[QUOTE="vieras";25280582]Ootteko te oikeesti noin hel*etin ääliöitä, vai lukutaidottomia?? :O Eikös ap sanonut, että avasi yhdessä lapsen kanssa sen paketin? Ja missä hemmetissä ap sanoi, että pitää itse korun? Te olette oikeesti ihan sairaita! Väännetään väen väkisin toisten sanomiset ihan joksikin muuksi mitä ne on ja tehdään olettamuksia ihan irti koko asiasta.
Vääntäkää mulle nyt rautalangasta, että kuka ne paketit jakaa ja millä kriteereillä? Eli miten joku voi muka vetää välistä, jos hän ei edes itse pyydä tai valitse sitä pakettia. Olkaa hittovie lahjoittamatta, jos siitä tulee noin hirvee poru, jos joku avaa lahjansa omien tarditioittenne vastaisesti jo ennen jouluaattoa. Missä sanotaan, että lahjapaketit pitää avata vasta jouluaatona? Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, arvostaako sitä lahjaa vai ei! Uskomatonta tuubaa täällä jauhetaan omaa sädekehää kiillottaakseen!
Ja nyt kalisijat ottakaa nitropurkki viereenne -aion kirjoittaa jotakin hengen pysäyttävää... Ajatelkaa, olen itsekin lapsena saanut monesti lahjoja etukäteen! Eikö oo kauheeta? Joko pumppu tilttas? Ja ihan siitä syystä, että ollaan lähdetty sukuloimaan, eikä kaikki tavarat paketteineen päivineen olis mahtunut kyytiin. Eikä se ole mun joulun taikaa tai lapsen uskoa jouluun vienyt minnekään, vaikka ne paketit sainkin etukäteen. Jos mulla on korvien välissä jotain vikaa, niin se kyllä varmaan johtuu ihan muista syistä, kun yksistä hiton "liian aikaisin avatuista" joulpaketeista! Miettikää oikeesti, mitä tänne suollatte! Ja tuo riepu on kyllä juttujensa perusteella se kaikkein kiittämättömin ja ilkein ihminen, mitä maa päällän kantaa! Säälin oikeesti hänen lapsiaan, että tuollaisia suvaitsemattomia arvoja jälkipolvilleen opettaa ja siirtää..[/QUOTE]
Ainakin yh-kerhossa käyvät mammat, joista kaikki eivät olleet edes yh-äitejä,saivat jokainen paketin MLL:n keräyksestä. Siellä ei kyselty tuloja tai mitään ja kaikkien parisuhdestatuksista oltiin tietoisia, ne vain annettiin joululahjoina. Niitä oli jäänyt ylikin ja jaettiin sitten vain joillekkin. Että että..