[QUOTE="mhm";25279446]En todellakaan ajattele, että sen minun antamani lahjan pitäisi olla AINOA jonka lapsi saa.
Mutta haluaisin, että se tulee tarpeeseen, lapselle, joka muuten saisi vain vähän lahjoja. Lapselle, jota ne todella ilahduttaisi. Lapselle, joka tämän ylimääräisen lahjan ansiosta voisi uskoa "joulun taikaan", "joulupukkiin" tai ihan vaan tuntemattomien hyväntahtoisuuteen.
Ehkä ap:n lapsi on juuri tällainen. Toivottavasti.
Mutta kieltämättä minullekin pahalta kuulosti se, että paketit on annetttu avata jo ennen joulua. Eihän ne silloin jouluna lasta enää ole ilahduttamassa...[/QUOTE]
Ei se lahja minunkaan mielestäni tarttis olla sen lapsen ainoa. Mä vaan haluaisin antaa lahjoitukseni sellaiselle perheelle, jolla ei ole rahaa kävellä lelukauppaan ostamaan edes yhtä lapsen toivelahjaa. Perheelle, jossa yritetään kaikesta huolimatta pärjätä ja antaa lapselle hyvä ja perinteinen joulu. Perheelle, jossa lapsi ei uskalla edes toivoa mitään, kun tietää, että raha on tiukilla.
Mä haluaisin olla tuntematon, joka antaa jollekin lapselle ja vanhemmille sitä joulun taikaa. Lämpimän tunteen sydämeen. Joulupukki on sittenkin olemassa.