Mitäs kivaa ja ikävää on kuulunut teijän päivään ?

Niin, tuossa otsikossa tulikin tärkein, mitä kivaa tai mukavaa teille on tänään
tapahtunut ja mitä ikävää ?

Miulla alkoi tänään taas työt joulun ja uuden vuoden jälkeen ja työsopimus
on voimassa 5kk ja miulla kai nousee palkka jonkin verran. :)

Oli kiva kuulla kun työtoverit olivat odottaneet minnuu töihin takaisin, olivat
pelänneet etten jatkaisi töitä tai etten olisi saanut työsopimusta uudelleen.

Miun mies sai taas miut hymyilemään ja unohtamaan kivut vähäksi aikaa. :) :heart:

Ikävää taas on ollut pari päivää kestäneet selkä ja lantiokivut. :(
 
Ei mitään ikävää :)

Mukavia juttuja vaan. Juhlistettiin pojan 6 v synttäreitä käymällä ekana Mäkkärissä (sankari sai päättää minne mennään), ja sitten elokuvissa katsomassa Alvin ja pikkuoravat 3. Sitten tuli synttärivieraita puhtauttaan kiiltelevään kotiin (mies oli siivonnut oikein urakalla :) ).
 
IKÄVÄÄ: Olo on flunssainen ja PMS oireet on huipussaan :mad: :ashamed:

KIVAA: Mieheni rakkaani kestää mielialanvaihtelujani oikein reippaasti :D :heart:

Niin ja mies haki pölypusseja, toi ensin vääriä ja aikani kiukuttelin niin lähti sitten vaihtamaan ne, toi oikeita ja pääsin purkamaan agressiotani imuroinnin avulla :D
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä;25353269:
rikoin lapsen lampun kun istuin sen päälle

rakas tuli kotiin lounaalle :)
Harmi että lapsen lamppu meni rikki.
Mukavaa syödä rakkaan seurassa. :)
 
Ei mitään ikävää :)

Mukavia juttuja vaan. Juhlistettiin pojan 6 v synttäreitä käymällä ekana Mäkkärissä (sankari sai päättää minne mennään), ja sitten elokuvissa katsomassa Alvin ja pikkuoravat 3. Sitten tuli synttärivieraita puhtauttaan kiiltelevään kotiin (mies oli siivonnut oikein urakalla :) ).
Onnea päivänsankarille.
Kiva että teillä on ollut mukava päivä. :)
 
[QUOTE="Miuku";25353305]Paljon onnea 6 v Jäbälle!! :)[/QUOTE]
Sankari kiittää (ja ap:lle kiitokset myös) & käski sanoa että "mä tykkäsin siitä vadelmakakusta ja mä oon jo aika hyvä täs autopelissä" :). Kuvitteli varmaan että tyyliin kummitäti onnitteli kun hänelle onnittelut sanoin.
 
Tosi mukava päivä oikeastaan. Lapsi on yökylässä mummolassa ja olen saanut nautiskella ylhäisestä yksinäisyydestä, tosin koira seuranani. Tullut tehtyä pitkiä lenkkejä ja hieman kotitöitä. Ja vaikka tavallaan ikävä lasta niin olen myös pystynyt nauttimaan tästä rauhasta. Lapsella vielä kova uhma nyt päällä, joten mukavaa et saa välillä "huilia".
 
Ikävää: Ei oikeastaan mitään. Paitsi että aloitin eilen herkuttoman elämän, ja makeanhimo on hirmuinen. Mut en sorru, perskutarallaa!

Mukavaa: sain kutsun haastatteluun toivottavasti tulevaan työharjoittelupaikkaan. Kivaa oli myös se, kun ystäväni kävi lastensa kanssa kylässä ja päivemmällä tehtiin pojan kanssa reipas lenkki raikkaassa talvisäässä.
 
Tosi mukava päivä oikeastaan. Lapsi on yökylässä mummolassa ja olen saanut nautiskella ylhäisestä yksinäisyydestä, tosin koira seuranani. Tullut tehtyä pitkiä lenkkejä ja hieman kotitöitä. Ja vaikka tavallaan ikävä lasta niin olen myös pystynyt nauttimaan tästä rauhasta. Lapsella vielä kova uhma nyt päällä, joten mukavaa et saa välillä "huilia".
Ihanaa kuulla mukavista päivistä, " huili " nyt kun tänään viellä kerkiät, varmasti
uhmaikäisen kanssa tarviaa voimia. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minni:)
Ikävää: Ei oikeastaan mitään. Paitsi että aloitin eilen herkuttoman elämän, ja makeanhimo on hirmuinen. Mut en sorru, perskutarallaa!

Mukavaa: sain kutsun haastatteluun toivottavasti tulevaan työharjoittelupaikkaan. Kivaa oli myös se, kun ystäväni kävi lastensa kanssa kylässä ja päivemmällä tehtiin pojan kanssa reipas lenkki raikkaassa talvisäässä.
Voimia makeanhimon kanssa taisteluu ja kevyeen elämään. :)
Mie hävisin taistelun ja aukaisin suklaarasian. :D

Toivottavasti saat tuon työharjoittelupaikan.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
:heart: ihania vieraita kylässä aamulla ja lettukestit
:heart: kiva kyläily ystävien luo iltapäivällä
:heart: esikoistytön kiva koulukaveri meillä yökylässä ja kaikilla kolmella tytöllä on kivaa
:heart: mies tuli töistä ja laittoi jäägeeliä niskaani ja hieroi
:( se että niska on jumissa....
 
[QUOTE="vieras";25353409]:heart: ihania vieraita kylässä aamulla ja lettukestit
:heart: kiva kyläily ystävien luo iltapäivällä
:heart: esikoistytön kiva koulukaveri meillä yökylässä ja kaikilla kolmella tytöllä on kivaa
:heart: mies tuli töistä ja laittoi jäägeeliä niskaani ja hieroi
:( se että niska on jumissa....[/QUOTE]

Oi siulla on ollut mukava päivä :) paitsi tuo niska, auts. :(
Toivottavasti niskasi on jo parempi.
 
[QUOTE="mirkkis";25353608]Ihanaa oli nähdä ensikerran maha-asukin sydämmenlyönnit.

Ikävää se että flunssa tuli.olo tosi kurja.[/QUOTE]

:) Voi onnea paljon pikkuisesta !
Olo on varmasti kurja, toivottavasti flunsasi ei kestä pitkään, voimia. :hug:
 
--
Ihana päivä oman perheen kesken - lomalaiset on kaikki lähteneet tänään, joten aaaah tätä rauhaa ;)
Pääkipu ei nyt kauheen kivalta tunnu, vaan josko siihen auttais pitkät yöunet =)
 
Ikävää: tytön kanssa tuli taas taistelu, neiti kiukutteli kun ei saanut mennä tietokoneelle. Kävipä tyttö sitten jäähyllä.
Kivaa: loppupäivä meni hyvin, tyttö siisvosi huoneensa kiukkuamatta ja ovat kovasti miehen pojan kanssa leikkineet yhdessä tänään. :)
 

Yhteistyössä