Odottelen edelleen niitä identtisyystestin tuloksia, mutta ajattelin kysyä tässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olette kyllä hämmästyttävän samannäköisiä mikäli olette ei-identtisiä... Voihan olla että ympäristö on vaan muokannut teitä vanhemmiten erinäköisiksi. Oletteko asuneet ja eläneet yhdessä lapsuuden?

[QUOTE="Sheddon";25300693]Olette kyllä hämmästyttävän samannäköisiä mikäli olette ei-identtisiä... Voihan olla että ympäristö on vaan muokannut teitä vanhemmiten erinäköisiksi. Oletteko asuneet ja eläneet yhdessä lapsuuden?[/QUOTE]

Olemme asuneet samassa huoneessa 12-vuotiaaksi asti ja samassa asunnossa lukion loppuun asti.

Vaikee sanoa. ILmeet erilaiset ja samanlainen pukeutuminen lisää yhdennäköisyyttä. Mut kuitenkin erinäköisiä minun silmiin. Kasvot eri malliset vai johtuuko ilmeistä.

[QUOTE="twins";25300801]Tuosta painoerosta ei oikein voi sanoa juuta eikä jaata. Itse olen identtinen ja mulla on epäidenttiset lapset. Saman verran on molemmilla pariskoilla painoeroa syntyessä. Mekin saatiin tänä vuonna dna-tulokset ja ymmärrän täysin tuon "ärsytyksen" kun aina kysytään et ootteko identtiset. Nyt on kiva, kun voi sanoa et ollaan.[/QUOTE]

Vielä enempi ärsyttää kun meidän kaksosista kysytään ovatko identtisiä. Siis tyttö ja poika...:whistle:

Kun näitä kuvia katselee, niin tulee mieleen, että oliko vanhemmillasi joku pakkomielle pukea teidät samanlaisiin vaatteisiin? :xmas:

En usko, että pakkomielle vaan luultavammin ihan käytännön syyt. Siihen aikaan on ollut työläämpää ostaa vaatteita, ei ole ollut nettikauppoja jne. Lisäksi monesti on varmasti ollut niin, että jos on ollut tarjouksessa niin sitten on tietysti ostettu samaa vaatetta ja monet vaatteet voi olla saatu myös lahjaksi. Paljon on ollut myös samanlaisia vaatteita, mutta erivärisiä. Noissa kaikissa kuvissa nyt vaan sattuu olemaan ihan samanlaiset vaatteet. Muistan myös, että joskus ihan haluttiin samat vaatteet tai että saattoi tulla riitaa jos oli kaksi erilaista vaatetta ja toinen sai sen huonomman tai muuten typerämmän näköisen. Eli monesti voi olla kyse ihan siitä, että on helpompaa ostaa samoja vaatteita. Kouluaikana meillä oli enää harvoin samanlaista vaatetta. Silloin oli useimmiten ihan kokonaan erilaisia vaatteita, jonkun verran samoja, mutta eri väreissä.

Vielä enempi ärsyttää kun meidän kaksosista kysytään ovatko identtisiä. Siis tyttö ja poika...:whistle:

Vielä parempi kysymys tuon jälkeen että onko tyttö ja poika identtiset, on se että voiko niistä vielä tulla identtisiä? Whaaat? Joku ei selkeästi ole ollut biologian tunneilal ihan hereillä.

Samoin kommentoidaan että ulkonäköä että mun tyttöni ja poikani ei ole yhtään samannäköiset vaikka ovat kaksoset. What the fuck? pitäisikö olla?

No kyllä identtisiksi veikkaisin. Harvoin istukat yhteenkasvaa, jos siis ollut yksi istukka niin todennäköisimmin on todella YKSI. Lisäksi olette kyllä kuitenkin niin samannäköisiä, että harva tavallinen sisarus on noin kopio toisesta. Koska sitähän "tavalliset" kaksoset ovat, tavallisia sisaruksia keskenään.

Lisäksi vielä se jalan merkki vahvistaisi epäilyksiäni...

Yhteistyössä