Haluan uudet tissit!( sis. kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja "äitix3"
  • Ensimmäinen viesti
PALJAAT TISSIT
Paljaat tissithän tuossa :LOL: kohat kaikki muutkin kaksplus mammat lataa tissejään :D Kiva kun ukko palaa illalla kotiin niin vaimon tisut on koneessa,llaittakaa ne nyt viesä taustakuvaksikin :LOL:
 
Muuttuuko ne imetyksestä lopullisesti vai? Ei mulla vaan yhtään. Ihan tismalleen samanlaiset kuin ennenkin...
Ei kyllä ap:n kuva ole mun mielestä mitenkään KAUHEA, yllättävän hyvät rinnat siihen nähden jos kolme imettänyt, olen nähnyt 10000000 kertaa pahempia yhden lapsen äideilläkin.
Kyllä jonkin verran, tokan imetyksen jälkeen enemmän kuin ekan. Jos ap on imettänyt kolme lasta, kyllä pysyviä muutoksia jo näkyy.
 
"äitix3"
Taitaa olla tuo Tampere sit lähimpänä, ei taida olla täällä pohjosessa ollenkaa kyseisiä palveluita. Suomessa tosiaan maksaa ton 5000€ vähintään. Mä olen ottanut selvää monelta yksityiseltä taholta ja ton halvemmalla ei suomessa saa. Ja käsittääkseni Virossa tehdään samalaisella ammattitaidolla mut pari tonnia halvemmalla paitsi että matka kustannuksia tulee enemmän. Ja mitä tota Tiina Jylhän ohjelmaa oon kattonu niin Virossa hoitajatkin osaa suomea, se helpottaa huomattavasti asiontia ja tuo varmuutta itelle, et kaikki on okei.

Tuohon kuvaan liittyen niin itseasiassa mua kauhistutti laittaa kuva omista tisseistä tänne, mut mä tiesin että sillä mä hiljennän kaikki moraalisaarnaajat jotka alkaa märistä siitä kuinka voi olla ihmisellä arvoton elämä jos itsetunto riippuu tisseista..plää plää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25231355:
Kyllä jonkin verran, tokan imetyksen jälkeen enemmän kuin ekan. Jos ap on imettänyt kolme lasta, kyllä pysyviä muutoksia jo näkyy.
Ei kaikilla. Ei mulla ainakaan 5 lapsen imetys muuttanut nännejä mitenkään lopullisesti.
 
"viivi"
Plastiikkakirurgia fin-est on paikka jossa itse kävin. Konsultaatiot mahdollista helsingissä ja seinäjoella. 3700€ hinta joka sisältää implantit, leikkauksen, lääkkeet, tukiliivit, sairaala yöpymisen ja matkat laivalla.
 
"Mielipide"
Mun mielestä noi rinnat oli kauniit. Eihän ne mitkään nuoren tytön ketunnokat ole, mutta paljon rupsahtaneempiakin olen nähnyt. Rintaleikkauksiin liittyy aina ikäviä riskejä (tunnottomuutta, kapseloitumista, leikkaustulos voi olla huono) ja mikäli miestuttaviini on uskominen, eivät miehet pidä silikonirinnoista - ne näyttävät ehkä kauniilta, mutta ne tuntuvat ikäviltä.
 
Minulla silarit
ensinnäkin, mielestäni Sinulla on kauniit rinnat :) Itselläni oli lasten jälkeen tilanne, ettei ollut tissejä ollenkaan. Siis pelkät töröttävät nännit :( Kävin Jyväskylässä KL-klinikalla (olisiko kirurgi ollut Asko Salmi tai jotain..?) ensin arviossa ja keskustelussa huhtikuussa 2010. Sovitin erilaisia ja erikokoisia implantteja liiveihin ja valitsin sopivan koon. Kirurgi arvioi kroppani rakennetta ja suositteli sitten sopivaa muotoa ja leikkaustapaa, eli lihaksen alle.
Sitten varattiin leikkauspäivä, joka oli 17.6.2010. Menin sinne aamulla,tapasin vielälääkärin joka piirsi leikkauskohdat kehooni tussilla. Ja sitten odottelin vähän aikaa :) Sit leikkauspöydälle, lääkitys suoneen ja seuraavan kerran heräsin heräämön puolelta tissien kera :)

Alkuun olin tosi kipeä ja viikon ajan mies sai pestä mun hiuksetkin. Mutta lopputulokseen olen tosi tyytyväinen. Luonnollisen näköiset tissit, joista kukaan ei ole huomannut että ovat silikonit. En ottanut mitään isoja pallukoita, vaan ihan kroppaani sopivat kämmenen täyttävät tissit. Kokeillen ne ovat kiinteämmän tuntuiset kuin aidot luomutissit.

