"vieras"
Snif Snif Snif Neiti Hinuri taas kävi itkemässä modejen olkaa vasten.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25333797:Niinkö?
Pitäiskös vaihtaa uudet sulakkeet?
Snif Snif Snif Neiti Hinuri taas kävi itkemässä modejen olkaa vasten.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25333797:Niinkö?
Toivottavasti tämä uhkaus ei ollut ainakaan minulle!!!!!!!|O Aaaaarghhhhhh!!!!! Tripodille saa laittaa:Osaat kohta yyveetä...
Joskus vastaavassa ketjussa joitain vuosia sitten ihmettelin samaa.Älä puhu paskaa! Kuka nainen oikeesti alkais yv:nä herutteleen teitä palstalla?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25333948:Joskus vastaavassa ketjussa joitain vuosia sitten ihmettelin samaa.
Ei kuule mennyt kuin minuutti, kun minullekin laitettiin viestiä joltain tuntemattomalta palstamieheltä, jossa todisteli että kyllä ihan tosissaan hirveä sutina on taustalla koko ajan, ja naiset hulluina kimpussa
Tytsi onkin upeaTäähän on kuin palsta(herras)miehet kaksinottelis keskellä kesäistä lehtoa, tavoitellen kukin kauniin vaaleaverikön suosiota, joka on jo lupautunut kaikille
opcorn:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25333797:Niinkö?
Taidat itse olla erikoissuojelussa, kun aina selviät muutaman päivän bannilla.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25333958:Taidat olla modejen erikoissuojelussa, kun eivät saa sua ikuiseen banniimaahan.
Riittääkö nuokaan täälläAlkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;25333975:
Kunnon kahvasulakkeet, mulla on tuo 630 Ampeerin kahva, joten paukkuja onAlkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;25333975:
: / Ok, en usko mutta ei se mitään. Muutenkin vähän oksettaa kun söin just porkkanalaatikon jämät. :xAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25333948:Joskus vastaavassa ketjussa joitain vuosia sitten ihmettelin samaa.
Ei kuule mennyt kuin minuutti, kun minullekin laitettiin viestiä joltain tuntemattomalta palstamieheltä, jossa todisteli että kyllä ihan tosissaan hirveä sutina on taustalla koko ajan, ja naiset hulluina kimpussa
:heart:En minä tytsistä noin helposti luovu, toivotaan että selviän yhtenä kappaleena
Ihanaa, mustasukkaisuusdraamaa. opcorn:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25333678:Mä en koskaan ole väittänyt olevani herrasmies, sillä olen tavallinen kaupunkijuntti, mutta kyllä uskoakseni Tytsi on senverta fiksu, että välttelee liituraitapuvuissa oleskelevia "herrasmiehiä"
Arvasin!Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25333948:Joskus vastaavassa ketjussa joitain vuosia sitten ihmettelin samaa.
Voi ei, minä kun pääsisin vasta loppiaisen jälkeen. Silloin voi olla jo liian myöhäistä :'(Se voipi Data ja Majuri olla, että jos näen ekana vrs:n (kun piakkoin tavataan) niin en enää miehiä huolikaan. Vaarallista.
Niinkö?Ihanaa, mustasukkaisuusdraamaa. opcorn:
Aijaa.com
Hieman taikoja niin...Olettaen että fanisi olivat naisia, millä hurmasit heidät?
Ketutusta?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25334194:Niinkö?
aivan sama kumpaa sukupuolta on niin netistä kyllä löytyy seuraa tavalla tai toisella, se mikä ihmetyttää on että jos tuo kapteeni on naiset hurmannut tuolla ällöttävällä Luigi-ohjelmanumerolla niin eipä ole paljoa päässä sitten niillä naisillaAijaa.com
Mikäs sen todistaa, että kyseessä olisi naiset juuri tältä palstalta? Kuitenkin oot kiimaillut jossain treffihakupalstalla itse ja provosoinut niin, että ovat tarttuneet onkeen?