Haluan uudet tissit!( sis. kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja "äitix3"
  • Ensimmäinen viesti
höh,mul on samanlaiset....ja mä imetän viellä,eli karu totuus ei oo viel ees hollilla.kolmen lapsen äiskä mäkin.mä oisin tyytyväinen noihin.ku mä lopetan imetyksen ni mul on a-kuoin läpsykät.mut no joo mä haluisin ehkä salaa isommat ja muhkeemmat mut mies ei vaihtais....tai sit se on homo,no ei ...
 
lauta
No mut noissa sentään on vielä jotain täytettä, kun laitat rintsikat, niin tissithän on kohillaan. Mulla neljän imetyksen jälijiltä ei juuri muuta ole kuin nännit :(
 
silikonisisko
jos pohjois-suomesta oot niin käy ihmeessä ruotsin puolella. Siellä alkaa olla jo taidokkaampaa jälki mitä viron puolella. Siskopuolella makso 3500e tukholmassa ja sai vielä klinikalta 200e rahotusta matkoihin ja ja tuohon 3500e sis vielä kapseloitumistakuu. Hyvää jälkeä oli ja hyvin parantunut. Henk.kuntaki oli oikein pätevää hänen sanojensa mukaan. Että ruotsia suosittelen!
 
  • Tykkää
Reactions: narikka83
"äitix3"
[QUOTE="vieras";25231091]No hyvää päivää!!! Pistiti sitten tissis tänne!! Ei jumalauta!! :LOL:[/QUOTE]

Myönnä pois että olet itsekin haaveillu laittavansa tissit tänne! :) Et ole vain uskaltanu hahhah
 
"vieras"
[QUOTE="äitix3";25231196]Myönnä pois että olet itsekin haaveillu laittavansa tissit tänne! :) Et ole vain uskaltanu hahhah[/QUOTE]

No just :LOL: :LOL: ei hitto mitä akkoja täällä
 
[QUOTE="äitix3";25231196]Myönnä pois että olet itsekin haaveillu laittavansa tissit tänne! :) Et ole vain uskaltanu hahhah[/QUOTE]

Heh. Täytyy sanoa, että enpä ole koskaan iltaisin haaveillut, että "Hitto, kun olisi rohkea, ja .... laittaisi tissikuvan kaksplussalle!"

No joo, minusta nuo ei ole ollenkaan kauheat, mutta olen heteronainen, joten mielipiteestäni ei ehkä olla.
 
"äitix3"
jos pohjois-suomesta oot niin käy ihmeessä ruotsin puolella. Siellä alkaa olla jo taidokkaampaa jälki mitä viron puolella. Siskopuolella makso 3500e tukholmassa ja sai vielä klinikalta 200e rahotusta matkoihin ja ja tuohon 3500e sis vielä kapseloitumistakuu. Hyvää jälkeä oli ja hyvin parantunut. Henk.kuntaki oli oikein pätevää hänen sanojensa mukaan. Että ruotsia suosittelen!
Tuota mä en ole koskaan kuullu, että ruotsin puolella vois käydä. Kävikö se siskopuoli itekseen ottamassa selvää klinikoista ruotsissa? Vai konsuloitko joku suomesta käsin niitä palveluja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25231208:
Imettäneen naisen nännit. Mikä vika?
Muuttuuko ne imetyksestä lopullisesti vai? Ei mulla vaan yhtään. Ihan tismalleen samanlaiset kuin ennenkin...
Ei kyllä ap:n kuva ole mun mielestä mitenkään KAUHEA, yllättävän hyvät rinnat siihen nähden jos kolme imettänyt, olen nähnyt 10000000 kertaa pahempia yhden lapsen äideilläkin.
 
suomessa leikkaukset on kalliita, mutta ruotsissa ja virossa kohtalaisen edullista. hintataso on niissä aikalailla sama. ruotsin klinikka vain käyttää implantteja joita en itseeni laittaisi. mentorit on parhaat.
sun rinnat on sellaiset joihin sen impalntin saa ihan passelisti. kohoaakin kun laittaa pyöreän impantin, jos roikkuminen ei haittaa niin anatominenkin käy, sillon rinta ei kohoa mutta kasvaa kokoa.

konsultaatio on ilmainen, en tiedä onko sellaista paikkaa siellä missä asut. tampereella tiina jylhä tekee konsuja ja muut paikat taitaa olla helsingissä. siis nää jotka lähettää leikkaukseen viroon.
yksityiset sairaalat leikkaa suomessa myös, hinta keskimäärin 5000€.
koita ettiä googlella paikkaa joka ois sua lähinnä.
 

Yhteistyössä