Hittoako se ipana keskellä yötä alkaisi muotovaahtoa kaivelemaan kaapista?? Ja kai sitä nyt sen verran hoksaa että kuskaa ne paketit muualle jemmaan kun on saanut paketoitua?Lapset eivät kuulemma tykkää lahajapussikoista vaan tykkäävät avata paketteja. Ei siis onnistu tuo.
Vessapaketoinnissa on se, että jos se tyttö haluaa vessaan ja menee sinne, niin sehän löytää ne lahjapaketit, jos alkaa kaivaa vessan kaapista muotovaahtoa yms. 8v. tyttö on kova epäilemään, joten ei saa tulla yhtään rapinaa!
Menemme samaan aikaan nukkumaan, kun lapset. Meillä ei ole tarvetta keskustella keskellä yötä. Lapsi 8v. häiriintyy pienimmästäkin valosta, joten kyllä vältämme valonpilkahduksia hänen huoneeseen.Istutteko te pimeässä miehes kanssa kun lapset on nukkumassa etteivät vaan näe valoa tai kuule ääniä (telkkari tai keskustelu) kun on niin kamala paikka jos keittiöstä kajastaa valoa tai kuuluu herrajee rapinaa?
No jos ne pelaa Wiillä, niin luuletko että kuulevat mitään rapinoita? Laitat oven kiinni ja paketoit siellä makuuhuoneessa, kun 8 v on ulkona, 3 v on isänsä kanssa jossain ja isommat pelaa.Joskus ovat, mutta Wiit ja konsolit on meillä. Viettävät suurimman osan ajasta kavereineen meillä.
Miten voin kuskata ne jemmaan? Jemmapaikka on viereinen huone nuorimmaisen tytön huoneesta. Jos menen sinne, niin kuuluu kauheaa narinaa ja nitinää lattiasta ja ovikin narisee. Tyttöhän heräisi! Ja en voi yöllä paketoida vessassa, koska siitä kuuluu selkeästi rapinaa.Hittoako se ipana keskellä yötä alkaisi muotovaahtoa kaivelemaan kaapista?? Ja kai sitä nyt sen verran hoksaa että kuskaa ne paketit muualle jemmaan kun on saanut paketoitua?
Miten te voitte kuljettaa paketit jouluna kuusen alle kun siitäkin kuuluu rapinaa ja lapset alkaa epäileväiseksi? Vai eikö teillä uskota enää joulupukkiin? Jos ei, niin silllon kai on se ja sama jos joku näkee äiteen paketointi puuhissa, komennat lapsen muualle että saat laitettua lahjat pois.
Siis nuorimmainen on päiväkodissa ja vanhemmat lapset koulussa?Eipä näkynyt kaupassa paketoijia ja meillä oli muutenkin kiire hakemaan nuorimmainen päiväkodista ennen kuin se menee kiinni.
no vaan sit sullekin! jos ehditte marketiin ostaan lahjoja ennen pienimmän hakemista niin kai sit ehdit ne kotiin paketoimaankin? v*&%u sä oot vaikee onneks et oo mun muija!Kyllä
Mulla on joustamaton aika ja niin on miehelläkin. Mulla alkaa työt klo: 7.00 ja miehen täytyy kipittää töihin kaheksaks ja ennen sitä viedä lapsi päiväkotiin. Ei onnistu sekään... Vanhemmilla alkaa koulu myöhemmin kuin meidän työt.Sitäpaitsi kolme vanhinta muksuahan on koulussa päivisin. Jos kumpikaan ei oo kotona, niin organisoikaa nyt ens viikolla joku päivä niin, että toinen lähtee vikana kotoota kun kaikki muut on menneet ja ottaa ne pahuksen lahjat vaikka töihin mukaan ja paketoi sielä ruokkiksella.
Tai sit joudutte antamaan paketit ilman papereita, siitä ne lapset vasta tykkäisikin kun ei ne pussukat tai laatikotkaan oo hyviä.
Mua kyllä vähän mietityttää, että miten te olette ylipäätä onnitsuneet hankkimaan noinkin moni lapsisen perheen, jos ipanat herää pienimpääkin narahdukseen tai ääneen?
Helposti, sillä osa lapsista on koeputkihedelmöityksellä.Mua kyllä vähän mietityttää, että miten te olette ylipäätä onnitsuneet hankkimaan noinkin moni lapsisen perheen, jos ipanat herää pienimpääkin narahdukseen tai ääneen?
so? pussit mukaan ja yhteen huoneeseen ja sanot et pysykää pois? vai uskooko 13v vielä joulupukkiin?Isommat ovat kotona.
Oliko teillä siis vapaapäivä töistä kun kävitte noita lahjoja ostamassa?vai kiireesti töiden jälkeen?Kyllä
Meillä oli isompi talo viime vuonna.No mitenkäs ihmeessä viime joouluna onnistuit tässä mahdottomassa tehtävässä?! :O