Relaatio 29

  • Viestiketjun aloittaja "jii"
  • Ensimmäinen viesti
"Lelle"
[QUOTE="Eva";25226464]Tarvisin helppiä että saisi jumeja auki hieman,sekä pääsanoista auki että pääsis ruutuja ratkomaan auki


Lontoo:
whi....ri.. 7 ?

House:
muus 5+6
Lis.... Ed... 4+6
man... 7+4


Malli:
kul.. 9+5+10 - mihin tämä tulee?
talentin jatko 7+3+6
ann.. 4+8 - etunimi sama, sukunimi alkaa R:llä
Rich....La...5
k... 5+5+2+5+1+6
malli 8 (Tiiän sanan!) mutta sen jatko 8 (vasemmallepäin)

Meksiko:
meksiko 7 (vasen ylös)
meksiko 9+13+3
me... ci.. 5+5
xoc 7+8
ran.....as.... 4 -
el ni..... 8+6
enkku 10 - urheilulaji, joka on hyvin suosittu
inti... 11 tämä yhdistyy tuohon ran...-as... 4:seen. Missä intiaanit osittain vieläkin asuvat.
ran....- asem... 4
tor 5+7 -


Raha:
Raha 13 (vasen alaviisto)
Raha 11 (vasen yläviisto)
Raha 8 (ylös)
Raha 6 (oikeelle)
aav..... 11+4


Kallio:
Kallio 10 (vasen)
Kallio 9 (ylös)
ma ka 8
ma ka 9
noksu 12

Monet on selkeesti pidemmällä,joten pientä vinkkailua voisi antaa joka ruutuun saisi pahimpia jumeja auki,jookosta?

Avitan kyllä vastavuoroisesti jos vain pystyn ja itselläni on ks sana/t löydettyinä.[/QUOTE]

Itselläni ei ole edes koko Kallio ruutua auki ja kaikki raharuudun pääsanasta lähtevät kiinni.

Itseltäni puuttuu Lontoosta molemmat museosta lähtevät ja T.H. 2+5+6, tuon whi...ri... lisäksi.
 
"ruu"
[QUOTE="Eva";25226464]Tarvisin helppiä että saisi jumeja auki hieman,sekä pääsanoista auki että pääsis ruutuja ratkomaan auki


Lontoo:
whi....ri.. 7 ? MISTÄ BIISI KERTOO ???

House:
muus 5+6 OULULAINEN MUUS
Lis.... Ed... 4+6 TOHON VINKKASIN JO
man... 7+4


Malli:
kul.. 9+5+10
talentin jatko 7+3+6
ann.. 4+8
Rich....La...5
k... 5+5+2+5+1+6
malli 8 (Tiiän sanan!) mutta sen jatko 8 (vasemmallepäin)

Meksiko:
meksiko 7 (vasen ylös)
meksiko 9+13+3
me... ci.. 5+5
xoc 7+8
ran.....as.... 4
el ni..... 8+6
enkku 10
inti... 11
ran....- asem... 4
tor 5+7


Raha:
Raha 13 (vasen alaviisto) LAPSUUDEN SUOSIKKI- tarttuu hampaisiin
Raha 11 (vasen yläviisto)
Raha 8 (ylös)
Raha 6 (oikeelle)
aav..... 11+4


Kallio:
Kallio 10 (vasen) KUULUISA KATU
Kallio 9 (ylös)
ma ka 8
ma ka 9
noksu 12 KÄNNYJÄ HAUKUTAAN TÄLLAISIKSI (myös timantteja)

Monet on selkeesti pidemmällä,joten pientä vinkkailua voisi antaa joka ruutuun saisi pahimpia jumeja auki,jookosta?

Avitan kyllä vastavuoroisesti jos vain pystyn ja itselläni on ks sana/t löydettyinä.[/QUOTE]

jotain tässä, itselläkin on vain 53% ratkaistuna
 
Mie vaan...
[QUOTE="tinde";25226702]katso Tiluksen wikistä sen kotipaikkunta[/QUOTE]

En tiedä onko mulla erilainen wiki kun teillä mutta eipä tässä kauheesti paikkakunnasta puhuta: Anna-Liisa Tilus-Väisänen on suomalainen entinen missi, nykyinen Ylen televisiokuuluttaja. Hän voitti Miss Suomi -kilpailun vuonna 1984 19-vuotiaana ja oli silloin 173 senttimetriä pitkä ja painoi 53 kiloa. Tilus oli kilpailussa myös kuvauksellisin missi ja lehdistön ihannetyttö. Perintöprinsessoiksi valittiin Tiina Laine ja Tiina Hyvärinen. Miss Maailma -kilpailussa Tilus pääsi finaaliin.
Anna-Liisa Tilus on tullut tutuksi myös TV1-televisiokanavan kuuluttajana ja hän on lisäksi TV1:n vakituinen kanavaemäntä
 
ST
[QUOTE="ruu";25226524]kiinan vastaava...
olen ekana (KERRANKIN)[/QUOTE]

Kiitos! :)
Oon kokeillu tuon pariinkin kertaan, samoin kuin Italiat ja muut, mutta ei ole kopioituna ottanut, nyt otti.
 
