Vaikutat ihanalta ihmiseltä.No en mä sinne mitään yhteyttä ota.
Miksi häpeisin?laitoin facebookin kautta kiitoksen,korttia en viitsi lähettää koska siinä tuon pienemmän lapsemme kuva.Vaikutat ihanalta ihmiseltä.
Toivottavasti edes häpeät käytöstäsi?
Just ylempänä huutelit että et sä sinne yhteyttä ota. Jurpo. :headwall:Miksi häpeisin?laitoin facebookin kautta kiitoksen,korttia en viitsi lähettää koska siinä tuon pienemmän lapsemme kuva.
Facebookin kautta otan muuten en. En muutenkaan ymmärrä miksi jatkuvasti pidetään yhteyttä?Just ylempänä huutelit että et sä sinne yhteyttä ota. Jurpo. :headwall:
Heh, ei muuta kuin huono provo Säälittävä no-lifer.Just ylempänä huutelit että et sä sinne yhteyttä ota. Jurpo. :headwall:
Jos et ole provo, niin miksi kirjotat ensin että et pidä MINKÄÄNLAISTA yhteyttä, ja sitte myöhemmin että pidätkin?Kunpa olisikin provo mutta kun ei ole. Aina tulee postia vaikka en haluaisi.
Laitapa vaikka Facebookin kautta viestiä että pidä korttis, saatana.Kunpa olisikin provo mutta kun ei ole. Aina tulee postia vaikka en haluaisi.
Pidäthän sä meihinkin täällä palstalla jatkuvasti yhteyttä....Onko se sitten ihan tarpeellista?Facebookin kautta otan muuten en. En muutenkaan ymmärrä miksi jatkuvasti pidetään yhteyttä?
WOHOO, ammattivalittajalla on ASIAT KUNNOSSA, case closed!Alkuperäinen kirjoittaja oikea ámmattivalittaja;25271624:Mulla on asiat kunnossa.
Riittäis että pistää linkkiä näistä keskusteluista sinne faceen. Varmasti ei lasta enää kiinnosta ottaa yhteyttä, ja ehkä kokee jonkin verran ahdistusta kun tajuaa minkälaista perimää hänen geeneissä on.Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;25271629:kokeiles loukata sitä lasta niin pahasti ettei ota enää ikinä yhteyttä.
niin ei sun tarvi valittaa kun saat postia.
No hei, lapsesi on samanlainen luuseriääliö kuin sinä. Ei oo omena kauas puusta pudonnu, kato peiliin, jne.Silloin oli elämäntilanne ihan toinen kuin nyt ja en ymmärrä miksi hän ei kiinny adoptiovanhempiinsa?minullakin on oikeus mennä elämässä eteenpäin.
Ei se auta vaikka sanoo ettei halua pitää yhteyttä.jos mä olisin lapsena/teininä saanu käsiini biologisten vanhempieni osotteet, olisin ottanu yhteyttä. Sain vain heiltä kortteja joihin en pysyny vastaamaan. Ja nyt kumpikin on kuollu.
ap on vähän ääliö kun ei tajua sanoo et ei haluu pitää yhteyttä. Argh.