"vieras"
VOI EI! pahin mahdollinen tapahtui. työkkäri tarjoaa minulle töitä. jippijaijee, sitähän mä olen toivonut tietysti, MUTTA. työpaikka on kaupungin toisella puolella. minulla ei ole autoa ja työmatka kestää 30-40min bussilla yhteensuuntaan. olen kahden päiväkoti-ikäisen yksinhuoltaja ja lapset ovat hoidossa tässä meidän kodinlähellä päiväkodissa. Nyt kun lasken, niin lapsille tulee väkisin sitten ainakin 10tunnin hoitopäiviä, kun aikaa kuluu niin paljon minun työmatkoihini.
:'( miksi mun elämä on mennyt tämmöiseksi mä en ala oikeesti :'(
pakkohan tuonne haastatteluun on lähteä tai katkeaa rahat. esitänkö mä siellä nyt sitten ihan idioottia ja toivon ettei mua vaan palkattaisi. on niin kaikkia mun arvoja ja periaatteita vastaan, että mun pienet joutuu olemaan noin hurjia päiviä hoidossa (((
mulla oli tulevaisuudensuunnitelmia joskus. piti olla perhe ja työ ja oma koti ja vaikka mitä. kaikki oli hyvin. ja sitten mies lähti. tuntuu että mä olen henkisestikin vielä niin väsynyt, että mä en kestä tätä enää tähän kaiken päälle
onko kellään lapset hurjia päiviä päiväkodissa? miten pärjäävät? miten itse pärjäätte? miten asiaan yleisesti suhtaudutaan?
:'( miksi mun elämä on mennyt tämmöiseksi mä en ala oikeesti :'(
pakkohan tuonne haastatteluun on lähteä tai katkeaa rahat. esitänkö mä siellä nyt sitten ihan idioottia ja toivon ettei mua vaan palkattaisi. on niin kaikkia mun arvoja ja periaatteita vastaan, että mun pienet joutuu olemaan noin hurjia päiviä hoidossa (((
mulla oli tulevaisuudensuunnitelmia joskus. piti olla perhe ja työ ja oma koti ja vaikka mitä. kaikki oli hyvin. ja sitten mies lähti. tuntuu että mä olen henkisestikin vielä niin väsynyt, että mä en kestä tätä enää tähän kaiken päälle
onko kellään lapset hurjia päiviä päiväkodissa? miten pärjäävät? miten itse pärjäätte? miten asiaan yleisesti suhtaudutaan?