Mitä tehdä, myyijä unohti ota 169e yhdestä korista?:/

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"huoh"
Tätä nyt jonkin aikaa seuranneena olen saanut kuvan että tämä kirjoittaja kuvittelee saavansa ihmisille kateutta. Kuka normaali on edes kateellinen tuollaiselle? Menee aika yli tämä mainostaminen :D

"mää"
[QUOTE="huoh";25319330]Tätä nyt jonkin aikaa seuranneena olen saanut kuvan että tämä kirjoittaja kuvittelee saavansa ihmisille kateutta. Kuka normaali on edes kateellinen tuollaiselle? Menee aika yli tämä mainostaminen :D[/QUOTE]

mä en kauheesti ole näitä lukenut, mutta ihan alkaa tuntua, etten usko enää mitään. Ei vaan voi olla totta tää hahmo.

Samaa mieltä
[QUOTE="huoh";25319330]Tätä nyt jonkin aikaa seuranneena olen saanut kuvan että tämä kirjoittaja kuvittelee saavansa ihmisille kateutta. Kuka normaali on edes kateellinen tuollaiselle? Menee aika yli tämä mainostaminen :D[/QUOTE]

Mutta se ei kauheen hyvin onnistu siinä. Se on ainut joka tänne laittaa ostoksiaan, summiaan ymm.. Ni se kertoo jo siitä paljon. Tuhlaisi edes omiaan rahojaan, hävettää sen puolesta :D

"Minttu"
No tietenkin menet huomenna kauppaan maksamaan. :) Niin mä olen tehnyt kun myyjä on unohtanut ottaa maksun. Tee niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän, ole rehellinen. :)

"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja Samaa mieltä;25319344:
Mutta se ei kauheen hyvin onnistu siinä. Se on ainut joka tänne laittaa ostoksiaan, summiaan ymm.. Ni se kertoo jo siitä paljon. Tuhlaisi edes omiaan rahojaan, hävettää sen puolesta :D
Tulee mieleen ettei kukaan muu mies antaisi tuhlata noin paljon kuin ihminen joka on todella hyvätuloinen muttei tämä kirjoittaja ole se ainut nainen hänelle. Saa tuhlata kunhan pitää suunsa kiinni eikä puutu miehen tekemisiin muuten. Ei voi ainakaan olla ainut kenestä pitäisi pitää kiinni hänen amattinsa puolesta. Saikohan nyt pointseja kun alettiin hänestä rupatella?

Venakko Milanna
[QUOTE="huoh";25319375]Tulee mieleen ettei kukaan muu mies antaisi tuhlata noin paljon kuin ihminen joka on todella hyvätuloinen muttei tämä kirjoittaja ole se ainut nainen hänelle. Saa tuhlata kunhan pitää suunsa kiinni eikä puutu miehen tekemisiin muuten. Ei voi ainakaan olla ainut kenestä pitäisi pitää kiinni hänen amattinsa puolesta. Saikohan nyt pointseja kun alettiin hänestä rupatella?[/QUOTE]

siis TÄH? Siis, mies mulle antaa tuhlaata kunhan vaan en puutu hänen tekemiseen? Vai mitä? häh?

"Mummeli"
Et voi olla tosissasi ! Onko sulla ollenkaan omaatuntoa ? Onko sulla rikollinen mieli ?
Tiedätkö, että se myyjä on joutunut itse maksamaan sen sun koris, omasta pussistaan ? Sillä myyjällä voi olla vaikka kuinka
tiukkas kotona. Tuo on iso raha ! Palauta rahat !

tota
Siis mitä tehdä jos myyjä unohti ottaa hinnan. Eikö sun miehes vois vaikka neuvoa? Jos on suomalainen mies hän varmasti tietää? Ehkä oli tarkoituksesi vain ilmoittaa tänne meille arvokkaan korisi hinta?

Venakko Milanna
Siis mitä tehdä jos myyjä unohti ottaa hinnan. Eikö sun miehes vois vaikka neuvoa? Jos on suomalainen mies hän varmasti tietää? Ehkä oli tarkoituksesi vain ilmoittaa tänne meille arvokkaan korisi hinta?
Mies nukkumassa, mä näin hänet vain 5min tänään, eli me nahdään harvoin:D. Niin ja juu, oli pakko, koska kyseessä ei ole 2 euro ja en tiedä miten mä meen kaupaan että hei unohdit ota tosta hinta, pitääkö mun ota korin vai pelkästään hintalapun vai mitä teen? Eikö ne ihmettele sitten?

Mies nukkumassa, mä näin hänet vain 5min tänään, eli me nahdään harvoin:D. Niin ja juu, oli pakko, koska kyseessä ei ole 2 euro ja en tiedä miten mä meen kaupaan että hei unohdit ota tosta hinta, pitääkö mun ota korin vai pelkästään hintalapun vai mitä teen? Eikö ne ihmettele sitten?
Ota kori, hintalappu ja se kassakuitti mukaan. Tai soita ensin sinne ja kysy, miten olisi hyvä toimia.

Yhteistyössä