A
"Adalmiina"
Vieras
Minun erikoisin jouluni oli kaksi vuotta sitten.
Tapailin silloin miestä, jolla oli välillä alkon kans ongelmia. Hän kyllä antoi ymmärtää haluavansa raitistumista.
No, joka tapauksessa olin ostanut hänen luokseen jouluruuat ja kun aattoaamuna menin hänen luokseen, tarkoituksena rueta yhdessä joulunviettoon niin löysin hänet sammuksissa.
Kattelin siinä yksin vähän aikaa Joulupukin kuumaa linjaa ja tais mies sit heräillä ja oli edelleen ihaan sekasi ja outo. Hän oli sitten ostanut naapurilta jonkun kiljupöntön 40 eurolla.
Voi että suututti. Koko päivänä en syönyt kuin yhen voileivän tms.
Tiedän että monilla on varmasti paljon pahempiakin.
Tapailin silloin miestä, jolla oli välillä alkon kans ongelmia. Hän kyllä antoi ymmärtää haluavansa raitistumista.
No, joka tapauksessa olin ostanut hänen luokseen jouluruuat ja kun aattoaamuna menin hänen luokseen, tarkoituksena rueta yhdessä joulunviettoon niin löysin hänet sammuksissa.
Kattelin siinä yksin vähän aikaa Joulupukin kuumaa linjaa ja tais mies sit heräillä ja oli edelleen ihaan sekasi ja outo. Hän oli sitten ostanut naapurilta jonkun kiljupöntön 40 eurolla.
Voi että suututti. Koko päivänä en syönyt kuin yhen voileivän tms.
Tiedän että monilla on varmasti paljon pahempiakin.