Missä välissä voin paketoida lahjat?

• Viestiketjun aloittaja Suurmamma
  • Ensimmäinen viesti
"Manna"
Ei ole, asumme Inarin ja Kolarin välissä, ja lähimmät naapurit asuvat 130 kilometrin päässä. Lisäksi mieheni on allerginen ulkoilmalle, joten hän ei voi seistä ulkona vahtimassa pienen lapsen leikkiä.
Eihän 130 kilometriä aja kuin reilun tunnin verran, äkkiäkös sinä heität lapset illalla sukulaisen/ystävän luo ja menet itse lähimpään kauppaa, josta löytyy paketointipalvelu. Sen jälkeen haet lapset ja menette kotiin takaisin. Jätät ne lahjat takakonttiin, niin kukaan ei huomaa niitä ja haet ne myöhemmin sieltä.

Suurmamma
[QUOTE="vieras";25251906]Kai Kolarissa on kuultu otsavaloista. Pilkot teipit valmiiksi jo päivällä, vai epäileekö ne piruparat sitäkin? :LOL:[/QUOTE]

Hyvä, että tulit ajtelleeksi. En voi päivällä pilkkoa teippiä, koska he epäilevät sitä.

Suurmamma
[QUOTE="Manna";25251911]Eihän 130 kilometriä aja kuin reilun tunnin verran, äkkiäkös sinä heität lapset illalla sukulaisen/ystävän luo ja menet itse lähimpään kauppaa, josta löytyy paketointipalvelu. Sen jälkeen haet lapset ja menette kotiin takaisin. Jätät ne lahjat takakonttiin, niin kukaan ei huomaa niitä ja haet ne myöhemmin sieltä.[/QUOTE]

Mutta autossamme on rengas puhki.

Suurmamma
[QUOTE="vieras";25251927]Onko teillä kalsareita, joilla tukkia raot? Vissiin ei ole. Ok. Sitten ne jää paketoimatta ja usko joulupukkiin on historiaa.[/QUOTE]

Ei ole, kun talossamme on hiiriä. Ne ovat syöneet kaikki kalsarit viimeisen kahden kuukauden aikana.

Suurmamma (oikea)
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25251930:
Harvinaisen huono provo. Alkuun jaksoi naurattaa mutta ei enää.
Se johtuu siitä, että tänne tuli uusi Suurmammana esiintyvä Suurmamma.... Meni ihan pipariks tää mun tarinointi :( Yks kusipää tuli esittämään mua!!!!!

"Manna"
Mutta autossamme on rengas puhki.
Sitten tilaatte korjaajan talollenne, jos sinä et osaa/pysty hakemaan uutta rengasta ja mies ei vissiinkään voi sen selänsä takia vaihtaa sitä rengasta. Hintaahan lahjojen paketoinnille tulee enemmän, kuin mitä jos vaan paketoisit ne kotona, mutta elämä on valintoja täynnä.

Voisit myös paketoida lahjat talouspapereihin, ei kuulu rapinaa. Koristelet paketit vaikka tyttären tusseilla, kai hänellä sellaisia on, ja tulee varmasti hienot ja persoonalliset paketit. Ja laita vaikka pyyhe ovenrakoon, niin ei heijastu valo keittiöstä.

"shihtzu"
Uskooko nuo vanhemmatkin lapset vielä joulupukkiin, mitä väliä sillä on vaikka ne rapinaa kuulisi ja tuon ikäiset kyllä uskovat jo, kun äiti sanoo, että nyt pysytte poissa ja menet sinne kylppäriin paketoimaan.
Ja kyllä on herkkäunisia lapsia, jos ne kaikkeen rapinaan herää, jotenkin en usko tähän koko aloitukseen tai sitten kyseessä on äiti, joka ei pysty mitään tekemään.
Ja tosiaan jos isä on selkävaivainen, niin eikö se silti voisi mennä lasten kanssa vaikka hetkeksi pihalle, ei kait siinä paketoinnissa kauaa mene ja isommilla lapsilla on kait kavereita, joiden kanssa pyörii.

Ei pitäs olla noin vaikeeta se paketointi.

Mä ite tein niin että paketoin lahjat lasten mentyä nukkuu eikä yksikää heränny siihen rapinaan eikä siihen kun kannoin ne sitten yhden lapsen huoneeseen säilöön yhteen kaappiin :D Meillä lapset on 7v,6v,5v,3v ja 2v

Yhteistyössä