Presidenttitentti MTV3 klo 20.00

meinaan kattoa vaikka pidän näitä yhteistenttejä lähinnä retoriikkaharjoituksina, näissä sutkit pärjää

todelliset arvot ja mielipiteet käy paremmin ilmi vaalikoneissa
Tuo on kyllä totta. Muutenkin vaalitenttien ongelmana on se, että aina, kun päästään aiheeseen ja oikeasti vaihtamaan mielipiteitä, niin vaihdetaan teemaa tai lähetysaika loppuu.

"vieras"
Jotenkin tuo Lipponen on hitaanoloinen olemukseltaan ja puhetyyliltään. Itseä pelottaisi miten tuollainen henkilö pärjää ulkomailla supliikkiministereiden kanssa jutellessa.

Naiset ainakin stailattu minusta ihan edukseen. Eva Biaudetin tiedoissa pisti silmään että on avovaimo ja neljä lasta. Onkohan tuohon jokin erityinen syy ettei ole naimisissa?

"..."
[QUOTE="vieras";25226950]Jotenkin tuo Lipponen on hitaanoloinen olemukseltaan ja puhetyyliltään. Itseä pelottaisi miten tuollainen henkilö pärjää ulkomailla supliikkiministereiden kanssa jutellessa.

Naiset ainakin stailattu minusta ihan edukseen. Eva Biaudetin tiedoissa pisti silmään että on avovaimo ja neljä lasta. Onkohan tuohon jokin erityinen syy ettei ole naimisissa?[/QUOTE]

Lipposta haastateltiin englanniksi tässä jokin aamu ja itsekin sanoi, että häntä sanotaan hitaaksi puhujaksi mutta englanniksi puhuu paljon nopeammin! :D

"Vierailija"
Väyrynen puhuu ja esiintyy selkeästi ja kansanläheisesti. Soini aukoo liikaa, naiset vähän mitään sanomattomia, Sauli on vähän snobi, Arhimmäki liian nuori ja Haavisto jotenki outo. Toisaalta äänestän kuitenkin varmaan Salea :D

Eli he ovat käyneet pakollisen määrän päälle vielä 3vuotta yleissivistäviä opintoja ja menestyneet niillä työelämässä niin hyvin että ovat ehdolla maansa korkeimpaan asemaan...ja tässä on ois sitten jotain vialla?
ne on pärjänneet politiikassa, ei työelämässä, kaks ihan eri asiaa

minusta osoittaa tiettyä pitkäjännitteisyyden puutetta että ei saa käytyä kouluja loppuun

tietääkö joku
Koska toi Biaudet on aloittanut oikiksessa? Onko "vanhoilla päivillään" alkanut opiskella vai onko toi joku sellanen juttu, että on joskus ollut oikiksessa mut jättänyt kesken (siinä tapauksessa kyllä ihmetyttää tuo "titteli" oikeustieteen ylioppilas...)?

Alkuperäinen kirjoittaja tietääkö joku;25227254:
Koska toi Biaudet on aloittanut oikiksessa? Onko "vanhoilla päivillään" alkanut opiskella vai onko toi joku sellanen juttu, että on joskus ollut oikiksessa mut jättänyt kesken (siinä tapauksessa kyllä ihmetyttää tuo "titteli" oikeustieteen ylioppilas...)?
Jos olet yliopistossa opinnot joskus aloittanut, olet sen tiedekunnan ylioppilas. Kandin suoritettuasi olet kandi ja syventävien ja gradun jälkeen maisteri.

Näistä ko. yliopisto-opiskelijoista ei yksikään ollut edes kandi eli aineopinnot suoritettuina.

tietääkö joku
Jos olet yliopistossa opinnot joskus aloittanut, olet sen tiedekunnan ylioppilas. Kandin suoritettuasi olet kandi ja syventävien ja gradun jälkeen maisteri.

Näistä ko. yliopisto-opiskelijoista ei yksikään ollut edes kandi eli aineopinnot suoritettuina.
Eli jos mä en saisi omia oikeustieteen opintojani päätökseen, olisin silti ikuisesti oikeustieteen ylioppilas? Kuulostaa jotenkin hassulta. Kyllä mä muutoin olen selvillä omasta tutkintorakenteestani, itse olen jo oikeusnotaari ja pikapuoliin valmis OTM. :) Ei vaan koskaan ole tullut puheeksi tällainen, että joku voisi olla ikuinen oikeustieteen ylioppilas.

Alkuperäinen kirjoittaja tietääkö joku;25227375:
Eli jos mä en saisi omia oikeustieteen opintojani päätökseen, olisin silti ikuisesti oikeustieteen ylioppilas? Kuulostaa jotenkin hassulta. Kyllä mä muutoin olen selvillä omasta tutkintorakenteestani, itse olen jo oikeusnotaari ja pikapuoliin valmis OTM. :) Ei vaan koskaan ole tullut puheeksi tällainen, että joku voisi olla ikuinen oikeustieteen ylioppilas.
ei sitä titteliä kukaan poiskaan hirviä ottaa

mutta siis ko. ehdokkailla ei ole mitään muutakaan näyttöä koulun käynnistään niin ovat hätäpäissään antaneet maikkarille tuommoset tiedot koulusivistyksestään

Alkuperäinen kirjoittaja tietääkö joku;25227375:
Minusta on ihme jos et tiennyt.

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa

Yhteistyössä