Relaatio 29

• Viestiketjun aloittaja "jii"
  • Ensimmäinen viesti
"ruu"
Laianpa tähän jummei jos joku ystävällinen sielu

kallio ruutu ihan jummisa alas noksusta NOKSUN LUXUSBRÄNDI
ylös sie
pelle miljoona

t.. 15 oikeelle

levi

lask jatko 10 oikeelle KOSKA sitä yleensä LASK

lontoo muse o viivat puuttuu

house

lisan jatkoo en saa meneen millään

malli

musta ei ymmärrä tyhmä oon mikä rutto kettu lie MUSTA SURMA
no siinäpä
mä oon juuttunut kanssa 54 %

"Leena"
Oisko apuja näihin? :)

Malli-ruutu:
Sus... Lai... alas oikealle -9
Malli-sanasta vasemmalle 4+5
Talentista ylöspäin, siis jos se on se kiinan versio, niin miten se kirjoitetaan kun ei ota sitä itse kirjoitettuna eikä kopioitunakaan :(

ST
[QUOTE="Leena";25228209]Oisko apuja näihin? :)

Malli-ruutu:
Sus... Lai... alas oikealle -9
Malli-sanasta vasemmalle 4+5
Talentista ylöspäin, siis jos se on se kiinan versio, niin miten se kirjoitetaan kun ei ota sitä itse kirjoitettuna eikä kopioitunakaan :([/QUOTE]

Mulla otti kun kirjoitin itse, ja kopioin sen heittomerkin rellusta.
4+5 on eräs malli, tv:stäkin tuttu?

"anni"
[QUOTE="Eva";25228242]nokun ei auta kopiointi,kirjotus.... anteeks jos 1 sanan nyt pilaan ja rajusti mut onko se Lisa Cuddy?
alkaa potuttaa kun toi ei mene vaikka mite koitan..

ja kiitos siitä kaksi kät vinkistä :)[/QUOTE]

mä kopioin wikistä niin että loppuun jäi tyhjää, muuten en osaa auttaa

"Eva"
[QUOTE="anni";25228300]mä kopioin wikistä niin että loppuun jäi tyhjää, muuten en osaa auttaa[/QUOTE]

uteliaana.. montako tyhjää jätit sukunimen loppuun 1,2 vai 3 merkillistä?

"jii"
ihan perseestä. toi lisa cuddy ei vaan kelpaa järkevästi kirjoitettuna. vinkiksi muille, sain sen nyt syötettyä tuonne kirjoittamalla lisa cuddy¨

eli siis normaalisti lisa cuddy ja perässä ¨ joka tulee kun painaa suomalaisessa näppiksessä å:n vieressä olevia pilkkuja ja sitten välilyöntiä.

mikään välilyönnin tms copy-paste ei riitä.

[QUOTE="jii";25228990]ihan perseestä. toi lisa cuddy ei vaan kelpaa järkevästi kirjoitettuna. vinkiksi muille, sain sen nyt syötettyä tuonne kirjoittamalla lisa cuddy¨

eli siis normaalisti lisa cuddy ja perässä ¨ joka tulee kun painaa suomalaisessa näppiksessä å:n vieressä olevia pilkkuja ja sitten välilyöntiä.

mikään välilyönnin tms copy-paste ei riitä.[/QUOTE]

Kiitos tästä! Mä oon koittanut jo vaikka ja mitä, että se vastaus olis siihen mennyt :D

"Leena"
Iso kiitos jii! Itse kanssa kokeilin jos jonkinlaista keinoa, mutta vasta tuo auttoi! :)

Oma tilanne nyt:
149 / 681 (21.8%)
Sijoitus 23 / 219
Pakko mennä nukkumaan, huomenna jatkan taas ja autan jos suinkin pystyn. Nyt ei ole ollut vielä mahdollista auttaa kun en ole saanut esim. meksiko- tai raha-ruutuja auki :D

Juu ei.
Tais loppua tähä miu ratkominen kun ei oo ees kaikkia kohtia. Esim. lontoosta ei lähe alaspäi yhtäainutta viivaa. Sinne siis ei saa mitään.
Ja vissiin puuttuu muualtakii joitai viivoja tai sit ymmärrys on jossain ihan muualla kun vnkkejä luin. ymmärsin muutamat kohat heti mutkun ei oo paikkaa mihin sitä laittais.

"Leena"
^Mulla on sama ongelma ton Lontoon kanssa, ei aukea alaspäin mitään. Aattelin et jos sieltä alaruudusta sit pääsis lontooseen takaisin. On vähän huvittavaa kun nyt lontoo-ruutu on vihreänä ja siinä lukee "ok", ihan kuin olisin ratkaissut sen kaikki sanat jo :D

Onko kellään vinkata seuraavia sanoja malliruudussa:
Malli 8 alaspäin
talentin heittomerkillinen? (kaikki mahdollinen kokeiltu ja ties miten päin...)

//talent löytyikin :)

Viimeksi muokattu:
mukana taas :)

eniten mua nyt vaivaa et tuohon meksiko ruutuun noitten puuttuvien sanojen avuksi tarvii vissiin toisesta suunnasta vinkkejä, mut miten saan ne ku en saa alapuolella olevaa ruutua auki, ku lontoo ruudusta puuttuu laatikoita : /

et mihin tulee esim. xoc...?

sit kallio ruutuun mariasta vasuriin 9? met.. molemmat 5?

auttaisin teitä jos osaisin, mut oon niin kaukana perässä et tuskin musta apua on :D

"ruu"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;25229967:
mukana taas :)

eniten mua nyt vaivaa et tuohon meksiko ruutuun noitten puuttuvien sanojen avuksi tarvii vissiin toisesta suunnasta vinkkejä, mut miten saan ne ku en saa alapuolella olevaa ruutua auki, ku lontoo ruudusta puuttuu laatikoita : /

et mihin tulee esim. xoc...?

sit kallio ruutuun mariasta vasuriin 9? met.. molemmat 5?

auttaisin teitä jos osaisin, mut oon niin kaukana perässä et tuskin musta apua on :D
Puuttuuko sulta Meksikosta alas 6+4 ?? jos näin on pääkaupungin englantilainen versio ja siitä jatkuu xoc.... jos ei ole tuo niin tarkenna mitä tarvitset.

m kallio vasuri on hänen lempijuoma

Yhteistyössä