Soini vai Niinistö?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dfsfl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No NIINISTÖ!! Timo Soini ei ole mitään muuta kun p.n jauhaja, tositoimia on siltä äijältä turha odottaa. Puhuu mitä kansa haluaa kuulla. Sitä paitsi, haluatko äänestää henkilöä oka ei salli aborttia MISSÄÄN olosuhteissa, edes silloin kun sekä äidin että lapsen kuoleminen raskauskomplikaatioihin on varmaa??
 
Aion äänestää eka kierroksella Väyrystä. En siksi että se olisi paras presidentti vaan siksi ettei Soini pääsisi toiselle kierrokselle. Tokalla sitten äänestän Niinistöä. Suosikkini kaikista on Haavisto.
 
Tuosta Väyrysestä: suurin osa tämän palstan äänestysikäisistä on niin nuoria, etteivät tiedä, millainen kiipijä ja limanuljaska tämä kaveri on. Hän on ehkä itsekritiikittömin ihminen tällä planeetalla.

En äänestäisi edes aseella uhattuna, minä olen väyrystelyt nähnyt menneillä kymmenillä.
 
[QUOTE="Noora";25385196]Aion äänestää eka kierroksella Väyrystä. En siksi että se olisi paras presidentti vaan siksi ettei Soini pääsisi toiselle kierrokselle. Tokalla sitten äänestän Niinistöä. Suosikkini kaikista on Haavisto.[/QUOTE]Onko lääkkeet ottamatta vai oletko syntymätyhmä vai Porvoosta kotoisin?
 
Ehdokkaat on aika erilaisia..Mitkä on sinulle tärkeitä arvoja? Niinistö on pätevä, ja olisi varmasti hyvä virassa, mutta NATO kantansa ja EU myönteisyytensä vuoksi ei saa minun ääntäni. Ainakaan ensimmäisellä kierroksella. Jos toisella on vastassa vielä huonompi vaihtoehto, niin sitten ehkä.
Eli Soini.
 
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25385381:
Oliko piipertäjällä tässä joku pointtikin vai onko vaan perjantaikänniuho päällä?

Kaikeksi mahdolliseksi on haukuttu, mutta vielä piipertäjäksi ei :D . Tulipahan sekin koettua. Itse asiaan; no ei siinä varsinaisesti mitään pointtia ollut. Sulla oli vaan aika mustavalkoinen käsitys Väyrysestä. Niin, ja kyllä on ihan nollatoleranssi päällä, voit tulla puhalluttamaan !
 
Kaikeksi mahdolliseksi on haukuttu, mutta vielä piipertäjäksi ei :D . Tulipahan sekin koettua. Itse asiaan; no ei siinä varsinaisesti mitään pointtia ollut. Sulla oli vaan aika mustavalkoinen käsitys Väyrysestä. Niin, ja kyllä on ihan nollatoleranssi päällä, voit tulla puhalluttamaan !
Minä olen väyrystelyä seurannut -70-luvulta lähtien, mustavalkoisuus aiheesta on kokemusperäistä. Millä kokemuksella sinä tästä isä aurinkoisesta tarinoit?
 
[QUOTE="Noora";25385196]Aion äänestää eka kierroksella Väyrystä. En siksi että se olisi paras presidentti vaan siksi ettei Soini pääsisi toiselle kierrokselle. Tokalla sitten äänestän Niinistöä. Suosikkini kaikista on Haavisto.[/QUOTE]

Eikös eilen justiin sanottu, että haavisto on kakkosena. Joten äänestät sitä sitten vaan suoraan. Mulla oli vastaava ongelma ja ajatuskulku ennen tuota eilistä tietoa, mutta olen töötin kanssa nähnyt väyrystelyä senverran, ettei onnistu sen äänestäminen. Paitsi sitten, jos tuo on vastakkain viimeisellä kierroksella soinin kanssa. Sitten on pakko, vaikkakin itkien.
 
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25385443:
Minä olen väyrystelyä seurannut -70-luvulta lähtien, mustavalkoisuus aiheesta on kokemusperäistä. Millä kokemuksella sinä tästä isä aurinkoisesta tarinoit?

No ihan noi pitkää kokemusta mulla ei Väyrysestä ole, mutta tutkielman olen Väyrysestä tehnyt, erittäin hyvällä arvosanalla, (eli hänen historiaansa on tullut tutustuttua) ja Keskustan jäsen olen ollut vuodesta 1991. Myönnetään, että Väykän itsevarmuus on välillä aivan ylitsevuotavaa ja itsekritiikki välillä hakusassa. Silti mielestäni ihan alansa osaava, ainakin ulkopolitiikassa.
 
No ihan noi pitkää kokemusta mulla ei Väyrysestä ole, mutta tutkielman olen Väyrysestä tehnyt, erittäin hyvällä arvosanalla, (eli hänen historiaansa on tullut tutustuttua) ja Keskustan jäsen olen ollut vuodesta 1991. Myönnetään, että Väykän itsevarmuus on välillä aivan ylitsevuotavaa ja itsekritiikki välillä hakusassa. Silti mielestäni ihan alansa osaava, ainakin ulkopolitiikassa.
Kuten sanottua, makunsa kullakin. Väyrysen liian hyvin tuntien en äänestäisi, toiseksi mainitsemasi puolue estää myös aika hyvin. Pystyisin äänestämään puoluerajattomasti pois lukien KESK, KD ja PS.
 
[QUOTE="keski-ikäinen";25385447]Eikös eilen justiin sanottu, että haavisto on kakkosena. Joten äänestät sitä sitten vaan suoraan. Mulla oli vastaava ongelma ja ajatuskulku ennen tuota eilistä tietoa, mutta olen töötin kanssa nähnyt väyrystelyä senverran, ettei onnistu sen äänestäminen. Paitsi sitten, jos tuo on vastakkain viimeisellä kierroksella soinin kanssa. Sitten on pakko, vaikkakin itkien.[/QUOTE]

Miksi te ette suoraan vain äänestä sitä, joka on teidän ykkösvaihtoehto, sanoi galluppien tulokset mitä hyvänsä? Jos moni ajattelisi samalla tavalla, niin eihän pienempien puolueiden ehdokkailla olisi mitään mahdollisuuksia, kun alettaisiin taktikoimaan ja yritettäisiin estää jonkun tietyn ehdokkaan pääsy toiselle kierrokselle. Mä ainakin äänestän aitoa suosikkiani ja sitten toisella kierroksella vasta sitä pienempää pahaa, jos siellä sellaiset vastassa on.
 
  • Tykkää
Reactions: thetööt
Miksi te ette suoraan vain äänestä sitä, joka on teidän ykkösvaihtoehto, sanoi galluppien tulokset mitä hyvänsä? Jos moni ajattelisi samalla tavalla, niin eihän pienempien puolueiden ehdokkailla olisi mitään mahdollisuuksia, kun alettaisiin taktikoimaan ja yritettäisiin estää jonkun tietyn ehdokkaan pääsy toiselle kierrokselle. Mä ainakin äänestän aitoa suosikkiani ja sitten toisella kierroksella vasta sitä pienempää pahaa, jos siellä sellaiset vastassa on.
Näin me vanhat ja kokeneet teemmekin, meillä on historiarasite tietyistä ehdokkaista, joka taklaa muutamia pois.
 

Yhteistyössä