Kuka palstalainen sopis ja kenelle?

Hmm, nyt Data liehittelee tytsiä torin mukulakivikadun ylitse vanhojen talojen taakse, josko siellä voisi vaihtaa muutaman uskaliaan suukon poskelle, mutta Majuri huomaa nuorekkaan androidin notkeat liikkeet, röyhistää rintaansa ja ratsastaa uljaalla virontuonnilla nuorenparin väliin... Tummanvioletti tekonahkahansikas haastaa Datan, tytsi voi huokaista ihastuksesta ja istahtaa suihkulähteen reunalle odottelemaan jatkoja... :heart:

Anteeksi, te ootte vain kovin ihania... :D

Keittiönoita
Mä liityn tähän joukkoon kans. LYM saa tuta rämemajavan koston :heart:
Mä voin ottaa LYMin Keittiksen koirakouluun. Kummasti nuo meidän suvun lyhyet miehet löytävät naisia, kauniita ja mukavia sellaisia. Voisin siis geeniperimätaidoillani koittaa karkoittaa LYMistä ne ominaisuudet, joiden vuoksi naiset hänen ympäriltään kaikkoavat.

*muoks* Niin no, Keittiksen koirakoulu on oikeastaan teineille. Mutta Keittiksen tapa- ja käytöskouluun voisin LYMin ottaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Data
aivan sama kumpaa sukupuolta on niin netistä kyllä löytyy seuraa tavalla tai toisella, se mikä ihmetyttää on että jos tuo kapteeni on naiset hurmannut tuolla ällöttävällä Luigi-ohjelmanumerolla niin eipä ole paljoa päässä sitten niillä naisilla :D
kuten sanoin että käyn nykyään vaan häröilemässä.. mun tarvii ketään hurmata, varsinkaan täältä. :LOL:

• Tykkää
Reactions: moona81
Kepsis
kuten sanoin että käyn nykyään vaan häröilemässä.. mun tarvii ketään hurmata, varsinkaan täältä. :LOL:
no en minä siitä puhunutkaan, ainoa mikä minua tässä ihmetytti on se että onko oikeasti niin tyhmiä jotka menee tuohon ällöilyyn mitä olet täällä harrastanut. toki, voisinhan minäkin linkittää kuvan yv laatikosta mistä vaan mustaan kaikki nimet, ei se silti mitään todistaisi, muutakuin sen että olen osannut kirjoittaa yv:tä ja joku onjopa vastannut siihen. eri asia sitten mitä vastannut :D

no en minä siitä puhunutkaan, ainoa mikä minua tässä ihmetytti on se että onko oikeasti niin tyhmiä jotka menee tuohon ällöilyyn mitä olet täällä harrastanut. toki, voisinhan minäkin linkittää kuvan yv laatikosta mistä vaan mustaan kaikki nimet, ei se silti mitään todistaisi, muutakuin sen että olen osannut kirjoittaa yv:tä ja joku onjopa vastannut siihen. eri asia sitten mitä vastannut :D
kuten sanoin, käyn täällä häröilemässä nykyään.. vai vetootko johonkin mun -08 kirjoittamaan ällöilyyn?

Keittiönoita
aivan sama kumpaa sukupuolta on niin netistä kyllä löytyy seuraa tavalla tai toisella, se mikä ihmetyttää on että jos tuo kapteeni on naiset hurmannut tuolla ällöttävällä Luigi-ohjelmanumerolla niin eipä ole paljoa päässä sitten niillä naisilla :D
No kuules, joskus raskaan työviikon jälkeen on ihan vaan mukavaa laittaa aivot narikkaan ja pistää Luigi-vaihde päälle. Sitten, jos haluaa keskustella jostain järkevästä, alkaa lukea sun, Datan tai TriplaIsän (menikö nikki oikein?) juttuja.

Yhteistyössä