Kuka palstalainen sopis ja kenelle?

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25334850:
Voi elämä *menee hakemaan rumpua*
Tule mukaan!

Minulla on säähän vaikuttava rumpu ja suht hyvät suhteet siihen suuntaan. Ehkä saamme majamme katon pysymään paikoillaan sisällä vaikuttavista voimista huolimatta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Keittiönoita
Tule mukaan!

Minulla on säähän vaikuttava rumpu ja suht hyvät suhteet siihen suuntaan. Ehkä saamme majamme katon pysymään paikoillaan sisällä vaikuttavista voimista huolimatta.
Hmm..ehkä jätän teidän..hmm...hmm.. sessioon tulematta :D Palstalla on oikeasti vain kaksi miestä, joiden kanssa koen jonkinlaista yhteisymmärrystä. Toisen olen tavannut irl, toista en.

Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25334885:
Hmm..ehkä jätän teidän..hmm...hmm.. sessioon tulematta :D Palstalla on oikeasti vain kaksi miestä, joiden kanssa koen jonkinlaista yhteisymmärrystä. Toisen olen tavannut irl, toista en.
Tästähän voisi jo vähän loukkaantua jos olisi sitä sorttia :D

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25334904:
hyviä nakkeja muuten.
ei mulla muuta, jaktkakaa ihan rauhassa. :D
Sä olet kyllä cool, mutta mulle liian nuori :) Jos olisin ollut vielä nuori ja nätti silloin, kun tavattiin, niin olisin mä...hmm... ainakin yrittänyt :D

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25335278:
Tottakai mahtuu, kyllä meistä riittää useammalle :whistle: Pitäiskö miun sitten kuitenkin ottaa oma mieskin mukaan, se on sähköasentaja, se voi korjata sitä mukaa kun myö rikotaan :D
No totta hemmetissä! Äijällekin olisi käyttöä korjauspuolella, ja saisivat ainakin pudistella pöytään ja kiroilla keskenään... Ei missään sanottu, että nykyiset pitäisi heivata, eihän?

Vaikka voisihan sitä ehkä harkita...

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25334904:
hyviä nakkeja muuten.
ei mulla muuta, jatkakaa ihan rauhassa. :D
Sinä ja nakkisi olette myös tervetulleita suuren ja laajaan mökkiimme, eikö vain Miä ja kaikki muut?
:D
Omat eväät sallittu...

Yhteistyössä