Relaatio 29

  • Viestiketjun aloittaja "jii"
  • Ensimmäinen viesti
"Eva"
[QUOTE="ruu";25225620]Pelle Miljoona:
pelle miljoona 10 (vasen) kirja
sis.... ta.... jä.... 9+11 missä tämän elokuvan alku ja loppu oli
ad.. 9
j..hon... 10
its ja sai yhd. 11 kirj.
tie 15[/QUOTE]

voisitko valottaa tuota elokuvaan liittyvää vihjettä paremmin, kun en ole nähnyt sitä elokuvaa joten en älyä yhtään mitä tarkoitat tuolla vihjeellä.. vihjaa jokin paikka tms josta tuon saapi tietää jos pitäs pohjana olla että leffan on nähnyt,please?
 
ST
Nyt oon aivan jumissa...
1980-luku, alas lähtevät 8 ja 12?
Meksikossa, M....C jatkot, 5+5 ja 10? Ja Tyy..... jatkot 7 ja 10? Sekä pääsanasta luoteeseen 7-kirjaiminen.
Jos näihin saisi jotain vinkkejä, niin ehkä taas edistyisi hieman
 
"ruu"
[QUOTE="Eva";25225707]voisitko valottaa tuota elokuvaan liittyvää vihjettä paremmin, kun en ole nähnyt sitä elokuvaa joten en älyä yhtään mitä tarkoitat tuolla vihjeellä.. vihjaa jokin paikka tms josta tuon saapi tietää jos pitäs pohjana olla että leffan on nähnyt,please?[/QUOTE]

paikka jossa uidaan kesällä, ei luonnonvesissa, siis Helsingissä
 
"ruu"
Nyt oon aivan jumissa...
1980-luku, alas lähtevät 8 ja 12?
Meksikossa, M....C jatkot, 5+5 ja 10? Ja Tyy..... jatkot 7 ja 10? Sekä pääsanasta luoteeseen 7-kirjaiminen.
Jos näihin saisi jotain vinkkejä, niin ehkä taas edistyisi hieman
1980 12: esine jollainen kaikilla on nykyään, 1980 oli lähes kaikilla lanka-sellainen
1980 8: oli muotia silloin, nyt ei juurikaan kukaan käytä syöpävaaran vuoksi

molemmat mainittu 1980-wikissä
 
ST
[QUOTE="tinde";25225771]väitäkä todella että täsmä on ainoa rellu, jossa kaikki sanat eivät johda toiseen sanaan...... monissa muissa on enemmän sellaisia[/QUOTE]

En, onhan noita. Mutta jos pääsanasta lähtee huimat neljä sanaa, niin luulisi niiden edes johtavan jonnekin ;) Tämä sama homma aloitusruudussa (teillä jollain näkyy myös meiltä osalta puuttuva sana) ja malli-ruudussa.
 
ST
[QUOTE="ruu";25225754]1980 12: esine jollainen kaikilla on nykyään, 1980 oli lähes kaikilla lanka-sellainen
1980 8: oli muotia silloin, nyt ei juurikaan kukaan käytä syöpävaaran vuoksi

molemmat mainittu 1980-wikissä[/QUOTE]

Vissiin tullut jo sokeeksi, moneen kertaan sitä wikiä luin. Kiitos! :)
 
[QUOTE="Eva";25225930]house
L.E 4+6 puoliso, mistä ton voi ees löytää kun en löydä mistäänpäin,nyt rautalankaa,oon etinyt tätä 5 tuntia putkeen löytämättä?[/QUOTE]
älä huoli en mäkään oo löytänyt
ja sit toi yläpuolinen mihinkähän aiheenseen musta liittyy autakaa
 
"ruu"
[QUOTE="Eva";25225930]house
L.E 4+6 puoliso, mistä ton voi ees löytää kun en löydä mistäänpäin,nyt rautalankaa,oon etinyt tätä 5 tuntia putkeen löytämättä?[/QUOTE]

KATSO L E:n Wiki (lyhyt sellainen) ja suomalainen poikaystävä, joka mainitaan ainoana poikaystävänä ;-)
 
"ruu"
[QUOTE="ruu";25225982]KATSO L E:n Wiki (lyhyt sellainen) ja suomalainen poikaystävä, joka mainitaan ainoana poikaystävänä ;-)[/QUOTE]

sorry, katsoin väärää.. tuo 4+6 on toinen Lisa samasta sarjasta
 
"ruu"
lähden ulos, jatkan myöhemmin.. Tsirpiä ainakin autan kun hän on ainoa joka jää rellun ratkaisun jälkeen auttamaan jäljessä oleviakin, osa häipyy kuin pieru saharaan kun saa omansa valmiiksi.....
 
