Venakko Milanna
aika edulistaOstin itselleni ja kumppanille liput ja varasin lennon roomaan. Hintaan tais tulla yhteensä (molemmilta) joku 170e veroineen päivineen. Ei mun mielestä paha hinta ollenkaan.
aika edulistaOstin itselleni ja kumppanille liput ja varasin lennon roomaan. Hintaan tais tulla yhteensä (molemmilta) joku 170e veroineen päivineen. Ei mun mielestä paha hinta ollenkaan.
Saitteko suorat lennot? Mikä yhtiö?Ostin itselleni ja kumppanille liput ja varasin lennon roomaan. Hintaan tais tulla yhteensä (molemmilta) joku 170e veroineen päivineen. Ei mun mielestä paha hinta ollenkaan.
Ei.pitääkö mun vielä ketroa ehkä mun sähköposti ja salasana?
Se on kylläkin jethropitääkö mun vielä ketroa ehkä mun sähköposti ja salasana?
Vauvalle ei ole muuta hyvää hoitajaa kuin äiti. On erittäin tärkeää, että vauva saa olla ensisijaisen läheisyyden kaipuunsa kanssa, muuten tulee eroahdistus. Miten vauva edes kiintyy suhun, jos et ole sen kanssa? Kuka muka se hoitaja on, sun äitikö?no jos 50e tulee, niin on se halpaa, ainakin omasta mielestä, kun mulla tuttu lensi Latviaan ja yks suntaa maksoi 800. Niin ja en mä raskaana halua mennä, mä pelkään sääteilyä. Mutta kun synnytän, vauvalla on hyvää hoitaja tiedossa
Ei suoria lentoja. Yhtiönä on lufthansa.Saitteko suorat lennot? Mikä yhtiö?
Miten nuo työssäsi näkemät hyvätuloiset liittyvät aloitukseen?Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;25228919:Onpa PALJON kateellista porukkaa
Itse näen työni puolesta näitä joille ei ole mikään ongelma maksaa esim. majoituksesta 10 000e/viikko. Siinä saattais meikäläisen vuositulot jäädä kakkoseksi Mutta eipä tuo multa ole pois, nauttikoon rahoistaan, se oikeus jokaisella on
Ap, kiva että löysit edullisen diilin, itse en tuosta diilijutusta paljon käsitä..
Onhan se eri asia käyttää _omia_ itse tienaamia rahoja kuin toisen tienaamia? Ihan sama paljonko kenelläkni on rahaa, mutta kyllä se korvaan särähtää kun joku kehuskelee ostaneen jotain, mitä ei tainnut ihna omasta pussistaan maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;25228934:Että eiköhän hyvätuloisillakin ole oikeus tehdä rahoillaan mitä tahtoo
Totta kai mutta ei se tuollaisesta touhusta sen järkevämpää tee.Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;25228934:Että eiköhän hyvätuloisillakin ole oikeus tehdä rahoillaan mitä tahtoo
Jos toisella on rahaa niin miksei sitä rahaa saisi jakaa myös lähipiirilleen? Ei minua ainakaan häiritse jos joku "kehuskelee" toiselta saamillaan rahoilla. Ei se minulta ole pois. Onko sinulta?Onhan se eri asia käyttää _omia_ itse tienaamia rahoja kuin toisen tienaamia? Ihan sama paljonko kenelläkni on rahaa, mutta kyllä se korvaan särähtää kun joku kehuskelee ostaneen jotain, mitä ei tainnut ihna omasta pussistaan maksaa.
Ja kun minä kirjoitan minun opiskelijamiehestäni jota elätän nyt jo 4. vuotta, niin se on vain oikeus ja kohtuus kun kerran ollaan menty naimisiin ja perhe perustettu yhdessä. Mitä se kenellekään kuuluu, millä rahalla joku toinen ostaa kun rahaa siihen on?Onhan se eri asia käyttää _omia_ itse tienaamia rahoja kuin toisen tienaamia? Ihan sama paljonko kenelläkni on rahaa, mutta kyllä se korvaan särähtää kun joku kehuskelee ostaneen jotain, mitä ei tainnut ihna omasta pussistaan maksaa.
Pakko muten sanoa että sulla ihanaa kuva profiilissa=). Mä olen vaan niin MJ fani:heart:Jos toisella on rahaa niin miksei sitä rahaa saisi jakaa myös lähipiirilleen? Ei minua ainakaan häiritse jos joku "kehuskelee" toiselta saamillaan rahoilla. Ei se minulta ole pois. Onko sinulta?
Miksi luet niitä? Miksi et hyppää niiden yli? Oletko ajatellut, että kasvatat sitten omien lastesi lisäksi yhden Venakon aikuiseksi (sinulle mieluisaksi), kun hänen oma äitinsä ei ole osannut? Oletko koskaan ajatellut, että jotkut ihmiset ehkäpä vain kirjoittavat nettiin tietynlaisia asioita, eivät esimerkiksi todellisista tunteistaan tai murheistaan? En nyt tällä välttämättä tarkoita Milannaa, mutta täällä on jatkuvasti esimerkiksi "Kaunis pieni elämä" -blogin haukkumisketjuja ja feikkihuuteluita, eivätkä ihmiset tunnu tajuavan ettei välttämättä bloggaaja halua jakaa koko elämäänsä.Se, kun lukee toisen huomattavan turhia kirjoituksia siitä, mitä on miehensä rahoilla milloinkin ostanut, alkaa ottamaan hattuun. Sen lisäksi ihmisellä ei tunnu olevan mitään moraalia saati lastenkasvatustaitoja. Jos jaksaa selittää täällä miehensä rahojen käyttämisestä ja siitä, kuinka lapsen saaminen miehelle oikeuttaa käyttämään vaikka kaikki hänen rahansa, niin saa tottua siihen, ettei täällä kovaa suosiota saa. Sen sijaan venäjän nettisivuilla tuo olisi varmasti tavoiteltava normi.
On aviopareja, joiden rahat on yhteisiä.Onhan se eri asia käyttää _omia_ itse tienaamia rahoja kuin toisen tienaamia? Ihan sama paljonko kenelläkni on rahaa, mutta kyllä se korvaan särähtää kun joku kehuskelee ostaneen jotain, mitä ei tainnut ihna omasta pussistaan maksaa.