Haluan uudet tissit!( sis. kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja "äitix3"
  • Ensimmäinen viesti
Kepsis
[QUOTE="äitix3";25231596]Oon samaa mieltä :) :) mun isäntää ei sais mistään hinnasta tulemaan näille sivuille :) Akkojen juttuja :)[/QUOTE]

Onko sun miehes muutenkin epävarma jotenkin miehisyydestään jos palsta on vaan "akkojen juttuja" ? :D

ei siinä jos ei kiinnosta, monta ei kiinnosta moni muukaan, turha silti olla kenenkään mitenkään ylimielinen :) jokaisella meillä on kumminkin jotain mitä joku muu voisi katsoa ylen.
 
  • Tykkää
Reactions: Scindapsus
....
mulla on samantyyliset utareet 3 imetyksen jälkeen, aikani niitä marisin ja voivottelin kunnes viime keväänä istuin rakkaan sukulaisen ja ihanan ihmisen hautajaisissa, rintasyöpä vei siinä meni tärkeysjärjestykset uusiksi, kuvan rinnat on minusta ihan hyvät, ihmeellistä leikattujen ihmisten ihannemaailmaa, 30 vuoden päästä hautausmaat on täynnä luurankoja joissa on implantteja moneen lähtöön....
 
[QUOTE="äitix3";25231582]Laitattaisin heti suomessa jos voittaisin lotossa. Olisihan se turvallisempaa, et jos jotain sattuu niin apu on lähellä. mut Kyllä se mietityttää kun rajantakana saa 2000€ halvemmalla ja tulokset ollut yhtähyviä(?) tietääkseni.

Joku tuolla kyseli et kauanko on aikaa imetyksestä niin vuosi on nyt viimeisimmän imetyksen lopettamisesta.[/QUOTE]

Itsellä rinnat alkavat olla vasta nyt jo hieman paremmassa kuosissa, kun ilmeksen lopettamisesta on lähes vuosi. Silloin heti imetyksen jälkeen olivat tyhjät säkit ja hävetti, mutta nyt on kiinteyttä kerääntynyt sinnekin :) ehkä kannattaa hetki odotella ja katsella, miltä siellä alkaa näyttämään
 
"heiluri"
Itsellä rinnat alkavat olla vasta nyt jo hieman paremmassa kuosissa, kun ilmeksen lopettamisesta on lähes vuosi. Silloin heti imetyksen jälkeen olivat tyhjät säkit ja hävetti, mutta nyt on kiinteyttä kerääntynyt sinnekin :) ehkä kannattaa hetki odotella ja katsella, miltä siellä alkaa näyttämään
Mulla taas ei, vaikka imetyksen lopettamisesta on nyt aikalailla tasan vuosi. Mun tissit on ihan samassa kunnossa kuin ap:llä, paitsi että hivenen isommat joten roikuvat vielä enemmän, ja menevät totta tosiaan pitkin mahaa melkein napaan asti, ovat ryppyiset kuin rusinat, ja imetyksen myötä mun nännit jäi paljon tummemmiks ja myös tollasiks inhottaviks röökinnatsoiksi. MUTTA mulla on vasta yksi lapsi. Tässä pitää vaan koittaa pitää visusti liivit päällä siihen asti että lapsiluku on täynnä, mutta sen jälkeen aion todellakin rynnistää tissitohtorille. Onhan tässä kyllä muutama vuos aikaa säästääkin. ;)

Ap:lle haluisin myös suositella mielummin ruotsiin kuin viroon menemistä. Hintataso on tosiaan melko sama kuin virossa, mutta ammattitaito samaa luokkaa kuin suomessa, mutta silti heillä on parempi tietty "rutiini" rintoja leikatessaan, sillä kauneusleikkaukset ovat ruotsissa PALJON yleisempiä kuin suomessa. Virossa ei välttämättä ole ammattitaito yhtä korkea(?), mutta heilläkin on enemmän rutiinia kuis suomessa, koska virolaiset yksityisklinikat ovat usein erikoistuneita eri aloille, kuten vaikka tässä tapauksessa plastiikkakirurgiaan. Suomessa taas kalliit hinnat ja vähäisekö kysyntä aiheuttavat tuon "leikkausrutiinin" puutetta, ja usein samat lääkärit tekevät myös muita kirurgisia toimenpiteitä, eli ovat laajemmin suuntautuneita.
 
"vieras"
Minulla on samanlaiset lörpäkkeet. Minusta han turhaa tulla tänne sanomaan, että apn rinnat on kauniit, koska ne ei ole.
Mitä te hehkuttajat kuvittelette voittavanne tuollaisella vähättelemisellä ja valehtelemisella?

Totta, että on niitä rumempiakin, mutta totta sekin, että nuo on rumat löysät nahkalerpakkeet.

Mulle ei äiti koskaan puhunut tukevien liivien tärkeydestä, omaan melko isot ribbat ja käytin kotona asuessani kaikkia roikkuvia tuettomia sloggeja ja siitä johtuen rintani alkoivat roikkumaan jo ennen kuin sain ensimmäistäkään lasta.

