Kuka palstalainen sopis ja kenelle?

Älä puhu paskaa! Kuka nainen oikeesti alkais yv:nä herutteleen teitä palstalla?:LOL:
Joskus vastaavassa ketjussa joitain vuosia sitten ihmettelin samaa.

Ei kuule mennyt kuin minuutti, kun minullekin laitettiin viestiä joltain tuntemattomalta palstamieheltä, jossa todisteli että kyllä ihan tosissaan hirveä sutina on taustalla koko ajan, ja naiset hulluina kimpussa :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25333948:

Ei kuule mennyt kuin minuutti, kun minullekin laitettiin viestiä joltain tuntemattomalta palstamieheltä, jossa todisteli että kyllä ihan tosissaan hirveä sutina on taustalla koko ajan, ja naiset hulluina kimpussa :D
: / Ok, en usko mutta ei se mitään. Muutenkin vähän oksettaa kun söin just porkkanalaatikon jämät. :x

• Tykkää
Reactions: metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25333678:
Mä en koskaan ole väittänyt olevani herrasmies, sillä olen tavallinen kaupunkijuntti, mutta kyllä uskoakseni Tytsi on senverta fiksu, että välttelee liituraitapuvuissa oleskelevia "herrasmiehiä"
Ihanaa, mustasukkaisuusdraamaa. :popcorn:

:D
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25333948:

Arvasin!

Kaippa voin tän pistää omista yviesteistä.. sen verran vanhoista kuva ja nimet peitetty.. :LOL:
ei tästä kukaan, ketään tunnista.

ja mun tarvii enää kenenkään kanssa yveillä, kunhan välillä käyn häröilemässä.. :kieh:
Aijaa.com

Mikäs sen todistaa, että kyseessä olisi naiset juuri tältä palstalta? Kuitenkin oot kiimaillut jossain treffihakupalstalla itse ja provosoinut niin, että ovat tarttuneet onkeen?:D

Kepsis
Aijaa.com

Mikäs sen todistaa, että kyseessä olisi naiset juuri tältä palstalta? Kuitenkin oot kiimaillut jossain treffihakupalstalla itse ja provosoinut niin, että ovat tarttuneet onkeen?:D
aivan sama kumpaa sukupuolta on niin netistä kyllä löytyy seuraa tavalla tai toisella, se mikä ihmetyttää on että jos tuo kapteeni on naiset hurmannut tuolla ällöttävällä Luigi-ohjelmanumerolla niin eipä ole paljoa päässä sitten niillä naisilla :D

Yhteistyössä