Mä niin toivon että tämä on provo ja että tuollasia ihmisiä ei olis oikeasti olemassa.
Mut onhan niitä, julmia ja vielä julmempia
Mut onhan niitä, julmia ja vielä julmempia
Niinpä. Miksi avoin adoptio? Jos lapsi olis ollut korkeintaan kolme niin olisi varmasti unohtanut ap:n ja luonut turvallisen kiintymyssuhteen ottovanhempiinsa. Ja vanhempikin lapsi olisi unohtanut sinut äitinä...kauheeta luettavaa..miten joku voi asettaa omat lapsensa eri arvoisiin asemiin?en tiedä taustoja,mikä johti ekan lapsen kohdalla adoptioon,mutta miksi sitten teit avoimen adoption jos et kerran halua kuulla omasta lapsestasi yhtään mitään etkä pitää yhteyttä?
AP haluaa piinata kaikkia tasapuolisesti, eikä antaa kenellekään mahdollisuutta onnellisuuteen. :xmas:Niinpä. Miksi avoin adoptio? Jos lapsi olis ollut korkeintaan kolme niin olisi varmasti unohtanut ap:n ja luonut turvallisen kiintymyssuhteen ottovanhempiinsa. Ja vanhempikin lapsi olisi unohtanut sinut äitinä...
Onko kaikissa kaupan korteissakin pienemmän lapsenne kuva?Miksi häpeisin?laitoin facebookin kautta kiitoksen,korttia en viitsi lähettää koska siinä tuon pienemmän lapsemme kuva.
Sä vielä ihmettelet miksi sulle ollaan ilkeitä täälläAlkuperäinen kirjoittaja oikea ámmattivalittaja;25271624:Mulla on asiat kunnossa. On uusi perhe ja mies. En vain tajua miksi tämä adoptioon annettu haluaa aina pitää yhteyttä,itse en haluaisi.
Lopeta nyt jo! Netissä on muitakin palstoja, mene vaihteeksi jonnekin muualle.Nykyinen mieheni ei adoptioon annetusta lapsesta pidä siksi en pidä yhteyttä.
Hänelle on ehkä tärkeää jollain tapaa "tuntea" juurensa. Ei sinun tarvitse lahjoa mutta sinulla taitaa olla todella huono omatunto, kun tuosta loukkaannut. Vai oletko salannut entisen elämäsi nykyiseltä perheeltä? En tiedä minkä ikäinen tuo "pois annettu" lapsi on, mutta jos on murrosiässä, hän haluaisi tietää mistä tulee, tuski haluaa kuulua sen kummemmon elämääsi.Alkuperäinen kirjoittaja oikea ámmattivalittaja;25271624:Mulla on asiat kunnossa. On uusi perhe ja mies. En vain tajua miksi tämä adoptioon annettu haluaa aina pitää yhteyttä,itse en haluaisi.