"tinde"
En tiedä onko mulla erilainen wiki kun teillä mutta eipä tässä kauheesti paikkakunnasta puhuta: Anna-Liisa Tilus-Väisänen on suomalainen entinen missi, nykyinen Ylen televisiokuuluttaja. Hän voitti Miss Suomi -kilpailun vuonna 1984 19-vuotiaana ja oli silloin 173 senttimetriä pitkä ja painoi 53 kiloa. Tilus oli kilpailussa myös kuvauksellisin missi ja lehdistön ihannetyttö. Perintöprinsessoiksi valittiin Tiina Laine ja Tiina Hyvärinen. Miss Maailma -kilpailussa Tilus pääsi finaaliin.
Anna-Liisa Tilus on tullut tutuksi myös TV1-televisiokanavan kuuluttajana ja hän on lisäksi TV1:n vakituinen kanavaemäntä
ei muuten olekaan, tiesin sen muutenkin jostain, en katsonut mistää. Kuvittelin sen olevan wikissä... kodin slangisana+ nka
 
ST
[QUOTE="ruu";25226594]jotain tässä, itselläkin on vain 53% ratkaistuna[/QUOTE]

53% :O Oletko ensimmäisenä?

Tässä samalla, mä en jaksa noihin pitkiin listoihin apuja kirjoitella, mutta yksittäisissä koitan kyllä auttaa.
 
Mie vaan...
[QUOTE="tinde";25226825]ei muuten olekaan, tiesin sen muutenkin jostain, en katsonut mistää. Kuvittelin sen olevan wikissä... kodin slangisana+ nka[/QUOTE]

Kiitos paljon :)
 
"Eva"
Mie kiitän jokaisesta vinkistä.
ainoostaa tuo lisa end 4+6 ärsyttää kun en löydä, vaikkakin joku sanoi että sukunimessä 5 kirj..

sanoisitko mistä sen löytää,googleta se nimi ja vinkkaa sitten tai väännä rautalankaa,alkaa olla tukalat paikat tuon sanan kanssa kun vääntämisestä huolimatta en löydä mistään tuota L E 4+6 /5 naikkosta.
 
"ruu"
[QUOTE="Eva";25226874]Mie kiitän jokaisesta vinkistä.
ainoostaa tuo lisa end 4+6 ärsyttää kun en löydä, vaikkakin joku sanoi että sukunimessä 5 kirj..

sanoisitko mistä sen löytää,googleta se nimi ja vinkkaa sitten tai väännä rautalankaa,alkaa olla tukalat paikat tuon sanan kanssa kun vääntämisestä huolimatta en löydä mistään tuota L E 4+6 /5 naikkosta.[/QUOTE]

LISA E:n roolihahmo, lisää tyhjä sukunimen eteen tai taakse, en pysty tarkistamaan kumpaan
 
"tinde"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;25226901:
joo siis vaikeehan tuota l.e jatkoa on saada jos johonki pitää välilyönti tunkea :O

missä on raha, kallio, meksiko ruudut? totaali jumitus : /

mikä on esim pelle ruudun sa... 7 reunasana vasemmalla
sa....7 on tunnettu saksalainen yritys, jolla on meidän noksunkin kanssa jotain yhteistä
 
"Eva"
[QUOTE="ruu";25226894]LISA E:n roolihahmo, lisää tyhjä sukunimen eteen tai taakse, en pysty tarkistamaan kumpaan[/QUOTE]

Uskoisin et mulla on oikee roolihahmon nimi.. OK mutta ei auta vaikak 1 eteen tai loppuu laittas tyhjää, se on tässä kans se 1 ongelma jonka kans oon taninu...

varmistus onko oikee rooli hahmo jos sanon L C ?
 
"ruu"
[QUOTE="Eva";25226975]Uskoisin et mulla on oikee roolihahmon nimi.. OK mutta ei auta vaikak 1 eteen tai loppuu laittas tyhjää, se on tässä kans se 1 ongelma jonka kans oon taninu...

varmistus onko oikee rooli hahmo jos sanon L C ?[/QUOTE]

on, kokeile kirjoittaa exceliin tai vastaavaan ja kopioi siitä. Moni sana ratkeaa sillä eli että kopioit jostain, monista muista relluista muistan tuon.. minä en kyllä kopioinut sitä mistään.
 
"Eva"
[QUOTE="ruu";25227003]on, kokeile kirjoittaa exceliin tai vastaavaan ja kopioi siitä. Moni sana ratkeaa sillä eli että kopioit jostain, monista muista relluista muistan tuon.. minä en kyllä kopioinut sitä mistään.[/QUOTE]

Nyt näyttäs sille että vaikka koitan excel,word, muistio kopsia sekä tyhjä enne sukunimee ja tyhjä sukunimen jälkeen EI tää pirun rela ota sitä,eikä myöskää muuta oikeeksi ,johan on höhlä peli :S
 

Yhteistyössä