"Lelle"
[QUOTE="ruu";25225996]sorry, katsoin väärää.. tuo 4+6 on toinen Lisa samasta sarjasta[/QUOTE]

Hmm... IMDB ei löydä kuin neljä Lisaa koko sarjasta ja yhdenkään sukunimessä ei ole 6 kirjainta.
 
"Eva"
[QUOTE="Lelle";25226084]Hmm... IMDB ei löydä kuin neljä Lisaa koko sarjasta ja yhdenkään sukunimessä ei ole 6 kirjainta.[/QUOTE]

joo en miekää löydä toista lisaa.. ois kiva jos vinkattaisiin mistä tuon voi bongata?

ja mie kyllä autan muitakin myös relan mahd. ratkaisun jälkeenkin, mutta osa on nyt ollu semmoisia että joko minulla ei ole tai sitten joku muu kerinnyt vinkkaamaan jo.
 
"ruu"
Jännää, miten tämä on monen mielestä vaikea. Minun mielestä taas helppo: Olen käynyt Lontoossa varmaan 20 kertaa ja Pelle ja Hanoi Rocks lempibändejä, mukana mun suosikkisarjoja ja suosikki huvipuisto jne jne
Kaksi edellistä oli mulle taas TOSI vaikeita ja pelkkää wikittämistä
 
"Lelle"
Osa sanoista on todella vaikeit, mutta pääasiallisesti homma etenee nopeasti ja yleensä esim. uuden ruudun aukaiseminen to nopeasti lisäsanoja. Kuitenkin välillä tuntuu siltä, että ne uuden ruudun avaavat sanat ja pääsanasta lähtevät ovat niitä vaikeimpia. :D
Itselläni on edelleen 6 ruutua avaamatta kokonaan.
 
"Eva"
Tarvisin helppiä että saisi jumeja auki hieman,sekä pääsanoista auki että pääsis ruutuja ratkomaan auki


Lontoo:
whi....ri.. 7 ?

House:
muus 5+6
Lis.... Ed... 4+6
man... 7+4


Malli:
kul.. 9+5+10
talentin jatko 7+3+6
ann.. 4+8
Rich....La...5
k... 5+5+2+5+1+6
malli 8 (Tiiän sanan!) mutta sen jatko 8 (vasemmallepäin)

Meksiko:
meksiko 7 (vasen ylös)
meksiko 9+13+3
me... ci.. 5+5
xoc 7+8
ran.....as.... 4
el ni..... 8+6
enkku 10
inti... 11
ran....- asem... 4
tor 5+7


Raha:
Raha 13 (vasen alaviisto)
Raha 11 (vasen yläviisto)
Raha 8 (ylös)
Raha 6 (oikeelle)
aav..... 11+4


Kallio:
Kallio 10 (vasen)
Kallio 9 (ylös)
ma ka 8
ma ka 9
noksu 12

Monet on selkeesti pidemmällä,joten pientä vinkkailua voisi antaa joka ruutuun saisi pahimpia jumeja auki,jookosta?

Avitan kyllä vastavuoroisesti jos vain pystyn ja itselläni on ks sana/t löydettyinä.
 
"ruu"
[QUOTE="Eva";25226094]joo en miekää löydä toista lisaa.. ois kiva jos vinkattaisiin mistä tuon voi bongata?

ja mie kyllä autan muitakin myös relan mahd. ratkaisun jälkeenkin, mutta osa on nyt ollu semmoisia että joko minulla ei ole tai sitten joku muu kerinnyt vinkkaamaan jo.[/QUOTE]

Tsekkasin just tuon ja sinä on pakko olla virhe. Sukunimessä on 5 kirjainta ja tulee tyhjä lyönti ilmeisesti eteen tai taakse, en voi enää tarkistaa kun olen ratkaissut sen (ilmeisesti vahingossa....)
 

Yhteistyössä