Haluan uudet tissit!( sis. kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äitix3"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="äitix3";25231075]Hei! Tietäiskö kukaan onko pohjois-suomessa kauneusklinikkaa jonka kautta vois laitattaa Virossa uudet tissit?

Kolmen lapsen jälkeen mun rinnoista ei ole kuin nahkat jäljellä joten olen tosissani aikomassa laittaa implantit. Ihan oman hyvinvoinnin ja onnellisuuden takia.

Tässä on todiste roikku lärpäkkeistä :) :

Aijaa.com - Silikooneja vailla? - 9213200.jpg[/QUOTE]

Sait mut tulemaan

[QUOTE="äitix3";25231075]Hei! Tietäiskö kukaan onko pohjois-suomessa kauneusklinikkaa jonka kautta vois laitattaa Virossa uudet tissit?

Kolmen lapsen jälkeen mun rinnoista ei ole kuin nahkat jäljellä joten olen tosissani aikomassa laittaa implantit. Ihan oman hyvinvoinnin ja onnellisuuden takia.

Tässä on todiste roikku lärpäkkeistä :) :

Aijaa.com - Silikooneja vailla? - 9213200.jpg[/QUOTE]

Hyi helvetti, minkälaiset kärpäslätkät

mulla hirveet tissit vaikka en ole imettäny,lapsia silti 4.on kuppikooltaan e ja silti oon normi painoinen ..mut tissit roikkuu..:/ menísin heti operaatioon jos varat sallis,mut onneks on hyvii rintsikoita jotka nostaa ;)

Ymmärrän ap:ta enemmän kun hyvin. Mulla on melkein samanlaiset, nännit ei vaan oo noin isot ja mun rinnois on pikkusen enemmän tavaraa sisällä, mutta silti ne roikkuu ja mitkään liivit ei oo hyvät. Kaikkien kanssa rinnat vaan roikkuu ja sit kun löytyy semmoset, joissa ne ei roiku, niin johan jostain pursuaa ulos. Olis NIIN kiva kun olis semmoset kiinteet ja sen kokoset, että ne tisseiks tunnistaa. Noo, mut jos vaan saan joskus kasaan rahat suurennusleikkausta ja kohotusleikkausta varten, niin aivan varmasti menen jättään hyvästit näille riippareille.

[QUOTE="heiluri";25232555]Hahahaha, mietis nyt uudestaan tätä kommenttia?[/QUOTE]
No okei, Ruotsissa on 9,3 Milj. ja Suomessa 5,3 milj. Anteeksi syvästi kauhean karkeasti lonkalta heitetystä arviosta.

en kyllä noihin silikoneja ottaisi, mut jos haluaa itteänsä välttämättä leikellä, niin rintojen kohotus ja muotoilu leikkaus... Ite vierastan ajatusta, että ottaisin rintoihin täytettä. Jos nää jokupäivä rupee roikkumaan, niin voisin käydä vähän kohottamassa tms.

Ihana huomata miten nämä keskustelut rönsyilee ihan asian vierestä :) Eli siis ei taida olla pohjois-suomessa klinikoita jotka tarjoaa tissi ristiretkiä viroon tai ruotsiin?

No okei, Ruotsissa on 9,3 Milj. ja Suomessa 5,3 milj. Anteeksi syvästi kauhean karkeasti lonkalta heitetystä arviosta.

Et taida olla mikään ruudinkeksijä vai? Käsittääkseni se väkiluku ei vaikuta siihen yleisyyteen mitenkään? Tietenkin jos on paljon enemmän porukkaa niin on enemmän leikkauksiakin, mutta en mä nyt ihan tuota tarkoittanut, vaan sitä että ruotsissa tehdään prosentuaalisesti isommalle osalle väestöstä kauneusleikkauksia.

Hups.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25231208:
Imettäneen naisen nännit. Mikä vika?

MIksi pitää jeesustella, että ne olisi silti kauniit, vaikka kuinka olisi imettänyt? Kun ei ole, usein imetys lähinnä tekee tissit rumemmaksi, turha sitä on kieltää.

Mä olen samaa mieltä, et vaikka kuinka olet synnyttänyt ihania lapsia niin tarvi uskotella että niistä jääneet arvet ois kauniita! Herraisä :) imetys ja raskaudet pilaa tissit ja mahan, sehän selvää vaikka voissa paistais. Ihme homma miksi noista ei voida puhua ääneen vaikka se todellisuus onki. Ja mitä sitten vaikka pilaaki, ensin voi tehdä ne lapset ja niiden jälkeen sit korjailla vaurioita :D :D

• Tykkää
Reactions: as if
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25233930:
Noihan on ihan hyvät rinnat. Ihmiset ei enää edes tajua, mikä on normaalia.

Siinä se juttu piileekin kun mulle on ihan sama mikä on normaalia ja mikä ei, mutta mä en niistä (tisseistä) pidä enkä sitä myöten viihdy omassa kropassani ollenkaa eli en ole sinut itseni kanssa.

[QUOTE="äitix3";25233968]Siinä se juttu piileekin kun mulle on ihan sama mikä on normaalia ja mikä ei, mutta mä en niistä (tisseistä) pidä enkä sitä myöten viihdy omassa kropassani ollenkaa eli en ole sinut itseni kanssa.[/QUOTE]

Ja meinaat, että sinut itsensä kanssa tullaan leikkauksilla? Mä en usko siihen.

Siis sanokaa mulle joku nyt, että mikä noissa nänneissä on sit vikana? Mä en huomaa niissä yhtään mitään erikoista? Tai vaihtoehtoisesti linkittäkää mulle teidän mielestä kauniit nännit tähän niin voin vertailla.

[QUOTE="äitix3";25234512]Mä tiedän sen. Eihän se jokaisen kohdalla pidä paikkaansa, mut minun tapauksessa pitää :)[/QUOTE]
Niin no voit olla siitä varma vasta sen leikkauksen jälkeen. Niissä leikkauksissa on aika isot riskit. Haavat eivät aina parannukaan odotetusti.

Yhteistyössä