Tulee mieleen ettei kukaan muu mies antaisi tuhlata noin paljon kuin ihminen joka on todella hyvätuloinen muttei tämä kirjoittaja ole se ainut nainen hänelle. Saa tuhlata kunhan pitää suunsa kiinni eikä puutu miehen tekemisiin muuten. Ei voi ainakaan olla ainut kenestä pitäisi pitää kiinni hänen amattinsa puolesta. Saikohan nyt pointseja kun alettiin hänestä rupatella?Alkuperäinen kirjoittaja Samaa mieltä;25319344:Mutta se ei kauheen hyvin onnistu siinä. Se on ainut joka tänne laittaa ostoksiaan, summiaan ymm.. Ni se kertoo jo siitä paljon. Tuhlaisi edes omiaan rahojaan, hävettää sen puolesta
voi jos olisi niin paljon kuin roskamee ja maksa kori kun rahaa tuntuu olevan kuin roskaa tai toinen vaihtoehto pidä kori itelläs
Kunhan ennen uutta vuotta menet. Sunnuntaina ei ole kaupat auki, ainakaan meillä.voi jos olisi niin paljon kuin roska
no pitää mennä, jos huomenna ehdin
Mies nukkumassa, mä näin hänet vain 5min tänään, eli me nahdään harvoin. Niin ja juu, oli pakko, koska kyseessä ei ole 2 euro ja en tiedä miten mä meen kaupaan että hei unohdit ota tosta hinta, pitääkö mun ota korin vai pelkästään hintalapun vai mitä teen? Eikö ne ihmettele sitten?Siis mitä tehdä jos myyjä unohti ottaa hinnan. Eikö sun miehes vois vaikka neuvoa? Jos on suomalainen mies hän varmasti tietää? Ehkä oli tarkoituksesi vain ilmoittaa tänne meille arvokkaan korisi hinta?
Ota kori, hintalappu ja se kassakuitti mukaan. Tai soita ensin sinne ja kysy, miten olisi hyvä toimia.Mies nukkumassa, mä näin hänet vain 5min tänään, eli me nahdään harvoin. Niin ja juu, oli pakko, koska kyseessä ei ole 2 euro ja en tiedä miten mä meen kaupaan että hei unohdit ota tosta hinta, pitääkö mun ota korin vai pelkästään hintalapun vai mitä teen? Eikö ne ihmettele sitten?
Soita ja kysy, jos hintalappu ja kuitti riittää.sitten sen korin takia mulla koko päivää pilalla jos otan sen mukaan, muuten taksi sinne ja takas maksaa 120e noin, sekä se kori on aika iso, prkle: /