Itse myös vakaana aikomuksena otattaa silikonit, kun saan sen 7000-8000 € säästöön. Ei tulisi tosin mieleenkään mennä ottamaan niitä Viroon :O.
Asiasta toiseen, näytääkö Tiina Jylhä teidän mielestänne hyvältä käyntikortilta firmaansa? Minusta on järkyttävä leikelty miesmäinen kammotus. En ikinä ottaisi silikoneja tai muitakaan fiksauksia vastaan firmalta, jonka omistaa tuon näköinen "käyntikortti"...:..
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";25231893]Suositteletko sinä sitten Viroa? Vai Suomea? Millaisia kokemuksia sinulla on?[/QUOTE]

Ei ole henkilökohtaisia kokemuksia, en kyllä viroon menisi siltikään. Liikaa juttuja liikkuu viron klinikoista, jos jotain tapahtuu niin mahdotonta lähestulkoon saada mitään korvausta tai että muuten sieltä tultaisiin vastaan.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";25231888]Siis jos sinä olet röngenhoitaja, niin minä menen ampumaan itseäni päähän.[/QUOTE]

mitenkäs jonkun persoonallisuus vaikuttaa mammografiaan? vääristää tuloksia kun ei lyijyliivikään saa ylivoimaista persoonan kimalletta kuriin?
 
[QUOTE="vieras";25231926]Minulla on samanlaiset lörpäkkeet. Minusta han turhaa tulla tänne sanomaan, että apn rinnat on kauniit, koska ne ei ole.
Mitä te hehkuttajat kuvittelette voittavanne tuollaisella vähättelemisellä ja valehtelemisella?
[/QUOTE]

Itsepsyykkausta, katsos. Vai luuletko, että meillä kaikilla palstamammoilla on Playboy-kelpoinen rintavarustus?
 
arvosta itseäsi
Aloitajalla on ihan normaalit imettäneen naisen tissit. Ole tyytyväinen että niissä on täytettäkin (monella on tosiaan vaan ne pussit ja nännit) Hyvillä rintsikoilla ne istuu ihan hyvin. Mutta jos tosiaan haluat ne laittaa niin varaudu siihen että uusintaleikkauksia ym. saattaa olla edessä. Eli terveys voi mennä niiden uusien rintojen takia. Ruotsin suuntaan minäkin menisin jos menisin. Suomi on kallis ja Viro, no ei siitä sen enempää.
 
[QUOTE="vieras";25231888]Siis jos sinä olet röngenhoitaja, niin minä menen ampumaan itseäni päähän.[/QUOTE]

Älä huoli, ottaisin myös sinun kaltaisestasi toivottomasta tolvanasta yhtä hyvät ja diagnosoitavat kuvat kuin kaikista muistakin. En anna henkilökohtaisten mielipiteideni vaikuttaa ammattirooliini.
 
  • Tykkää
Reactions: narikka83
Rinnat pois ennakkoon?

Ennaltaehkäisevää rintakirurgiaa eli rintojen poistoa ei Suomessa paljon tehdä.

– Asenteet sitä kohtaan ovat kuitenkin muuttuneet myönteisemmiksi varsinkin, kun korjaava kirurgia on kehittynyt pitkälle. Sen ansiosta voidaan saman tien tehdä uudet rinnat, Oivanen sanoo.

Siihen, kuinka geenivirheen kantaja itse suhtautuu ennaltaehkäisevään rintakirurgiaan, vaikuttavat monet tekijät.

– Jos vaikka naisen sisar ja äiti ovat sairastuneet noin 50-vuotiaana, syöpä on todettu ajoissa ja he ovat selviytyneet taudista, usko omaankin selviytymiseen yleensä lisääntyy, eikä kirurgiaa edes harkitse. Mutta jos nainen on noin 30-vuotias pienten lasten äiti ja oma äiti on kuollut samassa iässä, tilanne ja harkinnan lähtökohdat ovat tietysti aivan toisenlaiset. Geenivirheen kantaja voi silloin aivan ymmärrettävästi haluta rintojen poiston. Onhan se ylivoimaisesti varmin keino välttyä sairastumasta rintasyöpään, Tiina Oivanen vertaa

mulle tämä ja sitte lisukkeet... liian suuri riski sairastu syöpään.. pyh!
 
Sitä olen monasti miettinyt, että ne naiset jotka muokkaavat rintojaan, niin onko ne naamastaan ihan superkauniita?

Meinaan vaan että ne tissit näkee se ihminen itse, sekä puolöiso, mutta naaman koko kansa. Ennemmin mä naamaa muokkaisin, kuin tissejä, jos niikseen :D

Ap:n tissit lienee ihan tavalliset tissit joilla on joskus lapsia ruokittu. Ehkeivät ne ole sieltä uhkeimmasta päästä, mutta liiveit päällä ne näyttää varmasti oikein kivalta :)
 

Yhteistyössä