Ostin 22 lippua ja nyt mietin että riitäkö:D. Kun ne on niin halpoja ja kun ei mulla oo tekemistä, voi vaikka joka päivä

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
no jos 50e tulee, niin on se halpaa, ainakin omasta mielestä, kun mulla tuttu lensi Latviaan ja yks suntaa maksoi 800. Niin ja en mä raskaana halua mennä, mä pelkään sääteilyä:D. Mutta kun synnytän:p, vauvalla on hyvää hoitaja tiedossa:)
Anteeksi vaan mutta tuntuu että kuka tahansa on parempi hoitaja kuin sinä. Ootko sä masentunut tai jotain, en tiedä ketään tervettä joka ei haluaisi olla pienen vauvansa kanssa. Sä haluat olla mahdollisimman paljon pois kotoa.

Venakko Milanna
Yrityksen?:headwall:
Kyllä, olen perustamassa taas yrityksen? Mitä pahaa tossa on? Palstalla aina kaikki pahaa, olla yritäjä, olla äiti, hankia koiria, ajokortia, käydä baareissa, laita lapsia päiväkotiin.... Mutta se päiväkoti juttu nauratta:D voin kuvitella jos kaikki naiset olisivat noin tyhmiä ja olisivat vauvan kanssa 3-5v kotona. Täällä Suomessa varmasti olisi aikamoinen pulaa työntekiöistä. Mulle ainakin lapsen teko ei estää työntekoa, eikä työnteko estää lasten tekoa

En oikein tajunnut mikä tuo diilisysteemi on. Yleensähän halvat lennot tarkoittavat esim kolmen vuorokauden matkoja tai niissä on muita vastaavia tiukkoja rajoituksia. Oletko varma, että tuossakaan olisi kyse mistään päivämatkoista?

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25227421]Anteeksi vaan mutta tuntuu että kuka tahansa on parempi hoitaja kuin sinä. Ootko sä masentunut tai jotain, en tiedä ketään tervettä joka ei haluaisi olla pienen vauvansa kanssa. Sä haluat olla mahdollisimman paljon pois kotoa.[/QUOTE]

Haluan vauvan kanssa olla ja haluan oma aika myös, en mä oo kotihiiri, vauva ei estää mua matkustamaan tai tekemään omia asioita jos vauvalla on hyvää hoitaja ja vauva voi hyvin

• Tykkää
Reactions: Anatolia
On sen lapsilla isäkin.

Ja kai äideillä omaa aikaa on? Joillain ainakin. Sama kai se, mitä omalla ajallaan tekee - vaikka lentäisi jonnekin päin Eurooppaa ostoksille.
Hyvä tietää. Katselen asioita niin eri näkökulmasta jotta minun on vaikea ymmärtää tuollaisen luksuselämän olevan edes mahdollista... tuossa alkaa jo miettiä onko asia edes totta- No ehkä Venakon elämässä kaikki on mahdollista

"kiukku"
En vaan ymmärrä, miksi tehdä lapsia, jos mieluummin matkustaa ulkomaille kuin on oman vauvansa kanssa. Ja vauvat on vauvoja vaan ensimmäisen ikävuotensa, sen jälkeen taaperoita. Eli kukaan suomalainen ei ole vauvansa kanssa kotona 3-4vuotta.

Hyvä tietää. Katselen asioita niin eri näkökulmasta jotta minun on vaikea ymmärtää tuollaisen luksuselämän olevan edes mahdollista... tuossa alkaa jo miettiä onko asia edes totta- No ehkä Venakon elämässä kaikki on mahdollista
Luksuselämää...jos isä on lastensa kanssa tai jos lapsilla on joku toinen hoitaja, ja äiti pääsee käväisemään halpalennolla jossain.

Se ei ihan minusta täytä luksuksen kriteerejä - tosin tähän tarinaan liittyy paljon muutakin, mutta osa ihmisistä nyt vaan on varakkaita.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25227484]Ei ihme että on lastensuojelulle tarvetta.[/QUOTE]

ja taas sama harmaa huuta jotain paska:). Ehkä sossu? Joka nyt antaa tukiopetusta, tai heh:D ei se sossu antaa vaan koulussa antavat 2tuntia lisää silloin tällöin

Venakko Milanna
Mihin aikaan sä muuten ostit nuo liput? Saitko koodit jne.? Mua vaan kiinnostaa se paljonko noita paikkoja oikein on kun nyt niitä olisi myyty jo yli 16 000.
ainakin 22 kpl sain helposti:), mutta en uskalla enempää ota, kun en tiedä pääsenkö, vaikka aina voi antaa vaikka pois. Jos haluat ostaa, niin pitää kiirettä, kun vielä 1t sitten oli 12 000 ostaja:)

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25227535]Niin, koska et itse voinut lapsiasi kasvattaa koska "ma pitää elämästä nauttia välillä iha sama mittä sanote". Vitut lapsista kunhan sinulla on mukavaa.[/QUOTE]

Voi että jos mulla olisi ihan sama lapsista, tuskin olisin niitä tehnyt ja huolehtinut noin hyvin:D tai olisin edes asunut saman katon alla

Yhteistyössä