itse tehdyt joululahjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammmma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammmma

Vieras
Täällä on ollut monta aloitusta joululahjoista eri-ikäisille. Aina kysytään, mitä voisi ostaa. Eikö kukaan tee itse lahjoja? Minä ainakin mietin tällä hetkellä kuumeisesti mitä teen kullekin lapselle/sukulaiselle lahjaksi.
Tässäpä minun suunnitelmia
omat lapset: tyttö 12v tuubikaulaliina
tyttö 10v säärystimet
tyttö 4v villatakki
tyttö 1v nukelle vaatetta
poika 1v puinen auto
kummilapset tyttö 3v lapaset
poika 13v tyyny (jalkapallo)
appi ja anoppi sukat ja lapaset + ensi vuoden kalenteri (lasten kanssa askarreltu)
omat vanhemmat sukat ja hartiahuivi + samanlainen kalenteri
mummuni lapaset
siskoni lapaset
veljeni leipää

tässä muutamia. Olenko ainoa joka haluaa antaa itse tehtyä. Toki meillekin lapsille laitetaan joku peli tms kaupasta.

Meillä tehdään muutamalle sukulaislapselle lahjaksi lorupussit. Monenlaisia loruja ja runoja, pari tyhjää korttia lapsen, isän ja äidin lempirunoille ja korttien taakse kuvia.

Mä teen lapselle (ja aiempina vuosina oon tehnyt kummilapsille, sukulaisten ja kavereiden lapsille) lorupussin, ja ystäville tehdään suklaata/toffeeta itse.

Lapsen isovanhemmille tehdään kuvakirja lapsesta, tosin se tilataan netistä ja maksaa eli periaatteessa ei ole siinä mielessä itsetehty.

Tänä vuonna ei ole aikaa muuhun, toivottavasti ensi vuonna ehdin tehdä enemmän itse. Mielestäni itse tehdyt lahjat ovat parhaita!

Mä oon niin peukalo keskellä kämmentä etten osaa tehdä mitään. Ois ihanaa osata ommella, kutoa ja virkata kaikkea hienoa. Tai askarrellapaskarrella jotain, tai tehdä jotain nikkaroitavia juttuja. Mut kun ei vaan osaa :(

Yhteistyössä