Taas tuli postia.

• Viestiketjun aloittaja oikea ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
oikea ammattivalittaja
[QUOTE="meemi";25271705]Miks helvetissä lapsi sitten tietää sinusta, biologisesta äidistään?!? Kerran et edes halua, että lapsi pitää sinuun yhteyttä.

Kuole pois.[/QUOTE]

meillä avoin adoptio siksi tíetää osoitteen. Eikä ole kyllä aikomusta kuolla.

....
Alkuperäinen kirjoittaja oikea ámmattivalittaja;25271624:
Mulla on asiat kunnossa. On uusi perhe ja mies. En vain tajua miksi tämä adoptioon annettu haluaa aina pitää yhteyttä,itse en haluaisi.
Minusta normaalit ihmiset vain lähettävät joulukortteja ja rippikuviaan sellaisille ihmisille keistä he välittävät. Sitä kutsutaan kohteliaisuudeksi. Onko tuttu termi sinulle?

Vähänkö käy sääliksi lasta kun äiti on tuollainen hirviö :(

oikea ammattivalittaja
[QUOTE="shh";25271747]Miksi se on avoin?? En ymmärrä.[/QUOTE]

Oli jo niin iso kun annettiin adoptioon niin silloin sovittiin että saa pitää yhteyttä ja tietää puh.numeron,osoitteen yms. Ei se muuten vaikuta. Niin ja tietenkin voisi 1-2kertaa vuodessa tavata jos haluaisi.

ahihae
No se pyysi facebook kaveriksi enkä kehdannut kieltäytyä. Niin ja sillä on adoptioäiti niin miksi pitää yrittää olla minuunkin yhteydessä?
Et kehdannut kieltäytyä, mutta kehtaat silti sanoa ettet halua yhteyttä pitää?? Hmm....

Ehkäpä hän haluaa olla yhteydessä biologiseen äitiinsä? En kyllä ymmärrä miksi, kun tuollanen saatanan kitisiä oot joka asiassa.

oikea ammattivalittaja
[QUOTE="vieras";25271994]Miksi et sano lapselle suoraan mitä mieltä olet? Varmaan hänkin mielellään kuulisi millainen ihminen äitinsä on.[/QUOTE]

Kyllä minä jossain vaiheesa katkaisenkin välit kokonaan.

oikea ammattivalittaja
No aíon sanoa sekä lapselle että adoptiovanhemmille että lopettavat yhteydenpidon. Elämässä pitää mennä eteenpäin. On adoptiovanhempien aika pitää lapsesta huolta adoptiosta jo vuosikausia.

oikea ammattivalittaja
[QUOTE="vieras";25272053]Etpä näytä menneen eteenpäin kun et voi laittaa asioita taaksesi ja pitää lapseesi yhteyttä. Ei se lapsi mihinkään häviä.[/QUOTE]

En halua pitää lapseen yhteyttä. Minulla virallisten papereiden mukaan 1 lapsi niin adoptiovanhemmat saa pitää huolta adoptioon antamasta lapsesta.

Yhteistyössä