Suositelkaa ÄRSYTTÄVIÄ blogeja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haluan hermostua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi lukea sellaista mikä ärsyynnyttää?

Luitko sinä ollenkaan mitä kirjoitin?

Jos sanon, että BB ärsyttää minua, se ei tarkoita, että seuraan BB:tä. Mutta paha sitä on kokeilemattakaan sanoa, mikä ärsyttää ja mikä ei. BB:n osalta minulle riitti se viiden minuutin kokeilu.

Ei, en seuraa ärsyttäviä blogeja. Mutta en tietäisi mitkä ovat ärsyttäviä ellen olisi niitä ensin itse lukenut. En sokeasti luota siihen, kun joku sanoo, että se-ja-se blogi on ärsyttävä eikä kannata lukea. Haluan muodostaa itse omat mielipiteeni ja nähdä omin silmin.

Luitko sinä ollenkaan mitä kirjoitin?

Jos sanon, että BB ärsyttää minua, se ei tarkoita, että seuraan BB:tä. Mutta paha sitä on kokeilemattakaan sanoa, mikä ärsyttää ja mikä ei. BB:n osalta minulle riitti se viiden minuutin kokeilu.

Ei, en seuraa ärsyttäviä blogeja. Mutta en tietäisi mitkä ovat ärsyttäviä ellen olisi niitä ensin itse lukenut. En sokeasti luota siihen, kun joku sanoo, että se-ja-se blogi on ärsyttävä eikä kannata lukea. Haluan muodostaa itse omat mielipiteeni ja nähdä omin silmin.

Luin minä. Siitä huolimatta monet ärsyyntyvät ja palaavat lukemaan niitä mikä ärsyttää. Itse en pilaa päivääni ärsyyntymällä oli se sitten mikä hyvänsä. BB ei ärsytä vaikken sitä ole katsonut kuin ekan osan kun se Britessä alkoi. Noissa linkeissä ei ollut blogia joka olisi saanut ärsyyntymään...Ehkä se ärsyyntymisraja on jokaisella eri.

Ei minuakaan nuo linkit "ärsyttäneet", olivat lähinnä mitäänsanomattomia. Mutta ärsytyskynnys on tosiaan jokaisella eri. Kai joitain ihmisiä "ärsyttää" jos joku sellainen tuputtaa elämäänsä julkisuuteen vaikkei ko. ihmisellä ole mitään sanottavaa. Jollekin se voi olla Tuksu, jollekin joku bloggaaja joka promotoi blogiaan aggressiivisesti.

Yritän nyt miettiä, onko mitään blogeja, joita käyn välillä vilkaisemassa vaikka ne ärsyttävätkin. No Fashion Victims on ehkä sellainen, kuten moni muukin muotiblogi. Blogin kirjoittaja asenteineen on usein ottanut pattiin, mutta nopeasti vilkaisen kuitenkin otsikot löytyykö sieltä mitään mielenkiintoista. En toki jää hekumoimaan ärsyttävyydellä.

[QUOTE="hah";25204639]Voi hyvää päivää mitä keskusteluja! :D[/QUOTE]

Samaa mieltä. Mikä tässä oli perimmäinen tarkoitus? Satuttaa bloggaajia? Saada blogi sulkeutumaan? Onko silloin sellainen olo, että on saanut jotain aikaan kun muutoin ei siihen kykene?

[QUOTE="vieras";25202884]http://moumou.indiedays.com/(Moukka mikä moukka)

Arkirakkaus (tää on kyllä jo vähän rauhottunut, kun sille usein vittuiltiin)

Ja tietenkin Vöyrin väkäleuan Viipaleita -blogi, jonka se on onneksi osannut nykyään pitää kiinni.[/QUOTE]

Sori nyt kamalasti. Mutta veetuiluviestit ei oo blogin rauhottumiseen vaikuttanut, vaan se, että blogin pitäjällä on ollut liian kiire päivittää sivua:D

http://sisustusunelmia-johanna.blogspot.com/

YÖKS.
Aivan kamalan tylsä, kirjoittaja ei edes 30 ja luulin häntä yli 40-vuotiaaksi! Järkyttävän huonoa tekstiä, sellaista tökstöks-kieltä, että usein pitää moneen otteeseen lukea ennen kuin ymmärtää. Aiheet samat viikosta toiseen, kuvia otettu samasta kohdasta ainakin kolme perätysten... Ei siis mitään annettavaa! Lueskelen silloin tällöin hiljaisina hetkinä, kun ei ole kerta kaikkiaan mitään tekemistä ja huvitan itseäni =D

Kuulostaa tyhmältä mutta olen positiivisesti ärsyyntynyt kaunis pieni elämä-blogiin, koska olen niin kateellinen siitä upeasta kodista ja kirjoittajan kädentaidoista :D Itsellä ei ikinä onnistu mitkään näpretelyt eikä minulla ole lainkaan silmää millekkään sisustusjutuille.

Booty on nyt loukkaantunut kun hänen blogi mainittiin tässä ketjussa. ikävä kyllä aina ei saa hyvää palautetta, ja täytyy kestää risukasatkin jos bloggaa ja plääsää kaikenmaailman keskusteluissa. se vaan on nii että 100 000 ihmisen joukossa on niitäkin joita ei kiinnosta että jotkut kalastelee itselleen vaan hyvää palautetta ja perseen nuolentaa.

[QUOTE="harmi";28135944]Booty on nyt loukkaantunut kun hänen blogi mainittiin tässä ketjussa. ikävä kyllä aina ei saa hyvää palautetta, ja täytyy kestää risukasatkin jos bloggaa ja plääsää kaikenmaailman keskusteluissa. se vaan on nii että 100 000 ihmisen joukossa on niitäkin joita ei kiinnosta että jotkut kalastelee itselleen vaan hyvää palautetta ja perseen nuolentaa.[/QUOTE]

?

Myötähäpeä tälle lellitylle tytölle , satun vielä tuntemaan tämän............... blogissa ei mitään ideaa

actionspeaklouderthanwords.blogspot.com

http://iwannabuyit.blogspot.fi/
Jotenkin vaan menee vitun ärsyttäväksi kaakatukseksi itsestään, ja kaikki vaatteet/muu muoti kopioitu suoraan toisilta kliseisiltä blogitytöiltä. Ei mitään uutta, ei mitään syvällisempää, ei mitään kiinnostavaa.Yrittää olla jotenkin erittäin rikas ja fiini, mutta tämä taitaa olla sitä aitoa oikeaa whitetrashiä.

Yhteistyössä