Leikkausken jälkeen pystyin menemään ekaan kertaa elämässäni oikeaan liivikauppaan ja ostamaan ihania röyhelöisiä liivejä (enenn lapsia tissikokoni oli 65A-AA ja jouduin ostamaan liivini henkkamaukalta :( ). Pystyn pitämään normaaleja paitoja, jotka eivät enää roiku oudosti päälle :)
 
  • Tykkää
Reactions: narikka83 ja teisu
[QUOTE="vieras";25231398]Kyllä mulla muuttui, muttei yhden lapsen jälkeen kuitenkaan niin paljon vielä :) Lopetin imetyksen vasta 8kk sitten, joten voihan ne vielä kai vähän muuttua johonkin suuntaan.[/QUOTE]

Mulla ne ei muuttunu olen kyllä vain yhtä lasta tosiaan imettänyt, mutta rinnat muuten tuntui entiseltä vasta reilu vuosi imetyksen jälkeen. Palautui ne tosi nopeasti ok:n näköiseksi, mutta viimesiä silauksia tuli sitten pitkin vuotta :D Eli seuraavan kohdalla voin lohduttautua vain odottamalla kärsivällisesti. :D Huusin peilin edessä innostuneena mieheni katsomaan. :xmas: Joten miten on ap? Onko imetyksen lopetuksesta jo kauankin? Josko vielä paranisi itsestään hiukan?
 
Ei kaikilla. Ei mulla ainakaan 5 lapsen imetys muuttanut nännejä mitenkään lopullisesti.
Heti alkuun on sanottava, että mulla ei tosiaankaan ole tapana tiirata toisten tissejä pukkareissa tai saunassa. :D

Mutta kyllä. Kyllä sen eron oon havainnut imettäneessä ja ei-imettäneessä. Harvassa on ne, joilla ei muutosta (hyvin samankaltaista ja just tuommoista kuin ap:lläkin) ole tapahtunut. Onnea sulle, jos oot yks niistä. :)
 
nyyh
ensinnäkin, mielestäni Sinulla on kauniit rinnat :) Itselläni oli lasten jälkeen tilanne, ettei ollut tissejä ollenkaan. Siis pelkät töröttävät nännit :( Kävin Jyväskylässä KL-klinikalla (olisiko kirurgi ollut Asko Salmi tai jotain..?) ensin arviossa ja keskustelussa huhtikuussa 2010. Sovitin erilaisia ja erikokoisia implantteja liiveihin ja valitsin sopivan koon. Kirurgi arvioi kroppani rakennetta ja suositteli sitten sopivaa muotoa ja leikkaustapaa, eli lihaksen alle.
Sitten varattiin leikkauspäivä, joka oli 17.6.2010. Menin sinne aamulla,tapasin vielälääkärin joka piirsi leikkauskohdat kehooni tussilla. Ja sitten odottelin vähän aikaa :) Sit leikkauspöydälle, lääkitys suoneen ja seuraavan kerran heräsin heräämön puolelta tissien kera :)

Alkuun olin tosi kipeä ja viikon ajan mies sai pestä mun hiuksetkin. Mutta lopputulokseen olen tosi tyytyväinen. Luonnollisen näköiset tissit, joista kukaan ei ole huomannut että ovat silikonit. En ottanut mitään isoja pallukoita, vaan ihan kroppaani sopivat kämmenen täyttävät tissit. Kokeillen ne ovat kiinteämmän tuntuiset kuin aidot luomutissit.

Leikkausken jälkeen pystyin menemään ekaan kertaa elämässäni oikeaan liivikauppaan ja ostamaan ihania röyhelöisiä liivejä (enenn lapsia tissikokoni oli 65A-AA ja jouduin ostamaan liivini henkkamaukalta :( ). Pystyn pitämään normaaleja paitoja, jotka eivät enää roiku oudosti päälle :)
Mitä maksoi? Mulla on kans vaan nännit jäljellä :(
 
"äitix3"
Niin, hinta unohtui. Kaikkine tarkastuksineen jne hinnaksi tuli 5900 euroa.
Laitattaisin heti suomessa jos voittaisin lotossa. Olisihan se turvallisempaa, et jos jotain sattuu niin apu on lähellä. mut Kyllä se mietityttää kun rajantakana saa 2000€ halvemmalla ja tulokset ollut yhtähyviä(?) tietääkseni.

Joku tuolla kyseli et kauanko on aikaa imetyksestä niin vuosi on nyt viimeisimmän imetyksen lopettamisesta.
 
"äitix3"
[QUOTE="vieras";25231523]Lukeeko se mies kaksplussaa? Kannattaisi varmaan huolestua siitä enemmän.[/QUOTE]

Oon samaa mieltä :) :) mun isäntää ei sais mistään hinnasta tulemaan näille sivuille :) Akkojen juttuja :)
 

Yhteistyössä