua. Itse asiaan; no ei siinä varsinaisesti mitään pointtia ollut. Sulla oli vaan aika mustavalkoinen käsitys Väyrysestä. Niin, ja kyllä on ihan nollatoleranssi päällä, voit tulla puhalluttamaan !
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25385443:Minä olen väyrystelyä seurannut -70-luvulta lähtien, mustavalkoisuus aiheesta on kokemusperäistä. Millä kokemuksella sinä tästä isä aurinkoisesta tarinoit?
Kuten sanottua, makunsa kullakin. Väyrysen liian hyvin tuntien en äänestäisi, toiseksi mainitsemasi puolue estää myös aika hyvin. Pystyisin äänestämään puoluerajattomasti pois lukien KESK, KD ja PS.No ihan noi pitkää kokemusta mulla ei Väyrysestä ole, mutta tutkielman olen Väyrysestä tehnyt, erittäin hyvällä arvosanalla, (eli hänen historiaansa on tullut tutustuttua) ja Keskustan jäsen olen ollut vuodesta 1991. Myönnetään, että Väykän itsevarmuus on välillä aivan ylitsevuotavaa ja itsekritiikki välillä hakusassa. Silti mielestäni ihan alansa osaava, ainakin ulkopolitiikassa.
Näin me vanhat ja kokeneet teemmekin, meillä on historiarasite tietyistä ehdokkaista, joka taklaa muutamia pois.Miksi te ette suoraan vain äänestä sitä, joka on teidän ykkösvaihtoehto, sanoi galluppien tulokset mitä hyvänsä? Jos moni ajattelisi samalla tavalla, niin eihän pienempien puolueiden ehdokkailla olisi mitään mahdollisuuksia, kun alettaisiin taktikoimaan ja yritettäisiin estää jonkun tietyn ehdokkaan pääsy toiselle kierrokselle. Mä ainakin äänestän aitoa suosikkiani ja sitten toisella kierroksella vasta sitä pienempää pahaa, jos siellä sellaiset vastassa on.