Relaatio 29

• Viestiketjun aloittaja "jii"
  • Ensimmäinen viesti
ST
[QUOTE="Eva";25227175]Ei valitettavasti ole mtn mihin auttaa kun samt puuttuu ,mutta sie voisit auttaa minua 1 sanassa?

ei siulla ois meksikoon :meksikosta lähtevä 9+13+3 ,mihin toi liittyy ees?[/QUOTE]

Puuttuu multakin

ST
Kysellään vielä kahta, joita jo aamusella kyselin, eli pellessä sa... 7 kirjainta, menee vasemmanpuoleiseen ruutuun sekä samoin vasemmanpuoleiseen ruutuun menevä 3-kirjaiminen ou.. sanasta

"Eva"
Kysellään vielä kahta, joita jo aamusella kyselin, eli pellessä sa... 7 kirjainta, menee vasemmanpuoleiseen ruutuun sekä samoin vasemmanpuoleiseen ruutuun menevä 3-kirjaiminen ou.. sanasta
7 = "AG is a global powerhouse in electronics and electrical engineering, operating in the industry, energy and healthcare sectors."

tuota toista eli 3kirj. saa paremmin toisen ruudun kautta vasta sanalla

"Lelle"
Meksiko -ruutu
Pääsanasta ylös 7
tor... 5+7
tor... 5
arkk... 8
Xoc 7+8

Täytyy kyllä sanoa, etten vieläkään saanut sitä lontoo ruudussa olevaa whi.. r.. koska en keksi sitä sanaa mitä tässä on käytetty vaikka vihje antaa selkeän suunnan.

"Eva"
[QUOTE="Lelle";25227510]Meksiko -ruutu
Pääsanasta ylös 7
tor... 5+7
tor... 5
arkk... 8
Xoc 7+8

Täytyy kyllä sanoa, etten vieläkään saanut sitä lontoo ruudussa olevaa whi.. r.. koska en keksi sitä sanaa mitä tässä on käytetty vaikka vihje antaa selkeän suunnan.[/QUOTE]

onko siulla mex.. ci 5+5 jos on voisitko antaa rautalankaa tuohon,olen etsinyt aikas kauvan ks sanaa?

tor 5.. tuju mauste ,siullekin varmasti tuttu muttei tule heti ekana mieleen kun ajattelee tor..

"Lelle"
[QUOTE="Eva";25227593]onko siulla mex.. ci 5+5 jos on voisitko antaa rautalankaa tuohon,olen etsinyt aikas kauvan ks sanaa?

tor 5.. tuju mauste ,siullekin varmasti tuttu muttei tule heti ekana mieleen kun ajattelee tor..[/QUOTE]

me.. ci.. 5+5 tuli minusta helpommin toista kautta. Eli siitä pitkästä sanasta, joka on meksikolainen arkkitehti (enkkuwikistä, jossa on kaksi sivua samalla nimellä).
Kyseiselle rakennukselle ei ole omaa wikisivua enkkuwikissäkään.

"jii"
pyöritellyt samoi ruutui ei oo lontoossa mitään museoita kui meksikoon pääsee 4 ruutuu auki jel me:popcorn:
mulla tohon ei auttanut mikään muu kuin se että poistin cookien hyotynen.kapsi.fi ja kirjoitin kaikki sanat uudestaan. kopsasin kuvaruudut talteen ettei tarvitse muisella. kun sitten keksin poistamisen jälkeen alkoi pelaa uudestaan, niin aukeni tyhjiä sanaruutuja joihin ei aiemmin käsiksi. tuo 6+7 museo alkoi sekin kelpaamaan. se on se tunnetuin mitä lontoosta nyt tulee mieleen. en oo vielä ehtinyt siitä eteenpäin.

"Eva"
[QUOTE="Lelle";25227628]me.. ci.. 5+5 tuli minusta helpommin toista kautta. Eli siitä pitkästä sanasta, joka on meksikolainen arkkitehti (enkkuwikistä, jossa on kaksi sivua samalla nimellä).
Kyseiselle rakennukselle ei ole omaa wikisivua enkkuwikissäkään.[/QUOTE]

Hmmm olen etsinyt noilla 2 rajasanalla googlesta/wikistä yms mutten ole löytänyt,osaisitko vinkata mistä sen löytäisi ja alkukirjaimia?

"Lelle"
[QUOTE="Eva";25227745]Hmmm olen etsinyt noilla 2 rajasanalla googlesta/wikistä yms mutten ole löytänyt,osaisitko vinkata mistä sen löytäisi ja alkukirjaimia?[/QUOTE]

Siis henkilön vai rakennuksen?
Category:Mexican architects - Wikipedia, the free encyclopedia löytyy henkilö

Rakennus näköjään löytyikin kyseisen hepun espanjankielisestä wikistä kahdesta kuvatekstistä - kyseessä on kahdesta osasta muodostuva rakennus ja molemmista on kuva wikissä. :)

ST
[QUOTE="Eva";25227298]7 = "AG is a global powerhouse in electronics and electrical engineering, operating in the industry, energy and healthcare sectors."

tuota toista eli 3kirj. saa paremmin toisen ruudun kautta vasta sanalla[/QUOTE]

Kiitos!! :)

Vielä vasen alakulma kiinni, muut nyt auki :)

"Eva"
[QUOTE="Lelle";25227827]Siis henkilön vai rakennuksen?
Category:Mexican architects - Wikipedia, the free encyclopedia löytyy henkilö

Rakennus näköjään löytyikin kyseisen hepun espanjankielisestä wikistä kahdesta kuvatekstistä - kyseessä on kahdesta osasta muodostuva rakennus ja molemmista on kuva wikissä. :)[/QUOTE]

Kiitos nyt tajusin ja löysin sen oikean :)

House:
mang... 7+4

Lis.... Ed... 4+6 (se L C ei mene vaikka jättäs tyhjän eteen/taakse sukunimessä, kertokaa tekniikka jolla sen saa tähän)

Malli:
kul.. ja pia.... yhdistävä pitkä 9+5+10
Rich....La...5
kä... 5+5+2+5+1+6
malli 8 (Tiiän sanan!) mutta sen jatko 8 (vasemmallepäin)

Meksiko:
meksiko 7 (vasen ylös)
xoc 7+8
raa.... 11
tor 5+7

Raha:
Raha 11 (vasen yläviisto)
Raha 8 (ylös)
Raha 6 (oikeelle)
aav..... 11+4
asem.... 6

Kallio:
ma ka 8
mi haap 5
noksu 12
kaiv 10
av..lou..6
elan... 6
elan... 7
han..saa...9

1980-luku:
solar 10
rusk. 7 (alas)
ruskea 11
ruskea 5
ruskea 17
rot.hän..7
klaa 10
skot 9

Jos jollain oisi tarjota jumeihin apuja/tärppejä kun jumii pahasti? 3 alinta ruutua jumii pahiten

"tinde"
Kallio:
ma ka 8 hahmon kotipaikka
mi haap 5 toinen kuuluisa roolihahmo
noksu 12
kaiv 10
av..lou..6
elan... 6 ko puljun ravintola
elan... 7 sama kuin yllä
han..saa...9 mitä seillä poltetaan

Laianpa tähän jummei jos joku ystävällinen sielu

kallio ruutu ihan jummisa alas noksusta